SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
An Evaluation of the Studies on Self-Regulated Learning in Primary Education: A Bibliometric Mapping Analysis
Psycho-Educational Research Reviews
, cilt.12, sa.1, ss.1-14, 2023 (Hakemli Dergi)
Prospective primary school teachers' change in attitudes and anxiety profiles during their preparation program
Journal of Pedagogical Research
, cilt.6, sa.1, ss.18-39, 2022 (Hakemli Dergi)
An Overview of Social Studies Articles in Turkey: Bibliometric Mapping Analysis
Acta Educationis Generalis
, cilt.11, sa.2, ss.99-111, 2021 (Hakemli Dergi)
Content analysis for articles published in the field of social studies education
International Journal of Curriculum and Instruction
, cilt.13, sa.2, ss.1564-1582, 2021 (Hakemli Dergi)
Perspectives of teacher candidates regarding the impact of the media on values
International Online Journal of Education and Teaching
, cilt.7, sa.4, ss.1868-1879, 2020 (Hakemli Dergi)
A bibliometric analysis of the articles about values education
International Journal of Curriculum and Instruction
, cilt.12, sa.2, ss.720-725, 2020 (Hakemli Dergi)
Sınıf Öğretmeni Adaylarının ve Sınıf Öğretmenlerinin Öğretmen Kavramına Yönelik Metaforlarının İncelenmesi
Adnan Menderes Üniversitesi Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi
, cilt.1, sa.1, ss.1-13, 2020 (Hakemli Dergi)
Kaynaştırma Öğrencilerinin Öğrenme Ortamlarına İlişkin Sınıf Öğretmenlerinin Görüşler
Temel Eğitim Dergis
, cilt.1, sa.2, ss.30-39, 2019 (Hakemli Dergi)
Öğretmen Adaylarının Mesleği Tercih Nedenleri veÖğretmenlik Mesleğine Yönelik Tutumları Arasındakiİlişki
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.17, ss.717-727, 2016 (Hakemli Dergi)
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Yürütücü Biliş DüşünmeStilleri Ve Akademik Başarıları Arasındaki İlişki
Kastamonu Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.24, ss.1109-1126, 2016 (Hakemli Dergi)
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Öz Denetim Beceri Düzeyleri ile Üst Biliş Farkındalık Düzeyleri Arasındaki İlişki
Dil ve Edebiyat Eğitimi Dergisi
, cilt.0, ss.134-148, 2015 (Hakemli Dergi)
Öğretmen Algılarına Göre Okul Müdürlerinin Liderlik Stillerinin Örgütsel Bağlılık Üzerindeki Rolü
Uluslararası Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
, cilt.3, ss.122-130, 2014 (Hakemli Dergi)
Öğretmen Algılarına Göre Okul Müdürlerinin Liderlik Stillerinin Örgütsel Bağlılık Üzerindeki Rolü
Uluslararası Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
, cilt.3, ss.122-130, 2014 (Hakemli Dergi)
Examining the Learning Styles of Prospective Classroom Teachers
International Journal of Psycho-Edcational Sciences
, cilt.3, ss.45-54, 2013 (Hakemli Dergi)
The Relationship Among Self Efficacy Self Esteem and Subjective Well Being Levels of Prospective Teachers
International Journal of Psycho- Educational Sciences
, cilt.4, ss.42-53, 2013 (Hakemli Dergi)
Sınıf öğretmen adaylarının kendi kendine öğrenmeye yönelik hazırbulunuşluklarının incelenmesi
Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi
, cilt.1, sa.3, ss.223-228, 2012 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
Covıd-19 Pandemisi Sürecinde Sınıf Öğretmenlerinin Çevrim İçi Derslerde Karşılaştığı Güçlüklerin Belirlenmesi
19th INTERNATIONAL PRIMARY TEACHER EDUCATION SYMPOSIUM , Şanlıurfa, Türkiye, 12 Kasım - 14 Aralık 2021, ss.1
VATANDAŞLIK EĞİTİMİYLE İLGİLİ YAPILAN MAKALELERİN İNCELENMESİ
7th International Social Sciences Congress, Diyarbakır, Türkiye, 11 - 12 Eylül 2021, ss.15
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Sosyal Bilgiler Öğretiminde Dijital Öyküleme Oluşturma ve Kullanımına İlişkin Görüşleri
ULUSLARARASI PEGEM EĞİTİM KONGRES, 16 - 19 Eylül 2020, ss.1028
İlkokul Düzeyinde Yapılan Artırılmış Gerçeklik Çalışmaların İncelenmesi
4. ULUSLARARASI SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ, Artvin, Türkiye, 13 Eylül 2020, ss.6
İlkokul Öğrencileri Yazmayı Neden Zor ve Sıkıcı Bir Etkinlik OlarakNitelendiriyor? Sınıf Öğretmenlerinin Görüşleri
2. ULUSLARARASI TEMEL EĞİTİM KONGRESİ (UTEK 2019), Muğla, Türkiye, 23 - 27 Ekim 2019, ss.568-574
Etkili Öğretmen Ölçeği Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Muğla Sıtkı KOCAMAN Üniversitesi 15. Uluslararsı Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, 11 - 14 Mayıs 2016
Yıldırım G Sökmen Y Taş Y ve Dilekmen M 2016 Öğrenci Katılım Ölçeğinin Türkçeye Uyarlanması Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması 11 14 Mayıs 2016 Sıtkı Koçman Üniversitesi Bodrum
15. Uluslar arası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Muğla, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2016, cilt.1, ss.365
Öğrenci Katılım Ölçeğinin Türkçe ye Uyarlanması Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
15th International Primary Teacher Education Symposium, 11 - 14 Mayıs 2016
Matematik öğretmenlerinin konu temelli pedagojik alan bilgilerinin incelenmesi
5th International Conference on New Trends in Education and Their Implications, Antalya, Türkiye, 24 - 26 Nisan 2014, ss.64
İlköğretim 1. Sınıfa Başlama Yaşının İlköğretim Okul Yönetici Ve Öğretmenlerinin Görüşlerine Göre İncelenmesi
4th International Conference on New Trends in Education and Their Implications, Antalya, Türkiye, 25 - 27 Nisan 2013, ss.105
İlköğretim 1. Sınıfa Başlama Yaşının İlköğretim Okul Yönetici Ve Öğretmenlerinin Görüşlerine Göre İncelenmesi
4th International Conference on New Trends in Education and Their Implications, Antalya, Türkiye, 25 - 27 Nisan 2013, ss.105
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Öğretmenlik Mesleğine Tercih Etmelerinde Etkili Olan Faktörler
11. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Rize, Türkiye, 24 - 28 Mayıs 2012, ss.102