Academic and Administrative Experience

Academic Titles

  • 2019 - Continues Associate Professor

    Ataturk University, Kâzım Karabekir Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri

  • 2016 - 2019 Assistant Professor

    Ataturk University, Kâzım Karabekir Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri

  • 2015 - 2016 Research Assistant PhD

    Ataturk University, Kâzım Karabekir Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri

  • 2009 - 2015 Research Assistant

    Ataturk University, Kâzım Karabekir Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri

Managerial Experience

  • 2022 - Continues Rectorate Commissioner

    Ataturk University, Kâzım Karabekir Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri

  • 2022 - Continues Rectorate Commissioner

    Ataturk University, Kâzım Karabekir Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri

  • 2022 - Continues Assistant Coordinator

    Ataturk University, Kâzım Karabekir Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri

  • 2022 - Continues Rectorate Commissioner

    Ataturk University, Kâzım Karabekir Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri

  • 2021 - Continues Bölüm Akademik Teşvik Değerlendirme Komisyonu Üyesi

    Ataturk University, Kâzım Karabekir Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri

  • 2021 - Continues Program Değerlendirme Kurulu Üyesi

    Ataturk University, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Anabilim Dalı

  • 2021 - Continues Deputy Head of Department

    Ataturk University, Kâzım Karabekir Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri

  • 2021 - Continues Birim Kalite Komisyonu Başkanı

    Ataturk University, Kâzım Karabekir Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri

  • 2021 - Continues Birim Kalite Komisyonu Üyesi

    Ataturk University, Kâzım Karabekir Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri

  • 2021 - Continues Rectorate Commissioner

    Ataturk University, Kâzım Karabekir Eğitim Fakültesi, Yatay Geçiş Komisyonu

  • 2020 - Continues Soruşturma Komisyonu Üyesi

    Ataturk University, Kâzım Karabekir Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri

  • 2019 - Continues Mevlana Exchange Program Institutional Coordinator

    Ataturk University, Kâzım Karabekir Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri

  • 2019 - Continues Yürütme Kurulu Üyesi

    Ataturk University, Rektörlük, Araştırma Metodolojisi Eğitim ve Uygulama Ofisi Koordinatörlüğü

  • 2022 - 2023 Scientific Award Committee Member

    Ataturk University, Kâzım Karabekir Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri

  • 2018 - 2020 Deputy Director of the Center

    Ataturk University, Rektörlük, Toplumsal Duyarlılık Projeleri Uygulama ve Araştırma Merkezi

  • 2018 - 2018 Bölüm Akademik Teşvik Değerlendirme Komisyonu Üyesi

    Ataturk University, Kâzım Karabekir Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri

Non Academic Experience

  • 2021 - Continues Program Geliştirme Uzmanı-Ders Kitabı Hazırlık Çalışmaları

    Other Public Institution, Milli Eğitim Bakanlığı , Temel Eğitim Genel Müdürlüğü

Courses

  • Undergraduate Eğitime Giriş

  • Undergraduate Öğretmenlik Uygulaması

  • Doctorate Program Geliştirmede Yaklaşımlar

  • Undergraduate Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme

  • Postgraduate Eğitimde Araştırma Yöntem ve Teknikleri

  • Undergraduate Okul Deneyimi I

  • Doctorate Ölçek Geliştirme

  • Undergraduate Eğitimde Ahlak ve Etik

  • Undergraduate Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme

  • Doctorate Program Değerlendirme

  • Undergraduate Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme

  • Undergraduate Eğitimde Program Geliştirme

  • Postgraduate Eğitimde Araştırma Yöntem ve Teknikleri

  • Undergraduate Eğitim Psikolojisi

  • Undergraduate Eğitimde Ahlak ve Etik

  • Postgraduate Öğretimde Yeni Yaklaşımlar

  • Postgraduate Program Geliştirme Süreci

  • Undergraduate Öğretmenlik Uygulaması

  • Undergraduate Eğitimde Program Geliştirme

  • Undergraduate Eğitimde Araştırma Yöntemleri

  • Postgraduate Öğretimde Yeni Yaklaşımlar

  • Undergraduate Okul Öncesi Eğitimde Araştırma II

  • Undergraduate Özel Öğretim Yöntemleri

  • Undergraduate Öğretmenlik Uygulaması II

  • Undergraduate Eğitime Giriş

  • Undergraduate Eğitim Bilimlerine Giriş

  • Doctorate Program Geliştirmenin Temelleri

  • Undergraduate Eğitime Giriş

  • Undergraduate Eğitim Bilimlerine Giriş

  • Undergraduate Eğitime Giriş

  • Undergraduate Öğretmenlik Uygulaması I

  • Undergraduate Eğitim Bilimlerine Giriş

  • Undergraduate Eğitim Bilimlerine Giriş

  • Undergraduate Eğitim Bilimlerine Giriş

  • Undergraduate Eğitim Bilimlerine Giriş

  • Undergraduate Eğitimde Program Geliştirme

  • Undergraduate Özel Öğretim Yöntemleri

  • Undergraduate Eğitimde Program Geliştirme

  • Undergraduate Eğitim Bilimlerine Giriş

  • Undergraduate Öğretim İlke ve Yöntemleri

  • Undergraduate Eğitim Bilimlerine Giriş

  • Undergraduate Okullarda Rehberlik ve Psikolojik Danışma Uygulamaları I

  • Undergraduate Okullarda Rehberlik ve Psikolojik Danışma Uygulamaları I

  • Undergraduate Öğretim İlke ve Yöntemleri

  • Undergraduate Eğitim Bilimlerine Giriş

  • Postgraduate Öğretimde Yeni Yaklaşımlar

  • Undergraduate İstatistik II

  • Undergraduate Özel Öğretim Yöntemleri

  • Undergraduate Ölçme ve Değerlendirme

  • Undergraduate Öğretmenlik Uygulaması

  • Undergraduate Bilimsel Araştırma Yöntemleri

  • Undergraduate Ölçme ve Değerlendirme

  • Undergraduate Öğretim Teknolojileri

  • Postgraduate Öğretimde Planlama ve Değerlendirme

  • Undergraduate Öğretmenlik Uygulaması I

  • Undergraduate Ölçme ve Değerlendirme

  • Undergraduate Rehberlik ve Psikolojik Danışmada Alan Çalışması

  • Undergraduate Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme

  • Undergraduate Öğretmenlik Uygulaması

  • Undergraduate Okul Öncesi Eğitimde Araştırma I

  • Undergraduate Bilimsel Araştırma Yöntemleri

  • Undergraduate Öğretmenlik Uygulaması I

  • Undergraduate Özel Öğretim Yöntemleri

  • Undergraduate Ölçme ve Değerlendirme

  • Undergraduate Öğretim Teknolojileri

  • Undergraduate Kurum Deneyimi

  • Postgraduate Eğitimde Program Geliştirme

  • Undergraduate İstatistik II

  • Undergraduate Topluma Hizmet Uygulamaları

  • Undergraduate Eğitim Psikolojisi

  • Undergraduate Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme

  • Undergraduate Öğretim İlke ve Yöntemleri

  • Undergraduate Eğitim Psikolojisi

  • Postgraduate Program Geliştirme Süreci

  • Undergraduate Sınıf Yönetimi

  • Undergraduate Öğretim Teknolojileri

  • Undergraduate Gelişim Psikolojisi

  • Undergraduate Eğitim Psikolojisi

  • Undergraduate Eğitime Giriş

  • Undergraduate Bilimsel Araştırma Yöntemleri

  • Undergraduate Temel İstatistik

  • Undergraduate Öğretim Teknolojileri ve Materyal Tasarımı

  • Postgraduate Program Geliştirmeye Giriş

  • Undergraduate Sınıf Yönetimi

  • Undergraduate Öğretim İlke ve Yöntemleri

  • Undergraduate Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme

  • Doctorate Ölçek Geliştirme

  • Undergraduate Sınıf Yönetimi

  • Undergraduate Bilimsel Araştırma Yöntemleri

  • Undergraduate Öğretim İlke ve Yöntemleri

  • Undergraduate İstatistik

  • Undergraduate İlköğretime Hazırlık ve İlköğretim Programları

  • Undergraduate Ölçme ve Değerlendirme

  • Postgraduate Eğitimde Araştırma Yöntemleri

  • Undergraduate Rehberlikte Program Geliştirme

  • Undergraduate Bilimsel Araştırma Yöntemleri

  • Undergraduate Öğretim İlke ve Yöntemleri

  • Undergraduate Öğretim Teknolojileri ve Materyal Tasarımı

  • Postgraduate Temel İstatistik

  • Doctorate Ölçek Geliştirme

  • Undergraduate Rehberlikte Program Geliştirme

  • Undergraduate Eğitim Bilimine Giriş

  • Postgraduate Program Geliştirme Süreci

  • Undergraduate Gelişim Psikolojisi

  • Undergraduate Öğretim İlke ve Yöntemleri

  • Postgraduate Program Geliştirmenin Temelleri

  • Undergraduate Eğitim Bilimine Giriş

  • Postgraduate Öğretim Yöntem ve Teknikleri

  • Undergraduate Öğretim İlke ve Yöntemleri

  • Undergraduate Sosyolojiye Giriş

  • Undergraduate Eğitim Psikolojisi

  • Undergraduate Ölçme ve Değerlendirme

  • Undergraduate Öğretim Teknolojileri ve Materyal Tasarımı

  • Undergraduate Öğretim İlke ve Yöntemleri

  • Undergraduate Ölçme ve Değerlendirme

  • Undergraduate Ölçme ve Değerlendirme

  • Undergraduate Eğitim Psikolojisi

Advising Theses

Taught Courses And Trainings

  • 2022 - 2022 Ölçek Geliştirme ve Uyarlama

    Continuing Education Center - Training

    Taşgın A.

  • 2022 - 2022 SPSS Uygulamalı Temel İstatistik Eğitimi

    Continuing Education Center - Training

    Taşgın A.

  • 2021 - 2021 İstatistik

    Continuing Education Center - Training

    Taşgın A.

  • 2021 - 2021 Öğrenme Yöntem ve Teknikleri

    Academic Units - Training

    Taşgın A.

  • 2021 - 2021 Sosyal Bilimlerde Nicel Araştırmalarda Nelere Dikkat Edilmelidir?

    Application Research Center - Training

    Taşgın A., EYGÜ H.

  • 2020 - 2020 Ölçek Geliştirme Süreci

    Application Research Center - Training

    Taşgın A.

  • 2019 - 2019 Güncel Pedagojik Yaklaşımlar

    Application Research Center - Training

    Taşgın A., Ozan C.

  • 2019 - 2019 Ölçek Geliştirme ve Uyarlama

    Academic Units - Training

    Taşgın A.

Designed Courses And Trainings

  • December 2022 SPSS Uygulamalı Temel İstatistik Eğitimi

    Continuing Education Center - Training

    Taşgın A.

  • September 2021 Sosyal Bilimlerde Nicel Araştırmalarda Nelere Dikkat Edilmelidir?

    Academic Units - Course

    Eygü H., Taşgın A.

  • May 2021 Öğrenme Yöntem ve Teknikleri

    Academic Units - Training

    Taşgın A.

Representation and Promotion Activities

  • Orhun Değişim Programı

    Institutional Representation, Kırgızistan Manas Üniversitesi, Kyrgyzstan, Bishkek, 2022 - 2022
  • Erasmus Staff Mobility

    Institutional Representation, Moscow City University-Moscow, Russia, Moscow, 2018 - 2018