SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Optimizing the structural and photocatalytic performance of Ag-decorated ZnO/Zn(OH)<sub>2</sub> nanoparticles for RhB degradation
INTERNATIONAL JOURNAL OF APPLIED CERAMIC TECHNOLOGY
, cilt.21, sa.3, ss.2010-2023, 2024 (SCI-Expanded)
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Motivasyon kuramları çerçevesinde öğrencilerin öğrenme motivasyonlarının arttırılması: Bir derleme çalışması
Atatürk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi (Current Perspectives in Social Sciences)
, cilt.25, sa.2, ss.677-698, 2021 (Hakemli Dergi)
Motivasyon Kuramları Çerçevesinde Öğrencilerin Öğrenme Motivasyonlarının Artırılması: Bir Derleme Çalışması
Atatürk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.25, sa.2, ss.677-698, 2021 (Hakemli Dergi)
Akran Öğretiminin Etkililiğine İlişkin Öğrenci Görüşleri
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.12, ss.515-526, 2017 (Hakemli Dergi)
Impact of argumentation in the chemistry laboratory on conceptual comprehension of Turkish students
Educational Process: International Journal
, cilt.3, ss.19-34, 2014 (Hakemli Dergi)
Kimya Öğretmenlerinin Örtaöğretim Kimya Öğretim Programının Uygulanabilirliği Hakkındaki Görüşleri
Milli Eğitim Dergisi
, ss.236-252, 2013 (Hakemli Dergi)
Le Chatelier prensibi ve kavramsal öğrenme
Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi
, ss.99114, 2012 (Hakemli Dergi)
Kimya öğretmen adaylarının kaynama olayı ile ilgili anlayışları
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.14, ss.78-91, 2012 (Hakemli Dergi)
Bazı kimya kavramlarına yönelik iki kademeli çoktan seçmeli bir testin geliştirilmesi ve uygulanması
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.13, ss.55-80, 2011 (Hakemli Dergi)
Üniversite öğrencilerinin saf suyun nötralliği ile ilgili anlayışları
Erzincan Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü Dergisi
, cilt.4, ss.185-196, 2011 (Hakemli Dergi)
Prospective chemistry teachers conceptions of chemical thermodynamics and kinetics
Eurasia Journal of Mathematics, Science & Technology Education
, cilt.6, sa.2, ss.111-122, 2010 (Hakemli Dergi)
Sınıf öğretmenliği öğrencilerinin mumun yanması ile ilgili anlayışları
Erzincan Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü Dergisi
, cilt.2, ss.73-88, 2009 (Hakemli Dergi)
Kavramsal değişim yaklaşımı III Model kullanımı
Gazi Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi
, cilt.12, ss.377-384, 2004 (Hakemli Dergi)
Kimyadaki bazı yaygın yanlış kavramalar
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.24, ss.135-146, 2004 (Hakemli Dergi)
Kimya öğretmen adaylarının kovalent bağ ve molekül yapıları ile ilgili kavram yanılgıları
Çukurova Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.2, ss.66-72, 2003 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
Lise Öğrencilerinin Isı, Sıcaklık ve Entalpi Kavramlarına İlişkin Öğrenme Algılarının ve Kavram Yanılgılarının Belirlenmesi
VI th International Eurasian Educational Research Congress, Ankara, Türkiye, 19 - 22 Haziran 2019, ss.15-16
A comparative study on presentation of Le Châtelier s Principle LCP in high school chemistry textbooks in Spain and Turkey
13rd European Conference on Research in Chemical Education (13rd ECRICE), Barcelona, İspanya, 7 - 10 Eylül 2016
Sorgulamaya dayalı öğretime uygun düzenlenmiş laboratuar deneyi.
III. Ulusal Kimya Eğitimi Kongresi, Trabzon, Türkiye, 5 - 07 Eylül 2013
Sorgulamaya dayalı öğrenme (SDÖ) yöntemine uygun hazırlanan laboratuar etkinliği hakkında öğrenci görüşleri.
III. Ulusal Kimya Eğitimi Kongresi, Trabzon, Türkiye, 5 - 07 Eylül 2013
Ortaöğretim Öğrencilerinin kimya müfredatına karşı tutumlarının belirlenmesi
I.Ulusal kimya eğitim öğretim kongresi, İstanbul, Türkiye, 21 - 24 Haziran 2011, ss.17-18
Endothermic Evaporation Process: Misconceptions and Conceptual Change with Deductive Approach
9th European Conference on Research in Chemical Education (ECRICE), İstanbul, Türkiye, 6 - 09 Temmuz 2008, ss.11-12
Üniversite öğrencilerinin genel kimya konularını kavramsal öğrenme düzeyleri.
1. Ulusal Kimya Eğitimi Kongresi, İstanbul, Türkiye, 20 - 22 Haziran 2007
Öğretmen adaylarının bazı elektrokimya kavramları hakkındaki görüşleri.
7. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 7 - 09 Eylül 2006, ss.458
Dünyada ve Türkiye’de fen eğitimi araştırmalarının genel eğilimi.
7. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 7 - 09 Eylül 2006, ss.120
Üniversite öğrencilerinin atmosfer basıncıyla ilgili anlayışları.
7. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 7 - 09 Eylül 2006, ss.462
Investigation of Effectiveness Of Problem-Based Learning At Physical Chemistry Laboratory
18. International Conference on Chemical Education, 3 - 08 Ağustos 2004
Entropi nedir? Ne değildir?
5. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 16 - 18 Eylül 2002, ss.185
Gazlar ve Kavramsal Değişim Yaklaşımı
5. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 16 - 18 Eylül 2002, ss.62-64
Aktif karbon-su arayüzeyinde katyonik bir yüzey aktif maddenin adsorpsiyon mekanizması,
XII. Ulusal Kimya Kongresi, Edirne, Türkiye, 7 - 11 Eylül 1998, ss.265
Aktif Karbon Su Arayüzeyinde Katyonik bir Yüzey Aktif Maddenin Adsorpsiyon Mekanizması
12. Ulusal Kimya kongresi, Edirne, Türkiye, 7 - 11 Eylül 1998, ss.7-9
Etkili bir Kimya Öğretmenin Metodları
II. Ulusal Eğitim Sempozyomu, İstanbul, Türkiye, 18 - 20 Eylül 1996, ss.18-20
Kömürün Seçimli Yağ Aglomerasyonu: Aglomerasyon Aşamasındaki Bazı Dizayn ve Proses Parametrelerinin Sistematik Bir İncelenmesi
II. Ulusal Kimya Mühendisliği Kongresi, İstanbul, Türkiye, 9 - 13 Eylül 1996, ss.9-11
Bazı Linyitlerin Optimum yıkanabilirlik derecelerinin Belirlenmesi
Yanma ve Hava Kirliliği Kontrolu III. Ulusal Sempozyomu, Ankara, Türkiye, 11 - 13 Eylül 1995, ss.5-7
Kitap & Kitap Bölümleri
5E Öğrenme Modeli ve Kimya Öğretimindeki Uygulamaları
Kimya Öğretimi, Alipaşa Ayas, Mustafa Sözbilir, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.219-239, 2017
Fen eğitiminde son otuz yıldaki uluslar arası değişmeler: Dünyada çalışmalar nereye gidiyor? Türkiye bu çalışmaların neresinde?
Fen ve Teknoloji Öğretimi, Mehmet BAHAR, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.417-432, 2006