Yayınlar & Eserler

Makaleler 38
Tümü (38)
SCI-E, SSCI, AHCI (17)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (18)
ESCI (1)
Scopus (18)
TRDizin (14)
Diğer Yayınlar (7)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 18

2. Lise Öğrencilerinin Isı, Sıcaklık ve Entalpi Kavramlarına İlişkin Öğrenme Algılarının ve Kavram Yanılgılarının Belirlenmesi

VI th International Eurasian Educational Research Congress, Ankara, Türkiye, 19 - 22 Haziran 2019, ss.15-16, (Tam Metin Bildiri)

3. A comparative study on presentation of Le Châtelier s Principle LCP in high school chemistry textbooks in Spain and Turkey

13rd European Conference on Research in Chemical Education (13rd ECRICE), Barcelona, İspanya, 7 - 10 Eylül 2016, (Özet Bildiri)

5. Sorgulamaya dayalı öğretime uygun düzenlenmiş laboratuar deneyi.

III. Ulusal Kimya Eğitimi Kongresi, Trabzon, Türkiye, 5 - 07 Eylül 2013, (Özet Bildiri)

6. Ortaöğretim Öğrencilerinin kimya müfredatına karşı tutumlarının belirlenmesi

I.Ulusal kimya eğitim öğretim kongresi, İstanbul, Türkiye, 21 - 24 Haziran 2011, ss.17-18, (Tam Metin Bildiri)

7. Endothermic Evaporation Process: Misconceptions and Conceptual Change with Deductive Approach

9th European Conference on Research in Chemical Education (ECRICE), İstanbul, Türkiye, 6 - 09 Temmuz 2008, ss.11-12, (Tam Metin Bildiri)

9. Dünyada ve Türkiye’de fen eğitimi araştırmalarının genel eğilimi.

7. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 7 - 09 Eylül 2006, ss.120, (Özet Bildiri)

10. Üniversite öğrencilerinin atmosfer basıncıyla ilgili anlayışları.

7. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 7 - 09 Eylül 2006, ss.462, (Özet Bildiri)

11. Öğretmen adaylarının bazı elektrokimya kavramları hakkındaki görüşleri.

7. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 7 - 09 Eylül 2006, ss.458, (Özet Bildiri)

13. Gazlar ve Kavramsal Değişim Yaklaşımı

5. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 16 - 18 Eylül 2002, ss.62-64, (Tam Metin Bildiri)

14. Entropi nedir? Ne değildir?

5. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 16 - 18 Eylül 2002, ss.185, (Özet Bildiri)

16. Etkili bir Kimya Öğretmenin Metodları

II. Ulusal Eğitim Sempozyomu, İstanbul, Türkiye, 18 - 20 Eylül 1996, ss.18-20, (Tam Metin Bildiri)

18. Bazı Linyitlerin Optimum yıkanabilirlik derecelerinin Belirlenmesi

Yanma ve Hava Kirliliği Kontrolu III. Ulusal Sempozyomu, Ankara, Türkiye, 11 - 13 Eylül 1995, ss.5-7, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar 2
Metrikler

Yayın

63

Yayın (WoS)

18

Yayın (Scopus)

18

Atıf (WoS)

406

H-İndeks (WoS)

9

Atıf (Scopus)

546

H-İndeks (Scopus)

10

Atıf (Scholar)

93

H-İndeks (Scholar)

2

Atıf (TrDizin)

29

H-İndeks (TrDizin)

3

Atıf (Sobiad)

9

H-İndeks (Sobiad)

1

Atıf (Diğer Toplam)

45

Proje

4

Tez Danışmanlığı

4

Açık Erişim

10
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları