SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Optimizing the structural and photocatalytic performance of Ag-decorated ZnO/Zn(OH)<sub>2</sub> nanoparticles for RhB degradation
INTERNATIONAL JOURNAL OF APPLIED CERAMIC TECHNOLOGY
, cilt.21, sa.3, ss.2010-2023, 2024 (SCI-Expanded)


Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Evaluation of TUBITAK 4004 Project “Green Steps in Climate Change”
Atatürk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.25, sa.3, ss.883-902, 2021 (Hakemli Dergi)

Motivasyon Kuramları Çerçevesinde Öğrencilerin Öğrenme Motivasyonlarının Artırılması: Bir Derleme Çalışması
Atatürk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.25, sa.2, ss.677-698, 2021 (Hakemli Dergi)

Motivasyon kuramları çerçevesinde öğrencilerin öğrenme motivasyonlarının arttırılması: Bir derleme çalışması
Atatürk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi (Current Perspectives in Social Sciences)
, cilt.25, sa.2, ss.677-698, 2021 (Hakemli Dergi)

Akran Öğretiminin Etkililiğine İlişkin Öğrenci Görüşleri
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.12, ss.515-526, 2017 (Hakemli Dergi)
Impact of argumentation in the chemistry laboratory on conceptual comprehension of Turkish students
Educational Process: International Journal
, cilt.3, ss.19-34, 2014 (Hakemli Dergi)
Kimya Öğretmenlerinin Örtaöğretim Kimya Öğretim Programının Uygulanabilirliği Hakkındaki Görüşleri
Milli Eğitim Dergisi
, ss.236-252, 2013 (Hakemli Dergi)

Kimya öğretmen adaylarının kaynama olayı ile ilgili anlayışları
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.14, ss.78-91, 2012 (Hakemli Dergi)
Le Chatelier prensibi ve kavramsal öğrenme
Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi
, ss.99114, 2012 (Hakemli Dergi)
Üniversite öğrencilerinin saf suyun nötralliği ile ilgili anlayışları
Erzincan Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü Dergisi
, cilt.4, ss.185-196, 2011 (Hakemli Dergi)
Bazı kimya kavramlarına yönelik iki kademeli çoktan seçmeli bir testin geliştirilmesi ve uygulanması
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.13, ss.55-80, 2011 (Hakemli Dergi)
Prospective chemistry teachers conceptions of chemical thermodynamics and kinetics
Eurasia Journal of Mathematics, Science & Technology Education
, cilt.6, sa.2, ss.111-122, 2010 (Hakemli Dergi)



Sınıf öğretmenliği öğrencilerinin mumun yanması ile ilgili anlayışları
Erzincan Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü Dergisi
, cilt.2, ss.73-88, 2009 (Hakemli Dergi)
Kimyadaki bazı yaygın yanlış kavramalar
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.24, ss.135-146, 2004 (Hakemli Dergi)
Kavramsal değişim yaklaşımı III Model kullanımı
Gazi Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi
, cilt.12, ss.377-384, 2004 (Hakemli Dergi)
Kimya öğretmen adaylarının kovalent bağ ve molekül yapıları ile ilgili kavram yanılgıları
Çukurova Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.2, ss.66-72, 2003 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
Lise Öğrencilerinin Isı, Sıcaklık ve Entalpi Kavramlarına İlişkin Öğrenme Algılarının ve Kavram Yanılgılarının Belirlenmesi
VI th International Eurasian Educational Research Congress, Ankara, Türkiye, 19 - 22 Haziran 2019, ss.15-16
A comparative study on presentation of Le Châtelier s Principle LCP in high school chemistry textbooks in Spain and Turkey
13rd European Conference on Research in Chemical Education (13rd ECRICE), Barcelona, İspanya, 7 - 10 Eylül 2016
Sorgulamaya dayalı öğrenme (SDÖ) yöntemine uygun hazırlanan laboratuar etkinliği hakkında öğrenci görüşleri.
III. Ulusal Kimya Eğitimi Kongresi, Trabzon, Türkiye, 5 - 07 Eylül 2013
Sorgulamaya dayalı öğretime uygun düzenlenmiş laboratuar deneyi.
III. Ulusal Kimya Eğitimi Kongresi, Trabzon, Türkiye, 5 - 07 Eylül 2013
Ortaöğretim Öğrencilerinin kimya müfredatına karşı tutumlarının belirlenmesi
I.Ulusal kimya eğitim öğretim kongresi, İstanbul, Türkiye, 21 - 24 Haziran 2011, ss.17-18
Endothermic Evaporation Process: Misconceptions and Conceptual Change with Deductive Approach
9th European Conference on Research in Chemical Education (ECRICE), İstanbul, Türkiye, 6 - 09 Temmuz 2008, ss.11-12
Üniversite öğrencilerinin genel kimya konularını kavramsal öğrenme düzeyleri.
1. Ulusal Kimya Eğitimi Kongresi, İstanbul, Türkiye, 20 - 22 Haziran 2007
Dünyada ve Türkiye’de fen eğitimi araştırmalarının genel eğilimi.
7. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 7 - 09 Eylül 2006, ss.120
Üniversite öğrencilerinin atmosfer basıncıyla ilgili anlayışları.
7. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 7 - 09 Eylül 2006, ss.462
Öğretmen adaylarının bazı elektrokimya kavramları hakkındaki görüşleri.
7. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 7 - 09 Eylül 2006, ss.458
Investigation of Effectiveness Of Problem-Based Learning At Physical Chemistry Laboratory
18. International Conference on Chemical Education, 3 - 08 Ağustos 2004
Entropi nedir? Ne değildir?
5. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 16 - 18 Eylül 2002, ss.185
Gazlar ve Kavramsal Değişim Yaklaşımı
5. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 16 - 18 Eylül 2002, ss.62-64
Aktif karbon-su arayüzeyinde katyonik bir yüzey aktif maddenin adsorpsiyon mekanizması,
XII. Ulusal Kimya Kongresi, Edirne, Türkiye, 7 - 11 Eylül 1998, ss.265
Aktif Karbon Su Arayüzeyinde Katyonik bir Yüzey Aktif Maddenin Adsorpsiyon Mekanizması
12. Ulusal Kimya kongresi, Edirne, Türkiye, 7 - 11 Eylül 1998, ss.7-9
Etkili bir Kimya Öğretmenin Metodları
II. Ulusal Eğitim Sempozyomu, İstanbul, Türkiye, 18 - 20 Eylül 1996, ss.18-20
Kömürün Seçimli Yağ Aglomerasyonu: Aglomerasyon Aşamasındaki Bazı Dizayn ve Proses Parametrelerinin Sistematik Bir İncelenmesi
II. Ulusal Kimya Mühendisliği Kongresi, İstanbul, Türkiye, 9 - 13 Eylül 1996, ss.9-11
Bazı Linyitlerin Optimum yıkanabilirlik derecelerinin Belirlenmesi
Yanma ve Hava Kirliliği Kontrolu III. Ulusal Sempozyomu, Ankara, Türkiye, 11 - 13 Eylül 1995, ss.5-7
Kitaplar
5E Öğrenme Modeli ve Kimya Öğretimindeki Uygulamaları
Kimya Öğretimi, Alipaşa Ayas, Mustafa Sözbilir, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.219-239, 2017
Fen eğitiminde son otuz yıldaki uluslar arası değişmeler: Dünyada çalışmalar nereye gidiyor? Türkiye bu çalışmaların neresinde?
Fen ve Teknoloji Öğretimi, Mehmet BAHAR, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.417-432, 2006
Metrikler