Yayınlar & Eserler

Makaleler 113
Tümü (113)
SCI-E, SSCI, AHCI (17)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (19)
ESCI (2)
Scopus (21)
TRDizin (41)
Diğer Yayınlar (56)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 73

2. Öğretmen Adaylarının STEM Farkındalık ve Özyeterlik İnançları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi

Uluslararası PEGEM Eğitim Kongresi, Antalya, Türkiye, 27 - 30 Ekim 2021, ss.371-372, (Özet Bildiri)

3. Karışımlar Konusunun Kavramsal Anlaşılmasına İşbirlikli Öğrenme ve Modellerin Etkisinin Araştırılması

Vth INTERNATIONAL EURASIANEDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS, 2 - 05 Mayıs 2018, ss.174-185, (Tam Metin Bildiri)

4. Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Atom Modelleri İle İlgili Bilgi Düzeyleri

Vth INTERNATIONAL EURASIANEDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS, 2 - 05 Mayıs 2018, ss.896-897, (Özet Bildiri)

8. Ortaokul 6., 7. ve 8. Sınıf Öğrencilerinin Fen Bilimleri Dersine Yönelik Tutumları, Özerklik Algıları İle Başarıları Arasındaki İlişki

27. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi (ICES/UEBK 2018), Antalya, Türkiye, 18 - 22 Nisan 2018, (Özet Bildiri)

9. Ortaokul 6., 7. ve 8. Sınıf Öğrencilerinde Fen Bilimleri Dersine Yönelik Motivasyon ve Öz Yeterliğin Bilişüstü Beceriyi Yordamadaki Rolü

27. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi (ICES/UEBK 2018), Antalya, Türkiye, 18 - 22 Nisan 2018, (Özet Bildiri)

10. İyi Bir Eğitim Ortamı İçin Yedi İlkenin Fen Bilimleri Dersinde Uygulanmasıyla İlgili Öğrenci Görüşleri

5th International Congress on Curriculum and Instruction, Muğla, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2017, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

11. İşbirlikli Öğrenme, Yedi İlke ve Modellerin Çökelme Reaksiyonlarında Maddenin Tanecikli YapısınınAnlaşılmasına Etkisi

IVth INTERNATIONAL EURASIAN EDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS, Denizli, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, ss.705-706, (Özet Bildiri)

12. İşbirlikli Öğrenme ve Yedi İlkenin Kimyasal Denge Konusunda Maddenin Tanecikli Yapısının AnlaşılmasınaEtkisi

I V International Eurasian Educational Research Congress, Denizli, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, ss.699-700, (Özet Bildiri)

17. İŞBIRLIKLI ÖĞRENME VE MODELLERIN KIMYASAL REAKSIYONLAR KONUSUNDA KAVRAMSALANLAMAYA ETKISI

International ConferenceOn Humanities And Cultural Studies, PRAG, Çek Cumhuriyeti, 6 - 10 Kasım 2016, (Özet Bildiri)

20. ASİTLER VE BAZLAR KONUSUNUN ANLAŞILMASINA FARKLI YÖNTEMLERİN ETKİSİ

5TH WORLD CONFERENCE ON EDUCATIONAL AND INSTRUCTIONAL STUDIES, Antalya, Türkiye, 27 - 29 Ekim 2016, (Özet Bildiri)

21. Asit ve bazlar Konusunun Anlaşılmasına Farklı Yöntemlerin etkisi

5th World Conference on Educational and Instructional Studies, 27 - 29 Ekim 2016, (Özet Bildiri)

24. İŞBİRLİKLİ ÖĞRENME VE MODELLERİN KİMYASAL REAKSİYONLAR KONUSUNDA KAVRAMSAL ANLAMAYA ETKİSİ

INTERNATIONAL CONFERENCE ON HUMANITIES AND CULTURAL STUDIES, PRAG, Çek Cumhuriyeti, 6 - 10 Ekim 2016, (Özet Bildiri)

25. Kimyasal Reaksiyonlarda Maddenin Tanecikli Yapısının Anlaşılmasınaİşbirlikli Öğrenme Ve Modellerin Etkisi

12. ULUSAL FEN BİLİMLERİ VE MATEMATİK EĞİTİMİ KONGRESİ, Trabzon, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2016, ss.41, (Özet Bildiri)

26. Kimyasal reaksiyonlarda maddenin tanecikli yapısının anlaşılmasına işbirlikli öğrenme ve modellerin etkisi

12.Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Trabzon, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2016, ss.2, (Özet Bildiri)

28. Kimyasal reaksiyonlarda maddenin tanecikli yapısının anlaşılmasına işbirlikli öğrenme ve modellerin etkisi

12.Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Trabzon, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2016, ss.2, (Özet Bildiri)

32. Damıtma Konusunun İşbirlikli Öğrenme ve Modeller Yardımıyla Tanecikli Boyutta Anlaşılmasının Sağlanması

3. Uluslararası Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi, Muğla, Türkiye, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016, (Özet Bildiri)

34. The effect of cooperative learning model in pre-school children's academic achievement on science

International Conference on Education in Mathematics, Science & Technology (ICEMST), Muğla, Türkiye, 19 - 22 Mayıs 2016, ss.164, (Özet Bildiri)

38. Fen eğitimi öğrencilerinin kimyasal denge konusunu mikro boyutta anlamaları

IV. Ulusal Kimya Eğitimi Kongresi, Balıkesir, Türkiye, 7 - 10 Eylül 2015, ss.2, (Özet Bildiri)

41. Maddenin tanecikli ve boşluklu yapısıyla ilgili anlamaların belirlenmesi

24. Eğitim Bilimleri Kongresi, Niğde, Türkiye, 16 - 19 Nisan 2015, ss.1, (Özet Bildiri)

49. The using of reading-writing-presentation technique in science teaching

5th World Conference on Educational Science, Roma, İtalya, 5 - 08 Şubat 2013, ss.1, (Özet Bildiri)

50. The effect of cooperative learning methods in teaching chemistry topics at secondary school level

22nd International Conference on Chemistry Education – 11th European Conference on Research in Chemical Education, Roma, İtalya, 15 - 20 Temmuz 2012, ss.1, (Özet Bildiri)

51. Öğrencilerin fen ve teknoloji dersindeki konuları anlamalarına jigsaw ve grup araştırma yöntemlerinin etkileri

11. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Rize, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2012, ss.2, (Tam Metin Bildiri)

57. İşbirlikli öğrenme yönteminin tüm aşamalarında oluşan sorunlar ve bu sorunların giderilmesi

2nd International Conference on New Trends in Education and Their Implications, Antalya, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2011, ss.105, (Özet Bildiri)

58. Ödev Araştırmalarda Grupla Öğrenme Metodunun Etkisi

XVII. Ulusal Kimya Kongresi, İstanbul, Türkiye, 8 - 11 Eylül 2003, ss.480, (Özet Bildiri)

59. Boyar madde İçeren Sulu Çözeltilerde Elektrokimyasal Yolla Renk Giderimi

XIII. Ulusal Kimya Kongresi, Samsun, Türkiye, 31 Ağustos - 04 Eylül 1999, ss.4-5, (Özet Bildiri)

62. Bazı Linyitlere Seçimli Yağ Aglomerasyon Metodunun Uygulanabilirliğinin İncelenmesi

III. Ulusal Kimya Mühendisliği Kongresi, Erzurum, Türkiye, 1 - 04 Eylül 1998, ss.30-32, (Tam Metin Bildiri)

64. Aglomerasyon Prosesinin Etkinliğinin Arayüzey Özelikleriyle İlişkisi

Xl. Kimya Kongresi, Van, Türkiye, 16 - 20 Haziran 1997, ss.16-18, (Tam Metin Bildiri)

65. Etkili bir Kimya Öğretmenin Metodları

II. Ulusal Eğitim Sempozyomu, İstanbul, Türkiye, 18 - 20 Eylül 1996, ss.18-20, (Tam Metin Bildiri)

67. Kömürün Seçimli Yağ Aglomerasyonu: Şartlandırma Aşamasındaki Dizayn Parametrelerinin Etkisi

Yanma ve Hava Kirliliği Kontrolu III. Ulusal Sempozyomu, Ankara, Türkiye, 11 - 13 Eylül 1995, ss.20-23, (Tam Metin Bildiri)

68. Bazı Linyitlerin Optimum yıkanabilirlik derecelerinin Belirlenmesi

Yanma ve Hava Kirliliği Kontrolu III. Ulusal Sempozyomu, Ankara, Türkiye, 11 - 13 Eylül 1995, ss.5-7, (Tam Metin Bildiri)

69. Linyit-Su Arayüzeyinde CTAB Adsorsiyonu Üzerine Sıcaklığın Etkisi

X. Ulusal Kimya Kongresi, Bursa, Türkiye, 19 - 21 Eylül 1994, ss.28-29, (Tam Metin Bildiri)

70. Seçimli yağ aglomerasyonu ile kömürün arıtılması

IX. Kimya ve Kimya Mühendisliği Sempozyumu, Trabzon, Türkiye, 20 - 24 Eylül 1993, ss.10-12, (Tam Metin Bildiri)

71. Kömür su arayüzeyinde CTAB adsorpsiyonu

VIII. Kimya ve Kimya Mühendisliği Sempozyumu, İstanbul, Türkiye, 07 Eylül 1992 - 11 Eylül 1192, ss.5-8, (Tam Metin Bildiri)

72. ADSORPTION OF CTAB AT COAL-WATER INTERFACE

TURKISH 8TH NATIONAL SYMP ON CHEMISTRY AND CHEMICAL ENGINEERING, İstanbul, Türkiye, 7 - 11 Eylül 1992, cilt.518, ss.97-101, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma identifier

73. INVESTIGATION OF ELECTROKINETIC BEHAVIOR OF KARLIOVA COAL

TURKISH 8TH NATIONAL SYMP ON CHEMISTRY AND CHEMICAL ENGINEERING, İstanbul, Türkiye, 7 - 11 Eylül 1992, cilt.518, ss.147-156, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma identifier
Kitaplar 20

1. Enzimin Çalışma Hızına Etki Eden Etkenlerin İncelenmesi

Biyolojide Yeni Gelişmeler Işığında Güncel Konular, BİLGİLİ Ali, Editör, Bidge, Ankara, ss.5-30, 2024

2. Enzimin Çalışma Hızına Etki Eden Etkenlerin İncelenmesi

Biyolojide Yeni Gelişmeler Işığında Güncel Konular, Bilgili Ali, Editör, BİDGE Yayınları, Ankara, ss.5-30, 2024

3. DERİŞİMLER, TUZ, OSMOZ VE DİFÜZYONLA İLGİLİ EV ORTAMINDA YAPILABİLECEK DENEYLER

BIYOLOJI ALANINDA ULUSLARARASI ARAŞTIRMALAR- I, TAŞAR GANİ ERHAN, Editör, Eğitim Yayınevi, Ankara, ss.17-44, 2024

4. DİJİTAL GÖÇMENLER VE DİJİTAL YERLİLERİN ENTEGRASYONUNDA KOÇULUĞUN YERİ

EĞITIM BILIMLERI ALANINDA ULUSLARARASI ARAŞTIRMALAR XXIV, ÇELİKTEN MUSTAFA, Editör, Eğitim Yayınevi, Ankara, ss.1-22, 2024

5. Öğrenci Merkezli Sınıf Oluşturmak

Eğitimde Sürdürülebilirlik ve Ekonomi, SARIGÖZ OKAN, Editör, BİDGE Yayınları, Ankara, ss.27-59, 2024

6. DERİŞİMLER, TUZ, OSMOZ VE DİFÜZYONLA İLGİLİ EV ORTAMINDA YAPILABİLECEK DENEYLER

BIYOLOJI ALANINDA ULUSLARARASI ARAŞTIRMALAR- I, TAŞAR GANİ ERHAN, Editör, Eğitim Yayınevi, Ankara, ss.17-44, 2024

7. Öğrenci Merkezli Sınıf Oluturmak

Eğitimde Sürdürülebilirlik ve Ekonomi, SARIGÖZ Okan, Editör, Bidge, Ankara, ss.27-59, 2024

8. DİJİTAL GÖÇMENLER VE DİJİTAL YERLİLERİN ENTEGRASYONUNDA KOÇULUĞUN YERİ

EĞITIM BILIMLERI ALANINDA ULUSLARARASI ARAŞTIRMALAR XXIV, ÇELİKTEN MUSTAFA, Editör, Eğitim, Konya, ss.1-22, 2024

9. Disiplinlerarası Bilim Eğitimi

21.YüzyıldaFen Bilimleri Öğretimi ve Öğretmenler, Prof.Dr. Ataman Karaçöp, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.1-409, 2023 Sürdürülebilir Kalkınma

10. Disiplinlerarası Eğitimde Temel Sorunlar

Sosyal Bilimlerinde Güncel Tartışmalar 12, Meryem Bulut, Zeynel Karacagil, Editör, Eğitim Yayınevi Tic. Ltd. Şti., Erzurum, ss.2224-2241, 2023

11. Sınavlara İki Hafta Kala Neler Yapılmalı?

Geleceğin Eğitimi: Yapay Zeka ve Dijital Öğrenme, Mehmet RAMAZANOĞLU ve Barış AYAZ, Editör, BİDGE Yayınları, Ankara, ss.137-170, 2023

12. Education Problems of Migrant Children

ARAFTA VE MOBİL GÖÇ OLGUSUNA DİSİPLİNLERARASI BİR YAKLAŞIM, Kadriye ŞAHİN , Mustafa ÇAPAR, Editör, Bilgin Kültür Sanat Yayınları, Ankara, ss.328-342, 2022

13. APPLICATION OF TECHNIQUES USED IN COOPERATIVE JIGSAW LEARNING METHOD IN SCIENTIFIC RESEARCH

INTERNATIONAL RESEARCH IN EDUCATION SCIENCES II, Bengü Elif, Editör, Eğitim Yayınevi Tic. Ltd. Şti., Konya, ss.22-43, 2022 Creative Commons License

14. APPLICATION OF TECHNIQUES USED IN COOPERATIVE JIGSAW LEARNING METHOD IN SCIENTIFIC RESEARCH

International Research in Education II, Elif Bengü, Editör, Eğitim Yayınevi, İstanbul, ss.43-64, 2022

16. Kimya Öğretiminde İşbirlikli Öğrenme Modeli

Kimya Öğretimi Öğretmen Eğitimcileri Öğretmenler veb Öğretmen Adayları İçin İyi Uygulama Örnekleri, Alipaşa Ayas, Mustafa Sözbilir, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.517-539, 2017

19. İŞBİRLİKLİ ÖĞRENME MODELİ VE UYGULANMASI

Apegem Akademi Kitabevi Yayınları, Ankara, 2013

20. Elektrokimya

Genel Kimya 2, Hüseyin Bağ, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.297, 2008
Metrikler

Yayın

216

Yayın (WoS)

21

Yayın (Scopus)

21

Atıf (WoS)

298

H-İndeks (WoS)

10

Atıf (Scopus)

449

H-İndeks (Scopus)

11

Atıf (Scholar)

20

H-İndeks (Scholar)

2

Atıf (TrDizin)

184

H-İndeks (TrDizin)

7

Atıf (Diğer Toplam)

385

Proje

9

Tez Danışmanlığı

24

Açık Erişim

14
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları