Yayınlar & Eserler

SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Atom Modelleri İle İlgili Bilgi Düzeyleri

Vth INTERNATIONAL EURASIANEDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS, 2 - 05 Mayıs 2018, ss.896-897

İyi Bir Eğitim Ortamı İçin Yedi İlkenin Fen Bilimleri Dersinde Uygulanmasıyla İlgili Öğrenci Görüşleri

5th International Congress on Curriculum and Instruction, Muğla, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2017 Sürdürülebilir Kalkınma

İşbirlikli Öğrenme ve Yedi İlkenin Kimyasal Denge Konusunda Maddenin Tanecikli Yapısının AnlaşılmasınaEtkisi

I V International Eurasian Educational Research Congress, Denizli, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, ss.699-700

İŞBIRLIKLI ÖĞRENME VE MODELLERIN KIMYASAL REAKSIYONLAR KONUSUNDA KAVRAMSALANLAMAYA ETKISI

International ConferenceOn Humanities And Cultural Studies, PRAG, Çek Cumhuriyeti, 6 - 10 Kasım 2016

ASİTLER VE BAZLAR KONUSUNUN ANLAŞILMASINA FARKLI YÖNTEMLERİN ETKİSİ

5TH WORLD CONFERENCE ON EDUCATIONAL AND INSTRUCTIONAL STUDIES, Antalya, Türkiye, 27 - 29 Ekim 2016

Asit ve bazlar Konusunun Anlaşılmasına Farklı Yöntemlerin etkisi

5th World Conference on Educational and Instructional Studies, 27 - 29 Ekim 2016

İŞBİRLİKLİ ÖĞRENME VE MODELLERİN KİMYASAL REAKSİYONLAR KONUSUNDA KAVRAMSAL ANLAMAYA ETKİSİ

INTERNATIONAL CONFERENCE ON HUMANITIES AND CULTURAL STUDIES, PRAG, Çek Cumhuriyeti, 6 - 10 Ekim 2016

Kimyasal Reaksiyonlarda Maddenin Tanecikli Yapısının Anlaşılmasınaİşbirlikli Öğrenme Ve Modellerin Etkisi

12. ULUSAL FEN BİLİMLERİ VE MATEMATİK EĞİTİMİ KONGRESİ, Trabzon, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2016, ss.41

Damıtma Konusunun İşbirlikli Öğrenme ve Modeller Yardımıyla Tanecikli Boyutta Anlaşılmasının Sağlanması

3. Uluslararası Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi, Muğla, Türkiye, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016

The effect of cooperative learning model in pre-school children's academic achievement on science

International Conference on Education in Mathematics, Science & Technology (ICEMST), Muğla, Türkiye, 19 - 22 Mayıs 2016, ss.164

Fen eğitimi öğrencilerinin kimyasal denge konusunu mikro boyutta anlamaları

IV. Ulusal Kimya Eğitimi Kongresi, Balıkesir, Türkiye, 7 - 10 Eylül 2015, ss.2

The using of reading-writing-presentation technique in science teaching

5th World Conference on Educational Science, Roma, İtalya, 5 - 08 Şubat 2013, ss.1

The effect of cooperative learning methods in teaching chemistry topics at secondary school level

22nd International Conference on Chemistry Education – 11th European Conference on Research in Chemical Education, Roma, İtalya, 15 - 20 Temmuz 2012, ss.1

İşbirlikli öğrenme yönteminin tüm aşamalarında oluşan sorunlar ve bu sorunların giderilmesi

2nd International Conference on New Trends in Education and Their Implications, Antalya, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2011, ss.105

Ödev Araştırmalarda Grupla Öğrenme Metodunun Etkisi

XVII. Ulusal Kimya Kongresi, İstanbul, Türkiye, 8 - 11 Eylül 2003, ss.480

Bazı Linyitlere Seçimli Yağ Aglomerasyon Metodunun Uygulanabilirliğinin İncelenmesi

III. Ulusal Kimya Mühendisliği Kongresi, Erzurum, Türkiye, 1 - 04 Eylül 1998, ss.30-32

Etkili bir Kimya Öğretmenin Metodları

II. Ulusal Eğitim Sempozyomu, İstanbul, Türkiye, 18 - 20 Eylül 1996, ss.18-20

Kömürün Seçimli Yağ Aglomerasyonu: Şartlandırma Aşamasındaki Dizayn Parametrelerinin Etkisi

Yanma ve Hava Kirliliği Kontrolu III. Ulusal Sempozyomu, Ankara, Türkiye, 11 - 13 Eylül 1995, ss.20-23

Bazı Linyitlerin Optimum yıkanabilirlik derecelerinin Belirlenmesi

Yanma ve Hava Kirliliği Kontrolu III. Ulusal Sempozyomu, Ankara, Türkiye, 11 - 13 Eylül 1995, ss.5-7

Seçimli yağ aglomerasyonu ile kömürün arıtılması

IX. Kimya ve Kimya Mühendisliği Sempozyumu, Trabzon, Türkiye, 20 - 24 Eylül 1993, ss.10-12

Kömür su arayüzeyinde CTAB adsorpsiyonu

VIII. Kimya ve Kimya Mühendisliği Sempozyumu, İstanbul, Türkiye, 07 Eylül 1992 - 11 Eylül 1192, ss.5-8

ADSORPTION OF CTAB AT COAL-WATER INTERFACE

TURKISH 8TH NATIONAL SYMP ON CHEMISTRY AND CHEMICAL ENGINEERING, İstanbul, Türkiye, 7 - 11 Eylül 1992, cilt.518, ss.97-101 Sürdürülebilir Kalkınma identifier

INVESTIGATION OF ELECTROKINETIC BEHAVIOR OF KARLIOVA COAL

TURKISH 8TH NATIONAL SYMP ON CHEMISTRY AND CHEMICAL ENGINEERING, İstanbul, Türkiye, 7 - 11 Eylül 1992, cilt.518, ss.147-156 Sürdürülebilir Kalkınma identifier

Kitap & Kitap Bölümleri

Disiplinlerarası Bilim Eğitimi

21.YüzyıldaFen Bilimleri Öğretimi ve Öğretmenler, Prof.Dr. Ataman Karaçöp, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.1-409, 2023 Sürdürülebilir Kalkınma

Sınavlara İki Hafta Kala Neler Yapılmalı?

Geleceğin Eğitimi: Yapay Zeka ve Dijital Öğrenme, Mehmet RAMAZANOĞLU ve Barış AYAZ, Editör, BİDGE Yayınları, Ankara, ss.137-170, 2023

Disiplinlerarası Eğitimde Temel Sorunlar

Sosyal Bilimlerinde Güncel Tartışmalar 12, Meryem Bulut, Zeynel Karacagil, Editör, Eğitim Yayınevi Tic. Ltd. Şti., Erzurum, ss.2224-2241, 2023

Education Problems of Migrant Children

ARAFTA VE MOBİL GÖÇ OLGUSUNA DİSİPLİNLERARASI BİR YAKLAŞIM, Kadriye ŞAHİN , Mustafa ÇAPAR, Editör, Bilgin Kültür Sanat Yayınları, Ankara, ss.328-342, 2022

APPLICATION OF TECHNIQUES USED IN COOPERATIVE JIGSAW LEARNING METHOD IN SCIENTIFIC RESEARCH

INTERNATIONAL RESEARCH IN EDUCATION SCIENCES II, Bengü Elif, Editör, Eğitim Yayınevi Tic. Ltd. Şti., Konya, ss.22-43, 2022 Creative Commons License

Kimya Öğretiminde İşbirlikli Öğrenme Modeli

Kimya Öğretimi Öğretmen Eğitimcileri Öğretmenler veb Öğretmen Adayları İçin İyi Uygulama Örnekleri, Alipaşa Ayas, Mustafa Sözbilir, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.517-539, 2017

GENEL KİMYA LABORATUVARI I-II

Pegem A Yayıncılık, Ankara, 2016

İŞBİRLİKLİ ÖĞRENME MODELİ VE UYGULANMASI

Apegem Akademi Kitabevi Yayınları, Ankara, 2013

Elektrokimya

Genel Kimya 2, Hüseyin Bağ, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.297, 2008

Metrikler

Yayın

207

Atıf (WoS)

262

H-İndeks (WoS)

10

Atıf (Scopus)

442

H-İndeks (Scopus)

10

Atıf (Scholar)

20

H-İndeks (Scholar)

2

Atıf (TrDizin)

184

H-İndeks (TrDizin)

7

Proje

9

Tez Danışmanlığı

24

Açık Erişim

14
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları