Articles Published in Other Journals
Kurumsal İtibarın Bileşenleri ve Parametreleri Üzerine Deneysel Bir Çalışma Türkiye nin Öncü Kurumlarından Biri
Atatürk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, vol.20, pp.1551-1564, 2016 (Peer-Reviewed Journal)
Tüketicilerin mağaza imajı algıları ile mağaza sadakati arasındakiilişkinin belirlenmesi Bir alışveriş merkezinde uygulama
Abant Kültürel Araştırmalar Dergisi, vol.1, pp.46-56, 2016 (Peer-Reviewed Journal)
Tüketicilerin Mağaza İmajı Algıları ile Mağaza Sadakati Arasındaki İlişkinin Belirlenmesi: Bir Alışveriş Merkezinde Uygulama
Abant Sosyal Bilimler Dergisi, vol.2, no.1, pp.40-50, 2016 (Peer-Reviewed Journal)
Tüketicilerin mağaza imajı algıları ile mağaza sadakati arasındaki ilişkinin belirlenmesi: Bir alışveriş merkezinde uygulama
ABANT KÜLTÜREL ARAŞTIRMALAR DERGİSİ, vol.1, pp.46-56, 2016 (Peer-Reviewed Journal)
Kurumsal İtibarın Bileşenleri ve Parametreleri Üzerine Deneysel Bir Çalışma: Türkiye’nin Öncü Kurumlarından Biri
ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ, vol.20, pp.1549-1562, 2016 (Peer-Reviewed Journal)
The Significance Of Service Efficiency Analyses For Marketing Communications And Its Implementation On The Tourism Sector Using The Data Envelopment Analysis Method Pazarlama İletişimi Yönetimi Açısından Hizmet Etkinlik Analizlerinin Önemi ve VZA Yöntem
Atatürk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, vol.19, pp.349-360, 2015 (Peer-Reviewed Journal)
Pazarlama İletişimi Açısından İnsan Kaynakları Yönetimi
Atatürk Üniversitesi İletişim Fakültesi, vol.8, pp.139-156, 2015 (Peer-Reviewed Journal)
The significance Of Service Efficiency Analyses For Marketing Communications And İts İplementation On The Tourism Sector Using The Data Envelopment Analysis Methot
Atatürk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, vol.19, no.1, pp.349-360, 2015 (Peer-Reviewed Journal)
Pazara Yönelik Hizmet Etkinliği ve Erzurum İlindeki Otomotiv Bayilerinin Hizmet Etkinliklerine Yönelik Bir Araştırma
Atatürk Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi, vol.24, pp.161-175, 2010 (Peer-Reviewed Journal)
Pazarlama İletişiminde Motivasyonun Önemi ve Çok Uluslu Alışveriş Merkezi Örneği
Gazi Üniversitesi İletişim Fakültesi, İletişim Kuram ve Araştırma Dergisi, pp.165-180, 2010 (Peer-Reviewed Journal)
Halk Eğitim Merkezlerinde Pazarlama Odaklı Hizmet Performans Ölçümü ve Doğu Anadolu Bölgesinde Bir Uygulama
Atatürk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, pp.321-331, 2009 (Peer-Reviewed Journal)
Kitle İletişim Aracı Olarak Medyanın Tüketicilerin Korunmasındaki Rolü ve Önemi
Pazarlama Dünyası dergisi, pp.32-34, 2005 (Non Peer-Reviewed Journal)
Siber Uzay İletişimde Pazarlama ve Ürün Satışlarına Faydaları
İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi, 2004 (Peer-Reviewed Journal)
Halkla İlişkilerin Pazarlama İletişiminde Yeri ve Önemi
İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi, pp.383-392, 2003 (Peer-Reviewed Journal)
The Role and Importance Of The Communication İn The Process Of Motivation Of Sales Staff
Journal Of Communication Faculty, İstanbul University, pp.523-531, 2003 (Peer-Reviewed Journal)
Halkla ilişkiler ve Pazarlamada Hizmet Kalitesi
ISTANBUL UNIVERSITESI ILETISIM FAKULTESI DERGISI, pp.561-568, 2002 (ESCI)
Hizmet Kalitesini Ve Tüketici Tatminini Artırmada Empatik İletişimin Rolü Ve Önemi
İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi, pp.435-447, 2002 (Peer-Reviewed Journal)
Örgüt İçi İletişimde Vizyoner Liderin Önemi
İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi, pp.435-447, 2002 (Peer-Reviewed Journal)
Refereed Congress / Symposium Publications in Proceedings
Yerel Görsel Medyada Yeralan Cinsel İçerikli Reklamların Üniversite Öğrencilerinin Marka Tercihi Üzerindeki Etkileri Ve Atatürk Üniversitesinde Bir Uygulama
Atatürk Üniversitesi İletişim Fakültesi, Medya ve Mahremiyetin Sınırları Ulusal Sempozyumu, Turkey, 16 - 18 October 2013
The Activity Of Press In Reputation Management And The Importance Of Relations With The Press
Journalism And Mass Communications (JMComm 2105) 4 th Annual International Conference Proceedings, 5 - 06 October 2015
A Study Of The Websites Of Advertising Agencies In Turkey In Terms Of Marketing Communication
Journalism And Mass Communications (JMComm 2105) 4 th Annual International Conference Proceedings, 5 - 06 October 2015
İletişim Odaklı Pazarlamada Davranışsal Süreç Modeli Ve Ürün Tanıtımında Kullanılan Mizah Olgusu Etkileşimi Tüketici Tabanlı Analitik Bir Uygulama
Atatürk Üniversitesi İletişim Fakültesi, Mizahın Arkeolojisi, Turkey, 01 December 2010
Pazarlama İletişimi Tekniği Olarak Mizah İçerikli İnteraktif Reklam Oyunları Ve Farkındalık Boyutuna İlişkin Bir Saha Araştırması
Atatürk Üniversitesi İletişim Fakültesi, Mizahın Arkeolojisi, Turkey, 01 December 2010
Sports Products Consumption In Marketing Communication And Effects Factors İn Choice Of Sports Products
International Sport Science Congress, 10 - 12 November 2010
Termal Pazarlamada Hizmet Kalitesinin Servqual Metoduyla Ölçümü Ve Ilıca Termal Tesislerinde Amprik Bir Analiz
19. İstatistik Araştırma Sempozyumu, Turkey, 01 December 2009
Language of Colors in Developing Service Performance Related to Accommodation Enterprises And Their Usage in Marketing Communication
Ege University Faculty of Communication. International Marketing Communications Symposıum., 29 May 2009
Veri Zarflama Analizi Yöntemiyle Konaklama İşletmelerinin Etkinliklerinin Ölçümü Ve Bir Uygulama
17. İstatistik Araştırma Sempozyumu, Turkey, 01 December 2008
Three Allies in The Synergıc Management Based Team Model Emotional Intelligence Emphatic Communication And Individual Performance
II. International Symposıum Emotional Intelligence And Communication, 9 - 10 October 2008
Books & Book Chapters
A New Approach in Social Media: Digital Marketing and Digital Marketing Channels
in: New Paradigms within the Communication Sciences, Enes Emre Başar and Pınar Bacaksız, Editor, Cambridge Scholars Publishing, Cambridge, pp.38-52, 2021
KOVİD-19 SALGINI SÜRECİNDE YENİ MEDYADA ÜRETİLEN IRK TEMELLİ NEFRET SÖYLEMİ:EKŞİSÖZLÜK ÖRNEĞİ
in: KORONA GÜNLERİNDE MEDYA VE İLETİŞİM, RENGİM SİNE NAZLI, ARZU KALAFAT ÇAT, Editor, EĞİTİM YAYINEVİ, Konya, pp.227-250, 2020
DİJİTALLEŞEN PAZARLAMA
in: DİJİTAL REKLAMCILIK, DERYA ÖCAL HIDIR POLAT, Editor, NOBEL, İstanbul, pp.12, 2020
Müşteri İlişkileri Yönetimi
Eser Yayıncılık, Erzurum, 2017
Kurumsal Başarının Üç Anahatarı Pazarlama-Halkla İlişkiler-Reklam
Eser Yayıncılık, Erzurum, 2017
Kriz Yönetimi
Eser Yayıncılık, Erzurum, 2017
MÜŞTERİ KAZANMA, ELDE TUTMA VE MÜŞTERİ YAŞAM BOYU DEĞERİ
in: MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİ, PROF.DR. NACİ İSPİR, Editor, ATA-AÖF, Erzurum, 2017
HALKLA İLİŞKİLERİN ÖRGÜT YAPISI
in: HALKLA İLİŞKİLER, PROF.DR.FATMA GEÇİKLİ, Editor, ATA-AÖF, Erzurum, 2016
Halkla lişkilerin Uygulama Alanı Olarak Sponsorluk
in: Halkla İlişkiler, Prof.Dr.Fatma GEÇİKLİ, Editor, AÜ-AÖF, 2016
Kurumsal Başarının Üç Anahtarı
Nobel, Ankara, 2013
Pazarlama İletişiminide Temel Kavramlar
Nobel, İstanbul, 2011
Halkla İlişkiler Ve Pazarlamada İnternet
in: Halkla İlişkiler Kitabı Halkla İlişkiler, Ayla Okay, Mete Çamdereli, Ece Karadoğan,, Editor, İstanbul Üniversitesi Yayınları, pp.53-61, 2003