Eğitim Bilgileri
1991 - 1995
1991 - 1995Doktora
Atatürk Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Pazarlama, Türkiye
Yabancı Diller
B2 Orta Üstü
B2 Orta Üstüİngilizce
Araştırma Alanları
Sosyal ve Beşeri Bilimler
Kitle İletişimi ve Araçları
Halkla İlişkiler
Reklamcılık ve Tanıtım
İletişim Bilimleri
Akademik Ünvanlar / Görevler
1985 - Devam Ediyor
1985 - Devam EdiyorProf. Dr.
Atatürk Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler ve Tanıtım
Yönetimsel Görevler
2020 - Devam Ediyor
2020 - Devam EdiyorFakülte Yönetim Kurulu Üyesi
Atatürk Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler ve Tanıtım
2020 - Devam Ediyor
2020 - Devam EdiyorFakülte Kurulu Üyesi
Atatürk Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler ve Tanıtım
2020 - Devam Ediyor
2020 - Devam EdiyorPerformans Değerlendirme Komisyonu Üyesi
Atatürk Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler ve Tanıtım
2020 - Devam Ediyor
2020 - Devam EdiyorAkademik Performans D. Kurulu Üyesi
Atatürk Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler ve Tanıtım
2019 - Devam Ediyor
2019 - Devam EdiyorAkreditasyon, Sürekli Gelişim ve Yenilenme Kurulu Üyesi
Atatürk Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler ve Tanıtım
2011 - 2018
2011 - 2018Dekan Yardımcısı
Atatürk Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler ve Tanıtım
2017 - 2017
2017 - 2017Dekan
Atatürk Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler ve Tanıtım
2011 - 2015
2011 - 2015Erasmus Programı Kurum Koordinatörü
Atatürk Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler ve Tanıtım
2012 - 2014
2012 - 2014Farabi Programı Kurum Koordinatörü
Atatürk Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler ve Tanıtım
Akademi Dışı Deneyim
1995 - Devam Ediyor
1995 - Devam EdiyorAkademisyen
Atatürk Üniversitesi, Akademisyen
Verdiği Dersler
Lisans
TÜKETİCİ DAVRANIŞLARI
TÜKETİCİ DAVRANIŞLARI
Lisans
MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİ
PAZARLAMA AMAÇLI HALKLA İLİŞKİLER
BÜTÜNLEŞİK PAZARLAMA İLETİŞİMİ
MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİ
PAZARLAMA AMAÇLI HALKLA İLİŞKİLER
BÜTÜNLEŞİK PAZARLAMA İLETİŞİMİ
EKONOMİ
EKONOMİ
PAZARLAMADA YENİ YAKLAŞIMLAR
Danışmanlık
PAZARLAMAYA GİRİŞ
MARKA YÖNETİMİ
PAZARLAMADA YENİ YAKLAŞIMLAR
TÜKETİCİ DAVRANIŞLARI
PAZARLAMAYA GİRİŞ
TÜKETİCİ DAVRANIŞLARI
Mezuniyet Projesi II
İşletmelerde Performans Yönetimi
MARKA YÖNETİMİ
Satış Yönetimi
Mezuniyet Projesi I
Hizmet Pazarlaması
Müşteri İlişkileri Yönetimi
Uzmanlık Alan Dersi
Müşteri İlişkileri Yönetimi
Yönetilen Tezler
Devam ediyor
Devam ediyorYüksek Lisans
ÖRGÜTSEL İLETİŞİMİN ÖRGÜT AÇISINDAN ÖNEMİ
Erciş M. S. (Danışman)
M.TUNÇDEMİR(Öğrenci)
Devam ediyor
Devam ediyorYüksek Lisans
ÖZEL YÜKSEK ÖĞRETİM ÖĞRENCİ YURTLARINDA HİZMET KALİTESİ KAPSAMINDA ÖĞRENCİ MEMNUNİYETİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ : ERZURUM ÖNCÜ ERKEK YURDU ÖRNEĞİ
Erciş M. S. (Danışman)
M.REŞİT(Öğrenci)
Devam ediyor
Devam ediyorYüksek Lisans
PRESENTEEİSM (İŞYERİNDE VAR OLAMAMA) OLGUSU
Erciş M. S. (Danışman)
Ö.FARUK(Öğrenci)
Devam ediyor
Devam ediyorDoktora
KAVRAM ANLAM SEMBOL İLİŞKİLERİ AÇISINDAN İLETİŞİM SOSYOLOJİSİNDE SOSYOKÜLTÜREL BAŞARI PARAMETRELERİ ÖLÇEĞİ
Erciş M. S. (Danışman)
N.ERGÜL(Öğrenci)
Devam ediyor
Devam ediyorDoktora
Emoji Pazarlaması: Markaların Kullanım Tercihlerinin Tüketicilerin Sosyal Medya Kullanımlarına Yansımaları
Erciş M. S. (Danışman)
O.KÖPRÜCÜ(Öğrenci)
Devam ediyor
Devam ediyorDoktora
Bakü, Tiflis, Kars Hattı Bağlamında Türkiye'nin Konumunun Pazarlama Açısından Değerlendirilmesi
Erciş M. S. (Danışman)
H.ÖZAYDIN(Öğrenci)
2022
2022Doktora
SOSYAL MEDYANIN TÜKETİCİLERİN SATINALMA DAVRANIŞLARINA ETKİSİ VE Bir UYGULAMA
Erciş M. S. (Danışman)
H.AĞDEMİR(Öğrenci)
2022
2022Doktora
Eğitim Sektöründe Veri Tabanı Pazarlaması ve Atatürk Üniversitesinde Bir Uygulama
Erciş M. S. (Danışman)
H.Nur(Öğrenci)
2022
2022Doktora
KAMU DİPLOMASİSİ BAĞLAMINDA AB'NİN TÜRKİYE CUMHURİYETİ'NE YÖNELİK HALKLA İLİŞKİLER FAALİYETLERİ
Erciş M. S. (Danışman)
E.TERZİOĞLU(Öğrenci)
2021
2021Yüksek Lisans
ORTAÖĞRETİM KURUMLARININ KURUM KÜLTÜRÜ BAĞLAMINDA DEĞERLENDİRİLMESİ VE ERZURUM İLİNDE BİR UYGULAMA
Erciş M. S. (Danışman)
M.ZIVALI(Öğrenci)
2021
2021Yüksek Lisans
ALGILANAN İŞ STRESİNİN İLETİŞİM BECERİLERİNE ETKİSİNDE DUYGUSAL ZEKANIN ROLÜ; ERZURUM SAĞLIK SEKTÖRÜNE YÖNELİK BİR UYGULAMA
Erciş M. S.
K.ÇELİK(Öğrenci)
2021
2021Yüksek Lisans
E - Ticaret ve E - Ticarette Karşılaşılan Sorunlar: Gümüşhane İlinde Bir Uygulama
Erciş M. S.
O.CANAN(Öğrenci)
2021
2021Yüksek Lisans
PAZARLAMA AÇISINDAN TANAP PROJESİ VE AZARBEYCAN UYGULAMASI
Erciş M. S. (Danışman)
H.SAFAROW(Öğrenci)
2019
2019Doktora
TÜKETİM KÜLTÜRÜ BAĞLAMINDA PAZARLAMA HALKLA İLİŞKİLERİ ARAÇLARININ KADIN TÜKETİCİLERİN MARKA DEĞERİ ALGILARINA ETKİSİ: BOLU İLİNDE BİR UYGULAMA
ERCİŞ M. S.
A.KALAFAT(Öğrenci)
2018
2018Yüksek Lisans
SAĞLIK PAZARLAMASI GAZİANTEP İLİ SAĞLIK SEKTÖRÜNDE BİR UYGULAMA
Erciş M. S. (Danışman)
H.AGDEMİR(Öğrenci)
2017
2017Yüksek Lisans
İnstagramın Tüketici Davranışları Üzerindeki Etkileri İstanbul İlinde Bir Uygulama
ERCİŞ M. S.
Y.UĞUZ(Öğrenci)
2017
2017Doktora
Üniversite Şehir İlişkisi: Üniversitelerin Şehirlere Olan Sosyal ve Kültürel Etkileri; Bayburt Üniversitesi ve Bayburt İli
ERCİŞ M. S.
G.KÖMÜR(Öğrenci)
2016
2016Doktora
TÜRKİYEDE BELGESEL FİLM PAZARLAMASI VE BELGESEL FİLM PAZARLAMASINDA KARŞILAŞILAN TEMEL SORUNLAR
ERCİŞ M. S.
M.BULUT(Öğrenci)
2016
2016Yüksek Lisans
Pazarlama Halkla İlişkileri Araçlarının Kadın Tüketicilerin Marka Değerini Etkileme Düzeyi Ve Erzurum Alışveriş Merkezlerinde Bir Uygulama
ERCİŞ M. S.
E.TAŞTAN(Öğrenci)
2016
2016Yüksek Lisans
Satış elemanının iletişimde başarı unsurlarının satın alma karar sürecinde etkisi
ERCİŞ M. S.
L.sürbahanlı(Öğrenci)
2016
2016Yüksek Lisans
Kadın tüketicilerin pazarlama karmasına ilişkin marka değer algıları 2016
ERCİŞ M. S.
H.Nur(Öğrenci)
2016
2016Yüksek Lisans
KURUM İMAJI VE ERZİNCAN ÜNİVERSİTESİNİN KURUM İMAJININ BELİRLENMESİNE İLİŞKİN BİR UYGULAMA
ERCİŞ M. S.
Z.EKMEKÇİ(Öğrenci)
2016
2016Yüksek Lisans
Kadın ve erkek tüketicilerin reklam mesajlarına karşı tutumlarının karşılaştırılması
ERCİŞ M. S.
O.Köprücü(Öğrenci)
2016
2016Yüksek Lisans
Otomobil pazarında, pazarlama amaçlı halkla ilişkiler araçlarının satınalma kararlarına etkisi ve otomobil sektöründe bir uygulama 2016
ERCİŞ M. S.
D.SUngur(Öğrenci)
2015
2015Yüksek Lisans
E-ticarette müşteri ilişkileri yönetiminin önemi ve müşteri beklentilerine ilişkin bir uygulama
ERCİŞ M. S.
Z.TEKİN(Öğrenci)
2014
2014Yüksek Lisans
Müşteri ilişkileri yönetimi ve telekomünikasyon sektöründe bir uygulama 2013 Tamamlandı
ERCİŞ M. S.
F.ATAR(Öğrenci)
Makaleler
Tümü (39)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (3)
ESCI (3)
Scopus (1)
TRDizin (9)
Diğer Yayınlar (28)
2023
20231. BİR HALKLA İLİŞKİLER ARACI OLARAK OTEL İŞLETMELERİNİN WEB SİTELERİNİN İÇERİK ANALİZİ: KARS ÖRNEĞİ
Erciş M. S.
Kafkas Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , sa.32, ss.673-692, 2023 (Hakemli Dergi)
2023
20232. Mass Communication in the Context of Feminist Critical Theory: Analysis of Violence Against Women on Folk Songs
Erciş M. S.
Contemporary Issues of Communication , cilt.2, sa.1, ss.2-9, 2023 (Hakemli Dergi)
2022
20223. (akademik, hakemli, indexli, uluslararası dergi) … Sayfa 1154 Cilt: 6 Sayı: 4 Yıl: 2022 DEMİRYOLU YÜK TAŞIMACILIĞI HİZMET KALİTESİNİN FİRMALARIN PAZARLAMA PERFORMANSINA ETKİSİ
Erciş M. S.
Uluslararası Anadolu Sosyal Bilimler Dergisi , cilt.6, sa.4, ss.1154-1170, 2022 (Scopus, TRDizin)
2022
20224. The Effect of Components of Corporate Reputation on the Reputation of Family Practice
Erciş M. S.
Yönetim ve Ekonomi Araştırmaları Dergisi
, cilt.20, sa.2, ss.231-252, 2022 (Hakemli Dergi)
2016
20165. Kurumsal İtibarın Bileşenleri ve Parametreleri Üzerine Deneysel Bir Çalışma Türkiye nin Öncü Kurumlarından Biri
Geçikli F., Erciş M. S., Okumuş M.
Atatürk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , cilt.20, ss.1551-1564, 2016 (Hakemli Dergi)
2016
20166. Tüketicilerin mağaza imajı algıları ile mağaza sadakati arasındakiilişkinin belirlenmesi Bir alışveriş merkezinde uygulama
Erciş M. S., Geçikli F., Kalafat Çat A.
Abant Kültürel Araştırmalar Dergisi , cilt.1, ss.46-56, 2016 (Hakemli Dergi)
2016
20167. Green Marketing and the Green Product Buying Behaviors of Consumers: An Application in Atatürk University
ERCİŞ M. S.
JOURNAL OF COMMUNICATION AND MEDIA TECHNOLOGİES, JOURNAL OF COMMUNICATION AND MEDIA TECHONOLOGİES, vol.6, 2016
, cilt.2, sa.6, ss.59-73, 2016 (Hakemli Dergi)
2016
20168. Green Marketing and the Green Product Buying Behaviors of Consumers: An Application in Ataturk University
ERCİŞ M. S., Cat A. K.
ONLINE JOURNAL OF COMMUNICATION AND MEDIA TECHNOLOGIES
, cilt.6, sa.2, ss.59-73, 2016 (ESCI)
2016
20169. Pazarlama İletişiminde Marka Farkındalığı Ve Mizah İçerikli Televizyon Reklamlarının Marka Farkındalığına Etkileri Atatürk Üniversitesinde Bir Uygulama Yayınlanacak Makale 2016
ERCİŞ M. S., KALAFAT ÇAT A.
Kafkas Üniversitesi. İ.İ.B.F Dergisi , cilt.7, ss.189-199, 2016 (TRDizin)
2016
201610. Green Marketing and the Green Product Buying Behaviors of Consumers: An Application in Atatürk University
ERCİŞ M. S.
JOURNAL OF COMMUNICATION AND MEDIA TECHNOLOGİES, JOURNAL OF COMMUNICATION AND MEDIA TECHONOLOGİES, vol.6, 2016
, cilt.2, sa.6, ss.59-73, 2016 (Hakemli Dergi)
2016
201611. Tüketicilerin Mağaza İmajı Algıları ile Mağaza Sadakati Arasındaki İlişkinin Belirlenmesi: Bir Alışveriş Merkezinde Uygulama
ERCİŞ M. S.
Abant Sosyal Bilimler Dergisi , cilt.2, sa.1, ss.40-50, 2016 (TRDizin)
2016
201612. Tüketicilerin mağaza imajı algıları ile mağaza sadakati arasındaki ilişkinin belirlenmesi: Bir alışveriş merkezinde uygulama
Erciş M. S., Geçikli F., Çat A. K.
ABANT KÜLTÜREL ARAŞTIRMALAR DERGİSİ , cilt.1, ss.46-56, 2016 (Hakemli Dergi)
2016
201613. Kurumsal İtibarın Bileşenleri ve Parametreleri Üzerine Deneysel Bir Çalışma: Türkiye’nin Öncü Kurumlarından Biri
Geçikli F., Erciş M. S., Okumuş M.
ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ , cilt.20, ss.1549-1562, 2016 (Hakemli Dergi)
2015
201514. The Significance Of Service Efficiency Analyses For Marketing Communications And Its Implementation On The Tourism Sector Using The Data Envelopment Analysis Method Pazarlama İletişimi Yönetimi Açısından Hizmet Etkinlik Analizlerinin Önemi ve VZA Yöntem
ERCİŞ M. S., DOĞAN A., SAİT SİNAN A., OKUMUŞ M., ÜN H.
Atatürk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , cilt.19, ss.349-360, 2015 (TRDizin)
2015
201515. The Interactıon Between Perceptıon Of The Brand Value Of The Woman Consumer And The Marketıng Publıc Relatıons Tools And An Applıcatıon In The GSM
ERCİŞ M. S., GEÇİKLİ F.
The Journal of International Social Research , cilt.8, 2015 (Hakemli Dergi)
2015
201516. Kadın Tüketicilerin Marka Tercihleriyle Halkla İlişkiler Destekli Pazarlama Mpr Araçları Arasındaki Etkileşim ve Gsm Sektöründe Bir Uygulama
ERCİŞ M. S., GEÇİKLİ F.
Uluslararası Sosyal Araştırmalar Dergisi , cilt.8, sa.37, 2015 (Hakemli Dergi)
2015
201517. Pazarlama İletişimi Açısından İnsan Kaynakları Yönetimi
ERCİŞ M. S., GEÇİKLİ F., DOĞAN A.
Atatürk Üniversitesi İletişim Fakültesi , cilt.8, ss.139-156, 2015 (Hakemli Dergi)
2015
201518. The Significance Of Service Efficiency Analyses For Marketing Communications and İts İmplementation On The Tourism Sector Using The Data Envelopment Analysis Method
Erciş M. S., Doğan A., Atilgan S. S., Okumuş M., Ün H.
Atatürk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.19, ss.349-360, 2015 (TRDizin)
2015
201519. The significance Of Service Efficiency Analyses For Marketing Communications And İts İplementation On The Tourism Sector Using The Data Envelopment Analysis Methot
ERCİŞ M. S., DOĞAN A., ATİLGAN S. S., OKUMUŞ M., ÜN H.
Atatürk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü , cilt.19, sa.1, ss.349-360, 2015 (TRDizin)
2015
201520. Pazarlama İletişimi Uygulamaları Açısından İnsan Kaynakları Yönetiminin Müşteri Memnuniyeti ve İşletme Performansı Üzerindeki Etkileri Doğu Anadolu Bölgesi İmalat Sektöründe Analitik Bir Uygulama
ERCİŞ M. S., GEÇİKLİ F., DOĞAN A.
ATATÜRK İLETİŞİM DERGİSİ , ss.137-156, 2015 (Hakemli Dergi)
2015
201521. The Significance Of Service Efficiency Analyses For MarketingCommunications And Its Implementation On The Tourism SectorUsing The Data Envelopment Analysis Method
ERCİŞ M. S., DOĞAN A., OKUMUŞ M., ÜN H.
Atatürk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , 2015 (Hakemli Dergi)
2014
201422. Genç Kullanıcıların Demoğrafik Özellikleri İle Sosyal Paylaşım Ağlarına Yaklaşım Düzeyleri Arasındaki İlişki Ve Analitik Bir Uygulama
ERCİŞ M. S.
Atatürk Üniversitesi İletişim Fakültesi , ss.1-13, 2014 (Hakemli Dergi)
2013
201323. Pazarlama Halkla İlişkileri MPR Araçlarının Tüketicilerin Marka Değerini Etkileme Düzeyi Ve Atatürk Üniversitesinde Bir Uygulama
ERCİŞ M. S.
Atatürk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , cilt.17, 2013 (Hakemli Dergi)
2012
201224. Pazarlama İletişimi Kapsamında Sponsorluk Faaliyetlerinin Önemi ve Bir Sponsorluk Uygulaması
ERCİŞ M. S.
Marmara İletişim Fakültesi Dergisi , 2012 (Hakemli Dergi)
2011
201125. Factors Affecting Customer Attachment In The Marketing Communication And Its Implementation On Tourism Sector
ERCİŞ M. S.
ONLINE JOURNAL OF COMMUNICATION AND MEDIA TECHNOLOGIES , ss.83-95, 2011 (ESCI)
2011
201126. Importance Of Integrated Marketing Communication Components Regarding Brand Promotion And Their Effects On Company Performance An Empirical Research
ERCİŞ M. S.
Journal Of Economics Business And ICT. London. United Kingdom. , ss.13-21, 2011 (Hakemli Dergi)
2010
201027. Pazara Yönelik Hizmet Etkinliği ve Erzurum İlindeki Otomotiv Bayilerinin Hizmet Etkinliklerine Yönelik Bir Araştırma
ERCİŞ M. S.
Atatürk Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi , cilt.24, ss.161-175, 2010 (TRDizin)
2010
201028. Müşteri Hizmet Sisteminin Bütünleşik Pazarlama İletişimi Açısından İncelenmesi Ve Türkiye deki Turkcell Çağrı Merkezlerinde Bir Uygulama
ERCİŞ M. S.
Marmara İletişim Fakültesi Dergisi , 2010 (Hakemli Dergi)
2010
201029. In Rome Do As The Romans Do And Covers Integrated Marketing Communication For The Local Market in Global Campanies
ERCİŞ M. S.
Journal Of Social Scıences, Near East University. , ss.30-40, 2010 (Hakemli Dergi)
2010
201030. Pazarlama İletişiminde Motivasyonun Önemi ve Çok Uluslu Alışveriş Merkezi Örneği
ERCİŞ M. S.
Gazi Üniversitesi İletişim Fakültesi, İletişim Kuram ve Araştırma Dergisi , ss.165-180, 2010 (Hakemli Dergi)
2010
201031. Participant Marketing Communications Management And Its Implementation On The Multinational Lodging Businesses Located At The Ski Sites In Turkey
ERCİŞ M. S.
European Journal Of Business And Economics , ss.32-38, 2010 (Hakemli Dergi)
2009
200932. Halk Eğitim Merkezlerinde Pazarlama Odaklı Hizmet Performans Ölçümü ve Doğu Anadolu Bölgesinde Bir Uygulama
ERCİŞ M. S.
Atatürk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , ss.321-331, 2009 (TRDizin)
2005
200533. Kitle İletişim Aracı Olarak Medyanın Tüketicilerin Korunmasındaki Rolü ve Önemi
ERCİŞ M. S.
Pazarlama Dünyası dergisi , ss.32-34, 2005 (Hakemsiz Dergi)
2004
200434. Siber Uzay İletişimde Pazarlama ve Ürün Satışlarına Faydaları
ERCİŞ M. S.
İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi , 2004 (Hakemli Dergi)
2003
200335. Halkla İlişkilerin Pazarlama İletişiminde Yeri ve Önemi
ERCİŞ M. S.
İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi , ss.383-392, 2003 (Hakemli Dergi)
2003
200336. The Role and Importance Of The Communication İn The Process Of Motivation Of Sales Staff
ERCİŞ M. S.
Journal Of Communication Faculty, İstanbul University , ss.523-531, 2003 (Hakemli Dergi)
2002
200237. Halkla ilişkiler ve Pazarlamada Hizmet Kalitesi
ERCİŞ M. S.
ISTANBUL UNIVERSITESI ILETISIM FAKULTESI DERGISI , ss.561-568, 2002 (ESCI, TRDizin)
2002
200238. Hizmet Kalitesini Ve Tüketici Tatminini Artırmada Empatik İletişimin Rolü Ve Önemi
ERCİŞ M. S.
İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi , ss.435-447, 2002 (Hakemli Dergi)
2002
200239. Örgüt İçi İletişimde Vizyoner Liderin Önemi
ERCİŞ M. S.
İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi , ss.435-447, 2002 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
2013
20131. Yerel Görsel Medyada Yeralan Cinsel İçerikli Reklamların Üniversite Öğrencilerinin Marka Tercihi Üzerindeki Etkileri Ve Atatürk Üniversitesinde Bir Uygulama
ERCİŞ M. S.
Atatürk Üniversitesi İletişim Fakültesi, Medya ve Mahremiyetin Sınırları Ulusal Sempozyumu, Türkiye, 16 - 18 Ekim 2013, (Tam Metin Bildiri)
2015
20152. The Activity Of Press In Reputation Management And The Importance Of Relations With The Press
ERCİŞ M. S.
Journalism And Mass Communications (JMComm 2105) 4 th Annual International Conference Proceedings, 5 - 06 Ekim 2015, (Tam Metin Bildiri)
2015
20153. A Study Of The Websites Of Advertising Agencies In Turkey In Terms Of Marketing Communication
ERCİŞ M. S.
Journalism And Mass Communications (JMComm 2105) 4 th Annual International Conference Proceedings, 5 - 06 Ekim 2015, (Tam Metin Bildiri)
2010
20104. İletişim Odaklı Pazarlamada Davranışsal Süreç Modeli Ve Ürün Tanıtımında Kullanılan Mizah Olgusu Etkileşimi Tüketici Tabanlı Analitik Bir Uygulama
ERCİŞ M. S.
Atatürk Üniversitesi İletişim Fakültesi, Mizahın Arkeolojisi, Türkiye, 01 Aralık 2010, (Tam Metin Bildiri)
2010
20105. Pazarlama İletişimi Tekniği Olarak Mizah İçerikli İnteraktif Reklam Oyunları Ve Farkındalık Boyutuna İlişkin Bir Saha Araştırması
ERCİŞ M. S.
Atatürk Üniversitesi İletişim Fakültesi, Mizahın Arkeolojisi, Türkiye, 01 Aralık 2010, (Tam Metin Bildiri)
2010
20106. Sports Products Consumption In Marketing Communication And Effects Factors İn Choice Of Sports Products
ERCİŞ M. S.
International Sport Science Congress, 10 - 12 Kasım 2010, (Tam Metin Bildiri)
2009
20097. Termal Pazarlamada Hizmet Kalitesinin Servqual Metoduyla Ölçümü Ve Ilıca Termal Tesislerinde Amprik Bir Analiz
ERCİŞ M. S.
19. İstatistik Araştırma Sempozyumu, Türkiye, 01 Aralık 2009, (Tam Metin Bildiri)
2009
20098. Language of Colors in Developing Service Performance Related to Accommodation Enterprises And Their Usage in Marketing Communication
ERCİŞ M. S., GEÇİKLİ F.
Ege University Faculty of Communication. International Marketing Communications Symposıum., 29 Mayıs 2009, (Tam Metin Bildiri)
2008
20089. Veri Zarflama Analizi Yöntemiyle Konaklama İşletmelerinin Etkinliklerinin Ölçümü Ve Bir Uygulama
ERCİŞ M. S., GÜLCÜ A.
17. İstatistik Araştırma Sempozyumu, Türkiye, 01 Aralık 2008, (Tam Metin Bildiri)
2008
200810. Three Allies in The Synergıc Management Based Team Model Emotional Intelligence Emphatic Communication And Individual Performance
ERCİŞ M. S.
II. International Symposıum Emotional Intelligence And Communication, 9 - 10 Ekim 2008, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar
2022
20221. MOBBİNGİN BİREYSEL-ÖRGÜTSEL-TOPLUMSAL ÖNCÜLLERİ VE ARDILLARI
Aydın M. D., Kök A. N., Karabulut K., Erciş M. S. (Editör)
EĞİTİM YAYINEVİ, Konya, 2022
2022
20222. MOBBİNG OLGUSUNUN PAZARLAMA VE HALKLA İLİŞKİLER UYGULAMALARI ÜZERİNDEKİ ETKİLERİ
Erciş M. S.
MOBBİNGİN BİREYSEL-ÖRGÜTSEL-TOPLUMSAL ÖNCÜLLERİ VE ARDILLARI, Prof. Dr. Mehmet Serdar Erciş Prof. Dr. Mehmet Dumlu Aydın Prof. Dr. Ahmet Nezih KÖK, Editör, EĞİTİM YAYINEVİ, Konya, ss.9-269, 2022
2021
20213. A New Approach in Social Media: Digital Marketing and Digital Marketing Channels
Erciş M. S.
New Paradigms within the Communication Sciences, Enes Emre Başar and Pınar Bacaksız, Editör, Cambridge University Press, Cambridge (MA), USA , Cambridge, ss.38-52, 2021
2021
20214. A New Approach in Social Media: Digital Marketing and Digital Marketing Channels
ERCİŞ M. S.
New Paradigms within the Communication Sciences, Enes Emre Başar and Pınar Bacaksız, Editör, Cambridge Scholars Publishing, Cambridge, ss.38-52, 2021
2020
20205. Korona Günlerinde Medya ve İletişim,
Erciş M. S.
Covid-19 Salgını Sürecinde Yeni Medyada Üretilen Irk Temelli Nefret Söylemi: Ekşisözlük Örneği, Rengim Sine Nazlı,Arzu Kalafat Çat, Editör, Eğitim Kitabevi, Konya, ss.227-249, 2020
2020
20206. KOVİD-19 SALGINI SÜRECİNDE YENİ MEDYADA ÜRETİLEN IRK TEMELLİ NEFRET SÖYLEMİ:EKŞİSÖZLÜK ÖRNEĞİ
ERCİŞ M. S., KALAFAT ÇAT A.
KORONA GÜNLERİNDE MEDYA VE İLETİŞİM, RENGİM SİNE NAZLI, ARZU KALAFAT ÇAT, Editör, EĞİTİM YAYINEVİ, Konya, ss.227-250, 2020
2020
20207. DİJİTALLEŞEN PAZARLAMA
ERCİŞ M. S.
DİJİTAL REKLAMCILIK, DERYA ÖCAL HIDIR POLAT, Editör, NOBEL, İstanbul, ss.12, 2020
2017
20179. Kurumsal Başarının Üç Anahatarı Pazarlama-Halkla İlişkiler-Reklam
ERCİŞ M. S.
Eser Yayıncılık, Erzurum, 2017
2017
201711. MÜŞTERİ KAZANMA, ELDE TUTMA VE MÜŞTERİ YAŞAM BOYU DEĞERİ
ERCİŞ M. S.
MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİ, PROF.DR. NACİ İSPİR, Editör, ATA-AÖF, Erzurum, 2017
2016
201612. HALKLA İLİŞKİLERİN ÖRGÜT YAPISI
ERCİŞ M. S.
HALKLA İLİŞKİLER, PROF.DR.FATMA GEÇİKLİ, Editör, ATA-AÖF, Erzurum, 2016
2016
201613. Halkla lişkilerin Uygulama Alanı Olarak Sponsorluk
ERCİŞ M. S.
Halkla İlişkiler, Prof.Dr.Fatma GEÇİKLİ, Editör, AÜ-AÖF, 2016
2003
200316. Halkla İlişkiler Ve Pazarlamada İnternet
ERCİŞ M. S.
Halkla İlişkiler Kitabı Halkla İlişkiler, Ayla Okay, Mete Çamdereli, Ece Karadoğan,, Editör, İstanbul Üniversitesi Yayınları, ss.53-61, 2003
Desteklenen Projeler
2019 - 2019
2019 - 2019Araştırma Metodolojisi Eğitim ve Uygulama Ofisinin Kurulumu Kapsamında Eğitim Faaliyetlerinin Düzenlenmesi
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Araştırma Projesi
KILIÇ BAYGUTALP N. (Yürütücü), BİLGİN Ö. C., ERCİŞ M. S., ÇAYIR Y., YAĞIZ O., YAĞANOĞLU A. M., et al.
Bilimsel Dergilerdeki Faaliyetler
2022 - Devam Ediyor
2022 - Devam EdiyorContemporary Issues of Communication
Editörler Kurulu Üyesi
Atıflar
Toplam Atıf Sayısı (WOS): 33
h-indeksi (WOS): 4
Jüri Üyelikleri
Nisan-2019
Nisan 2019Akademik Kadroya Atama-Yardımcı Doçentlik
- Profesörlük Atama Jürisi
Nisan-2019
Nisan 2019