Prof. Dr. Mehmet Serdar ERCİŞ


İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler ve Tanıtım


WoS Araştırma Alanları: Sosyal Bilimler (Soc), Eğitim Ve Eğitim Araştırması, Uluslararası İlişkiler, İletişim, Sosyal Bilimler Genel


Avesis Araştırma Alanları: Sosyal ve Beşeri Bilimler, Kitle İletişimi ve Araçları, Halkla İlişkiler, Reklamcılık ve Tanıtım, İletişim Bilimleri

Web: https://avesis.atauni.edu.tr/mserdarercis
Ofis: Atatürk Üniversitesi İletişim Fakültesi Halkla İlişkiler Bölümü
Posta Adresi: Atatürk Üniversitesi İletişim Fakültesi Halkla İlişkiler Bölümü Erzurum

Metrikler

Yayın

66

Yayın (WoS)

3

Yayın (Scopus)

1

Atıf (WoS)

33

H-İndeks (WoS)

4

Atıf (Scopus)

16

H-İndeks (Scopus)

3

Atıf (Scholar)

2

H-İndeks (Scholar)

1

Atıf (TrDizin)

7

H-İndeks (TrDizin)

1

Atıf (Diğer Toplam)

63

Proje

5

Tez Danışmanlığı

27
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları

Eğitim Bilgileri

1991 - 1995

1991 - 1995

Doktora

Atatürk Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Pazarlama, Türkiye

Yabancı Diller

B2 Orta Üstü

B2 Orta Üstü

İngilizce

Araştırma Alanları

Sosyal ve Beşeri Bilimler

Kitle İletişimi ve Araçları

Halkla İlişkiler

Reklamcılık ve Tanıtım

İletişim Bilimleri

Akademik Ünvanlar / Görevler

1985 - Devam Ediyor

1985 - Devam Ediyor

Prof. Dr.

Atatürk Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler ve Tanıtım

Yönetimsel Görevler

2020 - Devam Ediyor

2020 - Devam Ediyor

Fakülte Yönetim Kurulu Üyesi

Atatürk Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler ve Tanıtım

2020 - Devam Ediyor

2020 - Devam Ediyor

Fakülte Kurulu Üyesi

Atatürk Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler ve Tanıtım

2020 - Devam Ediyor

2020 - Devam Ediyor

Performans Değerlendirme Komisyonu Üyesi

Atatürk Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler ve Tanıtım

2020 - Devam Ediyor

2020 - Devam Ediyor

Akademik Performans D. Kurulu Üyesi

Atatürk Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler ve Tanıtım

2019 - Devam Ediyor

2019 - Devam Ediyor

Akreditasyon, Sürekli Gelişim ve Yenilenme Kurulu Üyesi

Atatürk Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler ve Tanıtım

2011 - 2018

2011 - 2018

Dekan Yardımcısı

Atatürk Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler ve Tanıtım

2017 - 2017

2017 - 2017

Dekan

Atatürk Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler ve Tanıtım

2011 - 2015

2011 - 2015

Erasmus Programı Kurum Koordinatörü

Atatürk Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler ve Tanıtım

2012 - 2014

2012 - 2014

Farabi Programı Kurum Koordinatörü

Atatürk Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler ve Tanıtım

Akademi Dışı Deneyim

1995 - Devam Ediyor

1995 - Devam Ediyor

Akademisyen

Atatürk Üniversitesi, Akademisyen

Verdiği Dersler

Doktora

Doktora

MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİ

HİZMET PAZARLAMASI

Yüksek Lisans

Yüksek Lisans

PAZARLAMA AMAÇLI HALKLA İLİŞKİLER

MARKA YÖNETİMİ VE İLETİŞİM

Lisans

Lisans

MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİ

PAZARLAMA AMAÇLI HALKLA İLİŞKİLER

BÜTÜNLEŞİK PAZARLAMA İLETİŞİMİ

MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİ

PAZARLAMA AMAÇLI HALKLA İLİŞKİLER

BÜTÜNLEŞİK PAZARLAMA İLETİŞİMİ

EKONOMİ

EKONOMİ

PAZARLAMADA YENİ YAKLAŞIMLAR

Danışmanlık

PAZARLAMAYA GİRİŞ

MARKA YÖNETİMİ

PAZARLAMADA YENİ YAKLAŞIMLAR

TÜKETİCİ DAVRANIŞLARI Sürdürülebilir Kalkınma

PAZARLAMAYA GİRİŞ

TÜKETİCİ DAVRANIŞLARI Sürdürülebilir Kalkınma

Mezuniyet Projesi II

İşletmelerde Performans Yönetimi

MARKA YÖNETİMİ

Satış Yönetimi

Mezuniyet Projesi I

Hizmet Pazarlaması

Müşteri İlişkileri Yönetimi

Uzmanlık Alan Dersi

Müşteri İlişkileri Yönetimi

Yönetilen Tezler

Devam ediyor

Devam ediyor

Yüksek Lisans

ÖRGÜTSEL İLETİŞİMİN ÖRGÜT AÇISINDAN ÖNEMİ

Erciş M. S. (Danışman)

M.TUNÇDEMİR(Öğrenci)

Devam ediyor

Devam ediyor

Doktora

E-TİCARET

Erciş M. S. (Danışman)

O.CANAN(Öğrenci)

Devam ediyor

Devam ediyor

Yüksek Lisans

PRESENTEEİSM (İŞYERİNDE VAR OLAMAMA) OLGUSU

Erciş M. S. (Danışman)

Ö.FARUK(Öğrenci)

2021

2021

Yüksek Lisans

PAZARLAMA AÇISINDAN TANAP PROJESİ VE AZARBEYCAN UYGULAMASI

Erciş M. S. (Danışman)

H.SAFAROW(Öğrenci)

2018

2018

Yüksek Lisans

SAĞLIK PAZARLAMASI GAZİANTEP İLİ SAĞLIK SEKTÖRÜNDE BİR UYGULAMA

Erciş M. S. (Danışman)

H.AGDEMİR(Öğrenci)

Makaleler

Tümü (39)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (3)
ESCI (3)
Scopus (1)
TRDizin (9)
Diğer Yayınlar (28)

Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler

2013

2013

1. Yerel Görsel Medyada Yeralan Cinsel İçerikli Reklamların Üniversite Öğrencilerinin Marka Tercihi Üzerindeki Etkileri Ve Atatürk Üniversitesinde Bir Uygulama

ERCİŞ M. S.

Atatürk Üniversitesi İletişim Fakültesi, Medya ve Mahremiyetin Sınırları Ulusal Sempozyumu, Türkiye, 16 - 18 Ekim 2013, (Tam Metin Bildiri)

2015

2015

2. The Activity Of Press In Reputation Management And The Importance Of Relations With The Press

ERCİŞ M. S.

Journalism And Mass Communications (JMComm 2105) 4 th Annual International Conference Proceedings, 5 - 06 Ekim 2015, (Tam Metin Bildiri)

2015

2015

3. A Study Of The Websites Of Advertising Agencies In Turkey In Terms Of Marketing Communication

ERCİŞ M. S.

Journalism And Mass Communications (JMComm 2105) 4 th Annual International Conference Proceedings, 5 - 06 Ekim 2015, (Tam Metin Bildiri)

2010

2010

4. İletişim Odaklı Pazarlamada Davranışsal Süreç Modeli Ve Ürün Tanıtımında Kullanılan Mizah Olgusu Etkileşimi Tüketici Tabanlı Analitik Bir Uygulama

ERCİŞ M. S.

Atatürk Üniversitesi İletişim Fakültesi, Mizahın Arkeolojisi, Türkiye, 01 Aralık 2010, (Tam Metin Bildiri)

2010

2010

5. Pazarlama İletişimi Tekniği Olarak Mizah İçerikli İnteraktif Reklam Oyunları Ve Farkındalık Boyutuna İlişkin Bir Saha Araştırması

ERCİŞ M. S.

Atatürk Üniversitesi İletişim Fakültesi, Mizahın Arkeolojisi, Türkiye, 01 Aralık 2010, (Tam Metin Bildiri)

2010

2010

6. Sports Products Consumption In Marketing Communication And Effects Factors İn Choice Of Sports Products

ERCİŞ M. S.

International Sport Science Congress, 10 - 12 Kasım 2010, (Tam Metin Bildiri)

2009

2009

7. Termal Pazarlamada Hizmet Kalitesinin Servqual Metoduyla Ölçümü Ve Ilıca Termal Tesislerinde Amprik Bir Analiz

ERCİŞ M. S.

19. İstatistik Araştırma Sempozyumu, Türkiye, 01 Aralık 2009, (Tam Metin Bildiri)

2009

2009

8. Language of Colors in Developing Service Performance Related to Accommodation Enterprises And Their Usage in Marketing Communication

ERCİŞ M. S., GEÇİKLİ F.

Ege University Faculty of Communication. International Marketing Communications Symposıum., 29 Mayıs 2009, (Tam Metin Bildiri)

2008

2008

9. Veri Zarflama Analizi Yöntemiyle Konaklama İşletmelerinin Etkinliklerinin Ölçümü Ve Bir Uygulama

ERCİŞ M. S., GÜLCÜ A.

17. İstatistik Araştırma Sempozyumu, Türkiye, 01 Aralık 2008, (Tam Metin Bildiri)

2008

2008

10. Three Allies in The Synergıc Management Based Team Model Emotional Intelligence Emphatic Communication And Individual Performance

ERCİŞ M. S.

II. International Symposıum Emotional Intelligence And Communication, 9 - 10 Ekim 2008, (Tam Metin Bildiri)

Kitaplar

2022

2022

2. MOBBİNG OLGUSUNUN PAZARLAMA VE HALKLA İLİŞKİLER UYGULAMALARI ÜZERİNDEKİ ETKİLERİ

Erciş M. S.

MOBBİNGİN BİREYSEL-ÖRGÜTSEL-TOPLUMSAL ÖNCÜLLERİ VE ARDILLARI, Prof. Dr. Mehmet Serdar Erciş Prof. Dr. Mehmet Dumlu Aydın Prof. Dr. Ahmet Nezih KÖK, Editör, EĞİTİM YAYINEVİ, Konya, ss.9-269, 2022

2021

2021

3. A New Approach in Social Media: Digital Marketing and Digital Marketing Channels

Erciş M. S.

New Paradigms within the Communication Sciences, Enes Emre Başar and Pınar Bacaksız, Editör, Cambridge University Press, Cambridge (MA), USA , Cambridge, ss.38-52, 2021 Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

2021

2021

4. A New Approach in Social Media: Digital Marketing and Digital Marketing Channels

ERCİŞ M. S.

New Paradigms within the Communication Sciences, Enes Emre Başar and Pınar Bacaksız, Editör, Cambridge Scholars Publishing, Cambridge, ss.38-52, 2021

2020

2020

5. Korona Günlerinde Medya ve İletişim,

Erciş M. S.

Covid-19 Salgını Sürecinde Yeni Medyada Üretilen Irk Temelli Nefret Söylemi: Ekşisözlük Örneği, Rengim Sine Nazlı,Arzu Kalafat Çat, Editör, Eğitim Kitabevi, Konya, ss.227-249, 2020 Sürdürülebilir Kalkınma

2020

2020

6. KOVİD-19 SALGINI SÜRECİNDE YENİ MEDYADA ÜRETİLEN IRK TEMELLİ NEFRET SÖYLEMİ:EKŞİSÖZLÜK ÖRNEĞİ

ERCİŞ M. S., KALAFAT ÇAT A.

KORONA GÜNLERİNDE MEDYA VE İLETİŞİM, RENGİM SİNE NAZLI, ARZU KALAFAT ÇAT, Editör, EĞİTİM YAYINEVİ, Konya, ss.227-250, 2020

2020

2020

7. DİJİTALLEŞEN PAZARLAMA

ERCİŞ M. S.

DİJİTAL REKLAMCILIK, DERYA ÖCAL HIDIR POLAT, Editör, NOBEL, İstanbul, ss.12, 2020

2017

2017

8. Müşteri İlişkileri Yönetimi

ERCİŞ M. S.

Eser Yayıncılık, Erzurum, 2017

2017

2017

10. Kriz Yönetimi

ERCİŞ M. S.

Eser Yayıncılık, Erzurum, 2017

2017

2017

11. MÜŞTERİ KAZANMA, ELDE TUTMA VE MÜŞTERİ YAŞAM BOYU DEĞERİ

ERCİŞ M. S.

MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİ, PROF.DR. NACİ İSPİR, Editör, ATA-AÖF, Erzurum, 2017

2016

2016

12. HALKLA İLİŞKİLERİN ÖRGÜT YAPISI

ERCİŞ M. S.

HALKLA İLİŞKİLER, PROF.DR.FATMA GEÇİKLİ, Editör, ATA-AÖF, Erzurum, 2016

2016

2016

13. Halkla lişkilerin Uygulama Alanı Olarak Sponsorluk

ERCİŞ M. S.

Halkla İlişkiler, Prof.Dr.Fatma GEÇİKLİ, Editör, AÜ-AÖF, 2016

2003

2003

16. Halkla İlişkiler Ve Pazarlamada İnternet

ERCİŞ M. S.

Halkla İlişkiler Kitabı Halkla İlişkiler, Ayla Okay, Mete Çamdereli, Ece Karadoğan,, Editör, İstanbul Üniversitesi Yayınları, ss.53-61, 2003

Desteklenen Projeler

Bilimsel Dergilerdeki Faaliyetler

2022 - Devam Ediyor

2022 - Devam Ediyor

Contemporary Issues of Communication

Editörler Kurulu Üyesi



Atıflar

Toplam Atıf Sayısı (WOS): 33

h-indeksi (WOS): 4

Jüri Üyelikleri

Nisan-2019

Nisan 2019

Akademik Kadroya Atama-Yardımcı Doçentlik

- Profesörlük Atama Jürisi

Nisan-2019

Nisan 2019

Doçentlik Sınavı

- Doçentlik Sınav Jürisi