Eğitim Bilgileri
2001 - 2005
2001 - 2005Doktora
Atatürk Üniversitesi, Fen Bilinleri Enstitüsü, Ortaöğretim Fen Ve Matematik Alanları Eğitimi, Türkiye
1997 - 2001
1997 - 2001Yüksek Lisans
Atatürk Üniversitesi, Fen Bilinleri Enstitüsü, Ortaöğretim Fen Ve Matematik Alanları Eğitimi, Türkiye
1993 - 1997
1993 - 1997Lisans
Atatürk Üniversitesi, Kâzım Karabekir Eğitim Fakültesi, Matematik Öğretmenliği Bölümü, Türkiye
Yaptığı Tezler
2005
2005Doktora
Fonksiyon kavramı, tarihsel gelişimi, öğretimi ve kavram yanılgıları
Atatürk Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Ortaöğretim Fen Ve Matematik Alanları Eğitimi
2001
2001Yüksek Lisans
Ortaöğretim matematik öğretiminde temel kavramlar ve öğretimi
Atatürk Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Ortaöğretim Fen Ve Matematik Alanları Eğitimi
Yabancı Diller
B2 Orta Üstü
B2 Orta Üstüİngilizce
Araştırma Alanları
Matematik
Matematik Eğitimi
Temel Bilimler
Yönetimsel Görevler
2010 - 2012
2010 - 2012Enstitü Müdürü
Ağrı İbrahim Çeçen Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü
Akademi Dışı Deneyim
1997 - 1999
1997 - 1999Matematik Öğretmeni
Narman 18 Mart İlköğretim Okulu, Matematik Öğretmeni
Yönetilen Tezler
2017
2017Doktora
Mikro öğretim ders imecesi yöntemiyle matematik öğretmeni adaylarının teknolojik pedagojik alan bilgilerinin gelişimlerinin incelenmesi: Geometrik cisimler örneği
İŞLEYEN T.
R.Aldemir(Öğrenci)
2016
2016Doktora
Ortaöğretim matematik öğretmenlerinin bilgisayar cebiri sistemleriyle matematik öğretimini gerçekleştirme düzeyleri ve sınıf içi uygulamaların öğrenci başarısına etkisi
İŞLEYEN T.
M.Alper(Öğrenci)
2016
2016Doktora
Gerçekçi matematik eğitimi yaklaşımının öğrencilerin matematik başarısına ve yaratıcı düşünme becerilerine etkisi
İŞLEYEN T.
Ş.Cansız(Öğrenci)
2015
2015Doktora
Fonksiyonlar konusunun öğretiminde argümantasyon tabanlı öğrenme yaklaşımının etkisinin farklı değişkenler açısından incelenmesi
İŞLEYEN T.
E.Mercan(Öğrenci)
2014
2014Doktora
Argümantasyon tabanlı bilim öğrenme yaklaşımının öğrencilerin matematik başarılarına ve yaratıcı düşünme becerilerine etkisi
İŞLEYEN T.
B.Küçük(Öğrenci)
2011
2011Yüksek Lisans
İlköğretim altıncı sınıf matematik dersi çalışma kitabındaki soruların kapsam geçerlik ve yenilenmiş bloom taksonomisinin bilişsel süreç boyutuna göre analizi
İŞLEYEN T.
Y.COŞAR(Öğrenci)
Makaleler
Tümü (43)
SCI-E, SSCI, AHCI (3)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (4)
ESCI (1)
Scopus (8)
TRDizin (19)
Diğer Yayınlar (16)
2025
20251. New Results on Majorized Discrete Jensen-Mercer Inequality for Raina Fractional Operators
Yıldız Ç., İşleyen T., Cotirla L.
FRACTAL AND FRACTIONAL
, cilt.9, sa.6, 2025 (SCI-Expanded, Scopus)
2023
20232. An error correction about TACIT MODELS and INFINITY
İŞLEYEN T.
EDUCATIONAL STUDIES IN MATHEMATICS
, cilt.114, sa.SUPPL 1, 2023 (SSCI, Scopus)
2022
20223. Gerçekçi Matematik Eğitimi Yaklaşımının 9. Sınıf Öğrencilerinin Akademik Başarıları, Kalıcılık ve Tutumlarına Etkisi
TOPÇU H., İŞLEYEN T.
Online Journal of Mathematics, Science and Technology Education , cilt.3, sa.1, ss.13-31, 2022 (Hakemli Dergi)
2021
20214. Üçgenin Açıortayları ve Kenarortayları Konusunda Öğrencilerin Karşılaştıkları Öğrenme Güçlükleri
ÇİFTCİ O., İŞLEYEN T.
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi , cilt.22, sa.3, 2021 (TRDizin)
2021
20215. İlköğretim Matematik Öğretmeni Adaylarının R2 ve R3’teki Fonksiyonların Görüntü Kümelerini Belirleme Düzeyleri
ÖZKAYA M., İŞLEYEN T.
Kastamonu Eğitim Dergisi
, cilt.29, sa.2, ss.390-402, 2021 (TRDizin)
2021
20216. İlköğretim Matematik Öğretmeni Adaylarının R2 ve R3 ’teki Fonksiyonların Görüntü Kümelerini
ÖZKAYA M., İŞLEYEN T.
Kastamonu Eğitim Dergisi , 2021 (TRDizin)
2020
20207. The effect of probability instruction through argumentation approach on the achievement of preservice teachers and the permanence of their knowledge
CAN Ö. S., İŞLEYEN T.
African Educational Research Journal , cilt.8, sa.3, ss.40-53, 2020 (Hakemli Dergi)
2019
20198. Argümantasyon Tabanlı Bilim Öğrenme Yaklaşımının Öğrencilerin Matematik Başarılarına Etkisi
KÜÇÜK DEMİR B., İŞLEYEN T.
YYÜ Eğitim Fakültesi Dergisi , cilt.16, sa.1, 2019 (TRDizin)
2018
20189. The Effect of Mathematics Instruction through Computer Algebra Systems on the Academic Achievements of Secondary Education Students: Turkey Example
ARDIÇ M. A., İŞLEYEN T.
Journal of Education and e-Learning Research , cilt.5, sa.3, ss.165-173, 2018 (Scopus)
2017
201710. High School Mathematics Teachers’ Levels of Achieving Technology Integration and In-Class Reflections: The Case of Mathematica
ARDIÇ M. A., İŞLEYEN T.
Universal Journal of Educational Research , cilt.5, ss.1-17, 2017 (Scopus)
2017
201711. Argümantasyon Tabanlı Bilim Öğrenme Yaklaşımının Olasılık Öğretimi Üzerine Etkisi
CAN Ö. S., İŞLEYEN T., KÜÇÜK DEMİR B.
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi , cilt.12, ss.559-572, 2017 (TRDizin)
2017
201712. Analyzing the Efficiency of Argumentation Based Practices on 9th Grade Functions Subject
MERCAN E., İŞLEYEN T.
Universal Journal of Educational Research
, cilt.5, ss.1241-1249, 2017 (Scopus)
2017
201713. HIGH SCHOOL MATHEMATICS TEACHERS’ VIEWS ON COMPUTER-ASSISTED MATHEMATICS INSTRUCTION THROUGH COMPUTER ALGEBRA SYSTEMS IN TURKEY
ARDIÇ M. A., İŞLEYEN T.
European Journal of Education Studies , 2017 (Hakemli Dergi)
2017
201714. Secondary School Mathematics Teachers’ and Students’ Views on Computer Assisted Mathematics Instruction in Turkey: Mathematica Example
ARDIÇ M. A., İŞLEYEN T.
Malaysian Online Journal of Educational Technology , cilt.5, ss.46-64, 2017 (Hakemli Dergi)
2016
201615. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Matematik Öğretmeye Yönelik Kaygılarının Farklı Değişkenler Açısından İncelenmesi Bayburt Örneği
KÜÇÜK DEMİR B., CANSIZ Ş., DENİZ D., KANSU ÇEVİK C., İŞLEYEN T.
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi , cilt.11, ss.379-390, 2016 (TRDizin)
2016
201616. Teaching Probability to Pre Service Teachers with Argumentation Based Science Learning Approach
CAN Ö. S., İŞLEYEN T.
Journal of Education and Practice , cilt.7, ss.109-116, 2016 (Hakemli Dergi)
2015
201517. The relationship between secondary school students mathematics anxiety and self regulation
İŞLEYEN T.
EDUCATIONAL RESEARCH AND REVİEWS , cilt.10, ss.684-690, 2015 (Hakemli Dergi)
2015
201518. The effects of argumentation based science learning approach on creative thinking skills of students
KÜÇÜK DEMİR B., İŞLEYEN T.
EducationalResearch Quarterly , cilt.39, ss.49-82, 2015 (Hakemli Dergi)
2014
201419. Matematik Öğretmeni Adaylarının Bilgisayar Destekli Eğitime Yönelik Tutumlarının İncelenmesi
KÜÇÜK DEMİR B., İŞLEYEN T., DENİZ D., ŞÜKRÜ C.
KURAMSAL EĞİTİMBİLİM DERGİSİ , cilt.7, ss.212-223, 2014 (TRDizin)
2014
201420. ORTAÖĞRETİM MATEMATİK ÖĞRETMENİ ADAYLARININ ÜSTBİLİŞ FARKINDALIKLARININ BAZI DEĞİŞKENLER AÇISINDAN İNCELENMESİ
DENİZ D., KÜÇÜK DEMİR B., ŞÜKRÜ C., AKGÜN L., İŞLEYEN T.
Kastamonu Eğitim Dergisi , cilt.22, ss.305-320, 2014 (TRDizin)
2013
201321. Ortaöğretim Öğrencilerinin Sonsuzluk Algıları
DENİZ D., KÜÇÜK DEMİR B., ŞÜKRÜ C., AKGÜN L., İŞLEYEN T.
Kastamonu Eğitim Dergisi , cilt.21, ss.1235-1252, 2013 (TRDizin)
2013
201322. Bilgisayar Destekli Matematik Öğretimi Dersinde Dinamik Matematik Yazılımının Kullanımı
ZENGİN Y., TÜRKAN BERRİN K., TATAR E., İŞLEYEN T.
mustafa kemal university journal of social sciences institute , cilt.10, ss.167-180, 2013 (TRDizin)
2013
201323. EXAMINING THE DIFFICULTIES EXPERIENCED BY 8TH GRADE STUDENTS ON THE SUBJECT OF SQUARE ROOT NUMBERS
MERCAN E., İŞLEYEN T.
Journal of Theory and Practice in Education , cilt.9, ss.529-543, 2013 (Hakemli Dergi)
2012
201224. Investigation the activity for teaching multiplication in algebraic expressions with algebra tiles from the perspective of misconceptions
İŞLEYEN T.
ENERGY EDUCATION SCIENCE AND TECHNOLOGY PART B-SOCIAL AND EDUCATIONAL STUDIES
, cilt.4, sa.2, ss.1039-1046, 2012 (SCI-Expanded)
2012
201225. Fonksiyonlarla ilgili Bazı kavram Yanılgıları
ÖZKAYA M., İŞLEYEN T.
Çankırı Karatekin Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , cilt.3, ss.1-31, 2012 (Hakemli Dergi)
2012
201226. Transfer of Mathematical Knowledge Series
AKGÜN L., IŞIK C., TATAR E., İŞLEYEN T., SOYLU Y.
AUSTRALIAN JOURNAL OF TEACHER EDUCATION
, cilt.37, ss.83-89, 2012 (ESCI, Scopus)
2012
201227. Akgün L Işık C Tatar E İşleyen T ve Soylu Y 2012 Transfer of Mathematical Knowledge Series
AKGÜN L., IŞIK C., TATAR E., İŞLEYEN T., SOYLU Y.
Australian Journal of Teacher Education , cilt.37, 2012 (Scopus)
2011
201128. 6 Sınıf Oran Oranyı Konusundaki Kavram Yanılgıları
KAPLAN A., İŞLEYEN T., ÖZTÜRK M.
Kastamonu Eğitim dergisi , cilt.19, ss.953-968, 2011 (TRDizin)
2011
201129. Pre service Mathematics Teachers Perception Levels Concerning the Concepts of Derivative and Differential
İŞLEYEN T., AKGÜN L.
International Journal of Business and Social Science , cilt.2, ss.247-253, 2011 (Hakemli Dergi)
2011
201130. Oran Orantı Konusundaki Kavram Yanılgıları
DENİZ D., KÜÇÜK DEMİR B., ŞÜKRÜ C., AKGÜN L., İŞLEYEN T.
Kastamonu Eğitim Dergisi , cilt.19, ss.953-969, 2011 (TRDizin)
2011
201131. Indicating that one number is an irrational number with a differentmethod
SOYLU Y., AKGÜN L., DÜNDAR S., İŞLEYEN T.
Procedia Social and Behavioral Sciences , cilt.15, ss.3277-3280, 2011 (Hakemli Dergi)
2011
201132. Problem solving approaches of mathematics teacher candidates inPISA 2003
ŞÜKRÜ C., KÜÇÜK B., İŞLEYEN T.
Procedia Social and Behavioral Sciences , cilt.15, ss.3334-3337, 2011 (Hakemli Dergi)
2011
201133. Identifying the secondary school students misconceptions aboutfunctions
ŞÜKRÜ C., KÜÇÜK B., İŞLEYEN T.
Procedia Social and Behavioral Sciences , cilt.15, ss.3837-3842, 2011 (Hakemli Dergi)
2010
201034. Fonksiyon Kavramının Kavramsal Öğretimi Üzerine
İŞLEYEN T., KONYALIOĞLU A. C.
Karadeniz Fen Bilimleri Dergisi , cilt.1, ss.70-80, 2010 (TRDizin)
2010
201035. Teaching square root numbers from the perspective of İbrahim Hakkı of Erzurum
AKGÜN L., İŞLEYEN T., TATAR E., SOYLU Y., DURU A.
Procedia-Social and Behavioral Sciences , cilt.2, ss.1102-1106, 2010 (Hakemli Dergi)
2010
201036. Comprehension test in calculus course
AKGÜN L., İŞLEYEN T., TATAR E., SOYLU Y., DURU A.
Procedia-Social and Behavioral Sciences , cilt.2, ss.1527-1531, 2010 (Hakemli Dergi)
2010
201037. Fonksiyon Kavramının Kavramsal Öğrenimi Üzerine
İŞLEYEN T., KONYALIOĞLU A. C.
The Black Sea Journal of Sciences , cilt.1, sa.1, ss.70-80, 2010 (TRDizin)
2006
200638. Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Olasılık Dersini Kavrama Düzeyleri
İŞLEYEN T., AKGÜN L.
Sakarya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , cilt.11, ss.50-57, 2006 (Hakemli Dergi)
2005
200539. Alt Vektör Uzayi Kavraminin Kavramsal Öğrenilmesi Üzerine
İŞLEYEN T., IŞIK A.
Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi , cilt.11, ss.492-501, 2005 (TRDizin)
2005
200540. Matematik ve Sanat
DURU A., İŞLEYEN T.
Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi , cilt.11, ss.479-491, 2005 (TRDizin)
2004
200441. Tarih Dersi Öğretiminde Matematik Dersini Yeri
TÜRK İ. C., İŞLEYEN T.
Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi , cilt.9, ss.445-456, 2004 (TRDizin)
2003
200342. Bağıntı ve Fonksiyon Konusundaki Öğrenme Güçlüklerinin Bazı Değişkenler Açısından İncelenmesi
DİKİCİ R., İŞLEYEN T.
Gazi Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi , cilt.11, ss.105-116, 2003 (TRDizin)
2002
200243. İlköğretimde Günlük Ders Planları ve Karşılaşılan Problemler
KILIÇ D., İŞLEYEN T.
Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi , cilt.6, ss.95-112, 2002 (TRDizin)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
2019
20191. Somut Matematik Materyallerinin İncelenmesi (Investigation Of Concrete Mathematical Materials)
ALDEMİR ENGİN R., İŞLEYEN T.
4th International Turkish Computer & Mathematics Education Symposium, İzmir, Türkiye, 26 - 28 Eylül 2019, ss.853-855, (Özet Bildiri)
2018
20182. The Effect of Mathematics Instruction through Computer Algebra Systems on the Academic Achievements of Secondary Education Students: Turkey Example.
ARDIÇ M. A., İŞLEYEN T.
1th International Conference on Mathematics and Related Sciences, Antalya, Türkiye, 30 Nisan - 04 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)
2018
20183. The Test Development Process for Determining Secondary School Students’xx Achievements on Parabola.
ARDIÇ M. A., İŞLEYEN T.
1th International Conference on Mathematics and Related Sciences, Antalya, Türkiye, 30 Nisan - 04 Mayıs 2018, (Tam Metin Bildiri)
2018
20184. The Test Development Process for Determining Secondary School Students' Achievements on Parabola
ARDIÇ M. A., İŞLEYEN T.
1ST INTERNATIONAL CONFERENCE ON MATHEMATICAL AND RELATED SCIENCES (ICMRS), Antalya, Türkiye, 30 Nisan - 04 Mayıs 2018, cilt.1991, (Tam Metin Bildiri)
2017
20175. Development Process of In-Service Training Intended for Teachers to Perform Teaching of Mathematics with Computer Algebra Systems
ARDIÇ M. A., İŞLEYEN T.
6th International Eurasian Conference on Mathematical Sciences and Applications (IECMSA-2017), Budapest, Macaristan, 15 - 18 Ağustos 2017, ss.249, (Özet Bildiri)
2017
20176. worksheet for finding the ıntersection face of a surface by usıng a regular hexagonal prısm.
İŞLEYEN T., ALDEMİR R.
15th İnternational Geometry symposium, Amasya, Türkiye, 3 - 06 Temmuz 2017, ss.338-339, (Özet Bildiri)
2017
20177. High School Teachers’ Levels of Achieving Technology Integration and In-Class Reflections: The Case of Mathematica
ARDIÇ M. A., İŞLEYEN T.
2nd International Conference on Advances in Natural and Applied Sciences, 18 - 21 Nisan 2017, (Özet Bildiri)
2017
20178. A process of material development towards teaching the subject of parabola using computer algebra systems
ARDIÇ M. A., İŞLEYEN T.
II. INTERNATIONAL CONFERENCE ON ADVANCES IN NATURAL AND APPLIED SCIENCES: ICANAS 2017, Antalya, Türkiye, 18 - 21 Nisan 2017, (Özet Bildiri)
2016
20169. SINIF ÖĞRETMENİ ADAYLARININ MATEMATİK ÖĞRETMEYE YÖNELİK KAYGILARININ FARKLI DEĞİŞKENLER AÇISINDAN İNCELENMESİ (BAYBURTÖRNEĞİ)
KÜÇÜK DEMİR B., CANSIZ Ş., DENİZ D., ÇEVİK KANSU C., İŞLEYEN T.
12. ULUSAL FEN BİLİMLERİ VE MATEMATİK EĞİTİMİ KONGRESİ, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2016, (Özet Bildiri)
2016
201610. ARGÜMANTASYON TABANLI BİLİM ÖĞRENME YAKLAŞIMI İLE OLASILIK ÖĞRETİMİ
İŞLEYEN T., CAN Ö. S.
International Conference on New Horizons in Education, 13 - 15 Temmuz 2016, (Özet Bildiri)
2015
201511. Matematik öğretmenlerinin eğitimindeki teknolojik iyileştirmeler hakkındaki görüşleri ve bu iyileştirmelerin ders işleme şekillerine etkisi
ARDIÇ M. A., İŞLEYEN T.
TÜRK BİLGİSAYAR VE MATEMATİK EĞİTİMİ SEMPOZYUMU-2, 16 Mayıs 2015 - 18 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)
2014
201412. High School Mathematics Teachers Opinions About Computer Assisted Mathematics Instruction
ARDIÇ M. A., İŞLEYEN T., DENİZ D.
3rd International Eurasian Conference on Mathematical Science and Aplications, VİYANA, Avustralya, 25 - 28 Ağustos 2014, ss.372-373, (Özet Bildiri)
2013
201313. Bilgisayar Destekli Matematik Öğretimi Dersinde Dinamik Bir Yazılımın Kullanımı
ZENGİN Y., TÜRKAN BERRİN K., TATAR E., İŞLEYEN T.
International Perspectives on New Aspects of Learning in Teacher Education, Diyarbakır, Türkiye, 2 - 04 Ekim 2013, ss.99, (Özet Bildiri)
2013
201314. ÖĞRETMEN ADAYLARININ MATEMATİĞİ ÖĞRETMEYE YÖNELİK KAYGILARININ FARKLI DEĞİŞKENLER AÇISINDAN İNCELENMESİ
KÜÇÜK DEMİR B., DENİZ D., İŞLEYEN T.
22. Eğitim Bilimleri Kurultayı, Eskişehir, Türkiye, 5 - 07 Eylül 2013, ss.300, (Özet Bildiri)
2012
201215. Pre Service Primary Science Teachers Understandings of the Moon s Phases and Lunar Eclipse
FATMA Y. A., YALÇIN M., İŞLEYEN T.
3rd International Conference on new Horizons in Education, PRAG, Çek Cumhuriyeti, 05 Haziran 2012 - 07 Haziran 2013, ss.1117-1126, (Tam Metin Bildiri)
2013
201316. INVESTIGATION OF PRE SERVİCE TEACHERS LEVEL OF MATHEMATICS ANXIETY ACCORDING TO SOME VARIABLES
KÜÇÜK DEMİR B., DENİZ D., ŞÜKRÜ C., İŞLEYEN T.
5 th World Conference on Educational Sciences, ROMA, 5 - 08 Şubat 2013, (Özet Bildiri)
2011
201117. Identifying the secondary school students' misconceptions about functions
Cansiz S., Kucuk B., İŞLEYEN T.
3rd World Conference on Educational Sciences (WCES), İstanbul, Türkiye, 3 - 07 Şubat 2011, cilt.15, ss.3837-3842, (Tam Metin Bildiri)
2011
201118. Indicating that one number is an irrational number with a different method
SOYLU Y., AKGÜN L., Dundar S., İŞLEYEN T.
3rd World Conference on Educational Sciences (WCES), İstanbul, Türkiye, 3 - 07 Şubat 2011, cilt.15, ss.3277-3280, (Tam Metin Bildiri)
2011
201119. Problem solving approaches of mathematics teacher candidates in PISA 2003
Bayrakdar Z., Deniz D., AKGÜN L., İŞLEYEN T.
3rd World Conference on Educational Sciences (WCES), İstanbul, Türkiye, 3 - 07 Şubat 2011, cilt.15, ss.3334-3337, (Tam Metin Bildiri)
2010
201020. Matematiksel Bilginin Transferi Seriler Durumu
İŞLEYEN T., KAPLAN T.
Matematikçiler Derneği 9. Matematik Sempozyumu Sergi ve Şenlikleri, Trabzon, Türkiye, 20 - 22 Ekim 2010, ss.204, (Özet Bildiri)
2010
201021. 9 Sınıf Öğrencilerinin Mutlak Değer Konusunda Karşılaştıkları Kavram Yanılgıları ve Hataları
İŞLEYEN T., KAPLAN T.
Matematikçiler Derneği 9. Matematik Sempozyumu Sergi ve Şenlikleri, Trabzon, Türkiye, 20 - 22 Ekim 2010, ss.1-10, (Tam Metin Bildiri)
2010
201022. İlköğretim 8 Sınıf Öğrencilerinin Üçgenlerde Benzerlik ile İlgili Kavram Yanılgılarının İncelenmesi
İŞLEYEN T., KAPLAN T.
Matematikçiler Derneği 9. Matematik Sempozyumu Sergi ve Şenlikleri, Trabzon, Türkiye, 20 - 22 Ekim 2010, ss.25-35, (Tam Metin Bildiri)
2010
201023. Kavram Yanılgılarının Kavrama Comprehension Testi ile Tespiti
İŞLEYEN T., KAPLAN T.
Matematikçiler Derneği 9. Matematik Sempozyumu Sergi ve Şenlikleri, Trabzon, Türkiye, 20 - 22 Ekim 2010, ss.254, (Özet Bildiri)
2010
201024. Comprehension test in calculus course
AKGÜN L., İŞLEYEN T., TATAR E., SOYLU Y., Duru A.
2nd World Conference on Educational Sciences (WCES-2010), İstanbul, Türkiye, 4 - 08 Şubat 2010, cilt.2, ss.1527-1531, (Tam Metin Bildiri)
2010
201025. Teaching square root numbers: from the perspective of Ibrahim Hakki of Erzurum
TATAR E., İŞLEYEN T., SOYLU Y., AKGÜN L.
2nd World Conference on Educational Sciences (WCES-2010), İstanbul, Türkiye, 4 - 08 Şubat 2010, cilt.2, ss.1102-1106, (Tam Metin Bildiri)
2009
200926. Cebir Karoları İle Cebirsel İfadelerin Çarpımı Konusunun Öğretiminde Yaşanan Güçlükler
İŞLEYEN T., GÜLER G.
18. Eğitim Bilimleri Kurultayı, İzmir, Türkiye, 1 - 03 Ekim 2009, ss.57, (Özet Bildiri)
2009
200927. Matematik Öğretmen Adaylarının Türev ve Diferansiyel Kavramlarını Algılama Düzeyleri
İŞLEYEN T., GÜLER G.
18. Eğitim Bilimleri Kurultayı, İzmir, Türkiye, 1 - 03 Ekim 2009, ss.292, (Özet Bildiri)
2002
200228. İlköğretimde Ders Planların ve Karşılaşılan Problemler
KILIÇ D., İŞLEYEN T.
Uluslar Arası Katılımlı 2000'li Yıllarda I. Öğrenme ve Öğretme Sempozyumu, İstanbul, Türkiye, 29 - 31 Mayıs 2002, ss.265, (Özet Bildiri)
2012
201229. Analysis of 8th Grade Students Mistakes and Misconceptions about Probability
SEHET E., ÖÇAL M. F., İŞLEYEN T.
4th World Conference on Educational Sciences, Barcelona, İspanya, 02 Şubat 2012 - 05 Şubat 2002, ss.41, (Özet Bildiri)
Kitaplar
2020
20201. Sosyal Bilimlerde Matematik Uygulamaları
Yeşilyurt C., Gülcü A., Aydın S., Nuray F., İşleyen T., Kama R., et al.
ERTUAL AKADEMİ YAYINCILIK, Erzurum, 2020
2020
20202. 12 Bölüm: Veri Toplama ve Değerlendirme
İŞLEYEN T.
Matematiğin Temelleri, Prof. Dr. Ahmet KAÇAR, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.411-461, 2020
2019
20193. Matematik Eğitiminde Argümantasyon
KÜÇÜK DEMİR B., İŞLEYEN T.
Ertual Akademi Yayıncılık, 2019
Desteklenen Projeler
2022 - 2023
2022 - 2023CEBİRSEL İFADELER VE ÖZDEŞLİKLER KONUSUNUN SOMUT VE SANAL MATERYALLER İLE ÖĞRETİMİ BİR EYLEM ARAŞTIRMASI
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Doktora
İŞLEYEN T. (Yürütücü), ALBAYRAK E.
Bilimsel Dergilerdeki Faaliyetler
2021 - Devam Ediyor
2021 - Devam EdiyorOnline Journal of Mathematics, Science and Technology Educatio
Bilim Kurulu Üyeliği
Bilimsel Yayınlarda Hakemlikler
Ocak 2017
Ocak 2017Kastamonu Eğitim Dergisi
Hakemli Bilimsel Dergi
Ekim 2016
Ekim 2016International Education Studies
Diğer İndekslerce Taranan Dergi
Ocak 2016
Ocak 2016Ondokuz Mayıs Eğitim Fakültesi Dergisi
Hakemli Bilimsel Dergi
Atıflar
Toplam Atıf Sayısı (WOS): 5
h-indeksi (WOS): 1
Jüri Üyelikleri
Temmuz-2022
Temmuz 2022Tez Savunma (Yüksek Lisans)
Sümeyye Taşkın, Kastamonu üniversitesi - Kastamonu Üniversitesi
Haziran-2022
Haziran 2022Tez Savunma (Yüksek Lisans)
Mücahit KIDIL, Giresun Üniversitesi, Tez savunması - Giresun Üniversitesi
Haziran-2022
Haziran 2022Doktora Tez İzleme Komitesi (TİK) Üyeliği
Mükremin DURMUŞ - Atatürk Üniversitesi
Şubat-2022
Şubat 2022Tez Savunma (Yüksek Lisans)
Nagihan Şahin, Giresun üniversitesi - Giresun Üniversitesi
Ocak-2022
Ocak 2022