Doç. Dr. Tevfik İŞLEYEN


Kâzım Karabekir Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi

Matematik Eğitimi Anabilim Dalı


WoS Araştırma Alanları: Eğitim Bilimsel Disiplinler, Sosyal Bilimler Genel, Sosyal Bilimler (Soc)


Avesis Araştırma Alanları: Matematik, Matematik Eğitimi, Temel Bilimler

İş Telefonu: +90 442 231 4251
Fax Telefonu: +90 442 231 4251
Web: https://avesis.atauni.edu.tr/tisleyen
Ofis: Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi 218 nolu oda
Posta Adresi: 25240

Metrikler

Yayın

75

Yayın (WoS)

10

Yayın (Scopus)

14

Atıf (WoS)

5

H-İndeks (WoS)

1

Atıf (Scopus)

16

H-İndeks (Scopus)

3

Atıf (TrDizin)

9

H-İndeks (TrDizin)

2

Atıf (Diğer Toplam)

20

Proje

2

Tez Danışmanlığı

6

Açık Erişim

3
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları

Eğitim Bilgileri

2001 - 2005

2001 - 2005

Doktora

Atatürk Üniversitesi, Fen Bilinleri Enstitüsü, Ortaöğretim Fen Ve Matematik Alanları Eğitimi, Türkiye

1997 - 2001

1997 - 2001

Yüksek Lisans

Atatürk Üniversitesi, Fen Bilinleri Enstitüsü, Ortaöğretim Fen Ve Matematik Alanları Eğitimi, Türkiye

1993 - 1997

1993 - 1997

Lisans

Atatürk Üniversitesi, Kâzım Karabekir Eğitim Fakültesi, Matematik Öğretmenliği Bölümü, Türkiye

Yaptığı Tezler

2005

2005

Doktora

Fonksiyon kavramı, tarihsel gelişimi, öğretimi ve kavram yanılgıları

Atatürk Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Ortaöğretim Fen Ve Matematik Alanları Eğitimi

2001

2001

Yüksek Lisans

Ortaöğretim matematik öğretiminde temel kavramlar ve öğretimi

Atatürk Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Ortaöğretim Fen Ve Matematik Alanları Eğitimi

Yabancı Diller

B2 Orta Üstü

B2 Orta Üstü

İngilizce

Araştırma Alanları

Matematik

Matematik Eğitimi

Temel Bilimler

Yönetimsel Görevler

2010 - 2012

2010 - 2012

Enstitü Müdürü

Ağrı İbrahim Çeçen Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü

Akademi Dışı Deneyim

1997 - 1999

1997 - 1999

Matematik Öğretmeni

Narman 18 Mart İlköğretim Okulu, Matematik Öğretmeni

Verdiği Dersler

Doktora

Doktora

uzmanlık alan dersi

Enstitü Danışmanlığı

Lisans

Lisans

Matematiğin Temelleri

İstatistik

Olasılık

Olasılık

Öğretmenlik Uygulaması-II

Matematiğin Temelleri

Matematik Eğitiminde Kavram Yanılgıları

Analiz-I

Okul deneyimi

Matematiksel Kavram Yanılgıları-I

Makaleler

Tümü (43)
SCI-E, SSCI, AHCI (3)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (4)
ESCI (1)
Scopus (8)
TRDizin (19)
Diğer Yayınlar (16)

Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler

2019

2019

1. Somut Matematik Materyallerinin İncelenmesi (Investigation Of Concrete Mathematical Materials)

ALDEMİR ENGİN R., İŞLEYEN T.

4th International Turkish Computer & Mathematics Education Symposium, İzmir, Türkiye, 26 - 28 Eylül 2019, ss.853-855, (Özet Bildiri)

2018

2018

2. The Effect of Mathematics Instruction through Computer Algebra Systems on the Academic Achievements of Secondary Education Students: Turkey Example.

ARDIÇ M. A., İŞLEYEN T.

1th International Conference on Mathematics and Related Sciences, Antalya, Türkiye, 30 Nisan - 04 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)

2018

2018

3. The Test Development Process for Determining Secondary School Students’xx Achievements on Parabola.

ARDIÇ M. A., İŞLEYEN T.

1th International Conference on Mathematics and Related Sciences, Antalya, Türkiye, 30 Nisan - 04 Mayıs 2018, (Tam Metin Bildiri)

2018

2018

4. The Test Development Process for Determining Secondary School Students' Achievements on Parabola

ARDIÇ M. A., İŞLEYEN T.

1ST INTERNATIONAL CONFERENCE ON MATHEMATICAL AND RELATED SCIENCES (ICMRS), Antalya, Türkiye, 30 Nisan - 04 Mayıs 2018, cilt.1991, (Tam Metin Bildiri) identifier identifier

2017

2017

5. Development Process of In-Service Training Intended for Teachers to Perform Teaching of Mathematics with Computer Algebra Systems

ARDIÇ M. A., İŞLEYEN T.

6th International Eurasian Conference on Mathematical Sciences and Applications (IECMSA-2017), Budapest, Macaristan, 15 - 18 Ağustos 2017, ss.249, (Özet Bildiri)

2017

2017

6. worksheet for finding the ıntersection face of a surface by usıng a regular hexagonal prısm.

İŞLEYEN T., ALDEMİR R.

15th İnternational Geometry symposium, Amasya, Türkiye, 3 - 06 Temmuz 2017, ss.338-339, (Özet Bildiri)

2017

2017

7. High School Teachers’ Levels of Achieving Technology Integration and In-Class Reflections: The Case of Mathematica

ARDIÇ M. A., İŞLEYEN T.

2nd International Conference on Advances in Natural and Applied Sciences, 18 - 21 Nisan 2017, (Özet Bildiri)

2017

2017

8. A process of material development towards teaching the subject of parabola using computer algebra systems

ARDIÇ M. A., İŞLEYEN T.

II. INTERNATIONAL CONFERENCE ON ADVANCES IN NATURAL AND APPLIED SCIENCES: ICANAS 2017, Antalya, Türkiye, 18 - 21 Nisan 2017, (Özet Bildiri)

2016

2016

10. ARGÜMANTASYON TABANLI BİLİM ÖĞRENME YAKLAŞIMI İLE OLASILIK ÖĞRETİMİ

İŞLEYEN T., CAN Ö. S.

International Conference on New Horizons in Education, 13 - 15 Temmuz 2016, (Özet Bildiri)

2014

2014

12. High School Mathematics Teachers Opinions About Computer Assisted Mathematics Instruction

ARDIÇ M. A., İŞLEYEN T., DENİZ D.

3rd International Eurasian Conference on Mathematical Science and Aplications, VİYANA, Avustralya, 25 - 28 Ağustos 2014, ss.372-373, (Özet Bildiri)

2013

2013

13. Bilgisayar Destekli Matematik Öğretimi Dersinde Dinamik Bir Yazılımın Kullanımı

ZENGİN Y., TÜRKAN BERRİN K., TATAR E., İŞLEYEN T.

International Perspectives on New Aspects of Learning in Teacher Education, Diyarbakır, Türkiye, 2 - 04 Ekim 2013, ss.99, (Özet Bildiri)

2013

2013

14. ÖĞRETMEN ADAYLARININ MATEMATİĞİ ÖĞRETMEYE YÖNELİK KAYGILARININ FARKLI DEĞİŞKENLER AÇISINDAN İNCELENMESİ

KÜÇÜK DEMİR B., DENİZ D., İŞLEYEN T.

22. Eğitim Bilimleri Kurultayı, Eskişehir, Türkiye, 5 - 07 Eylül 2013, ss.300, (Özet Bildiri)

2012

2012

15. Pre Service Primary Science Teachers Understandings of the Moon s Phases and Lunar Eclipse

FATMA Y. A., YALÇIN M., İŞLEYEN T.

3rd International Conference on new Horizons in Education, PRAG, Çek Cumhuriyeti, 05 Haziran 2012 - 07 Haziran 2013, ss.1117-1126, (Tam Metin Bildiri)

2011

2011

17. Identifying the secondary school students' misconceptions about functions

Cansiz S., Kucuk B., İŞLEYEN T.

3rd World Conference on Educational Sciences (WCES), İstanbul, Türkiye, 3 - 07 Şubat 2011, cilt.15, ss.3837-3842, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma identifier identifier

2011

2011

18. Indicating that one number is an irrational number with a different method

SOYLU Y., AKGÜN L., Dundar S., İŞLEYEN T.

3rd World Conference on Educational Sciences (WCES), İstanbul, Türkiye, 3 - 07 Şubat 2011, cilt.15, ss.3277-3280, (Tam Metin Bildiri) identifier identifier

2011

2011

19. Problem solving approaches of mathematics teacher candidates in PISA 2003

Bayrakdar Z., Deniz D., AKGÜN L., İŞLEYEN T.

3rd World Conference on Educational Sciences (WCES), İstanbul, Türkiye, 3 - 07 Şubat 2011, cilt.15, ss.3334-3337, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma identifier identifier

2010

2010

20. Matematiksel Bilginin Transferi Seriler Durumu

İŞLEYEN T., KAPLAN T.

Matematikçiler Derneği 9. Matematik Sempozyumu Sergi ve Şenlikleri, Trabzon, Türkiye, 20 - 22 Ekim 2010, ss.204, (Özet Bildiri)

2010

2010

21. 9 Sınıf Öğrencilerinin Mutlak Değer Konusunda Karşılaştıkları Kavram Yanılgıları ve Hataları

İŞLEYEN T., KAPLAN T.

Matematikçiler Derneği 9. Matematik Sempozyumu Sergi ve Şenlikleri, Trabzon, Türkiye, 20 - 22 Ekim 2010, ss.1-10, (Tam Metin Bildiri)

2010

2010

22. İlköğretim 8 Sınıf Öğrencilerinin Üçgenlerde Benzerlik ile İlgili Kavram Yanılgılarının İncelenmesi

İŞLEYEN T., KAPLAN T.

Matematikçiler Derneği 9. Matematik Sempozyumu Sergi ve Şenlikleri, Trabzon, Türkiye, 20 - 22 Ekim 2010, ss.25-35, (Tam Metin Bildiri)

2010

2010

23. Kavram Yanılgılarının Kavrama Comprehension Testi ile Tespiti

İŞLEYEN T., KAPLAN T.

Matematikçiler Derneği 9. Matematik Sempozyumu Sergi ve Şenlikleri, Trabzon, Türkiye, 20 - 22 Ekim 2010, ss.254, (Özet Bildiri)

2010

2010

24. Comprehension test in calculus course

AKGÜN L., İŞLEYEN T., TATAR E., SOYLU Y., Duru A.

2nd World Conference on Educational Sciences (WCES-2010), İstanbul, Türkiye, 4 - 08 Şubat 2010, cilt.2, ss.1527-1531, (Tam Metin Bildiri) identifier identifier

2010

2010

25. Teaching square root numbers: from the perspective of Ibrahim Hakki of Erzurum

TATAR E., İŞLEYEN T., SOYLU Y., AKGÜN L.

2nd World Conference on Educational Sciences (WCES-2010), İstanbul, Türkiye, 4 - 08 Şubat 2010, cilt.2, ss.1102-1106, (Tam Metin Bildiri) identifier identifier

2009

2009

26. Cebir Karoları İle Cebirsel İfadelerin Çarpımı Konusunun Öğretiminde Yaşanan Güçlükler

İŞLEYEN T., GÜLER G.

18. Eğitim Bilimleri Kurultayı, İzmir, Türkiye, 1 - 03 Ekim 2009, ss.57, (Özet Bildiri)

2009

2009

27. Matematik Öğretmen Adaylarının Türev ve Diferansiyel Kavramlarını Algılama Düzeyleri

İŞLEYEN T., GÜLER G.

18. Eğitim Bilimleri Kurultayı, İzmir, Türkiye, 1 - 03 Ekim 2009, ss.292, (Özet Bildiri)

2002

2002

28. İlköğretimde Ders Planların ve Karşılaşılan Problemler

KILIÇ D., İŞLEYEN T.

Uluslar Arası Katılımlı 2000'li Yıllarda I. Öğrenme ve Öğretme Sempozyumu, İstanbul, Türkiye, 29 - 31 Mayıs 2002, ss.265, (Özet Bildiri)

2012

2012

29. Analysis of 8th Grade Students Mistakes and Misconceptions about Probability

SEHET E., ÖÇAL M. F., İŞLEYEN T.

4th World Conference on Educational Sciences, Barcelona, İspanya, 02 Şubat 2012 - 05 Şubat 2002, ss.41, (Özet Bildiri)

Kitaplar

2020

2020

2. 12 Bölüm: Veri Toplama ve Değerlendirme

İŞLEYEN T.

Matematiğin Temelleri, Prof. Dr. Ahmet KAÇAR, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.411-461, 2020

Desteklenen Projeler

2022 - 2023

2022 - 2023

CEBİRSEL İFADELER VE ÖZDEŞLİKLER KONUSUNUN SOMUT VE SANAL MATERYALLER İLE ÖĞRETİMİ BİR EYLEM ARAŞTIRMASI

Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Doktora

İŞLEYEN T. (Yürütücü), ALBAYRAK E.

Bilimsel Dergilerdeki Faaliyetler

2021 - Devam Ediyor

2021 - Devam Ediyor

Online Journal of Mathematics, Science and Technology Educatio

Bilim Kurulu Üyeliği

Bilimsel Yayınlarda Hakemlikler

Ocak 2017

Ocak 2017

Kastamonu Eğitim Dergisi

Hakemli Bilimsel Dergi

Ekim 2016

Ekim 2016

International Education Studies

Diğer İndekslerce Taranan Dergi

Ocak 2016

Ocak 2016

Ondokuz Mayıs Eğitim Fakültesi Dergisi

Hakemli Bilimsel Dergi



Atıflar

Toplam Atıf Sayısı (WOS): 5

h-indeksi (WOS): 1

Jüri Üyelikleri

Temmuz-2022

Temmuz 2022

Tez Savunma (Yüksek Lisans)

Sümeyye Taşkın, Kastamonu üniversitesi - Kastamonu Üniversitesi

Haziran-2022

Haziran 2022

Tez Savunma (Yüksek Lisans)

Mücahit KIDIL, Giresun Üniversitesi, Tez savunması - Giresun Üniversitesi

Haziran-2022

Haziran 2022

Doktora Tez İzleme Komitesi (TİK) Üyeliği

Mükremin DURMUŞ - Atatürk Üniversitesi

Şubat-2022

Şubat 2022

Tez Savunma (Yüksek Lisans)

Nagihan Şahin, Giresun üniversitesi - Giresun Üniversitesi

Ocak-2022

Ocak 2022

Tez Savunma (Yüksek Lisans)

Semanur köten - Giresun Üniversitesi