SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Sosyal Bilgiler Öğretmenlerinin Derslerinde Teknoloji Kullanma Durumları
Uluslararası Sosyal Bilgilerde Yeni Yaklaşımlar Dergisi
, cilt.7, sa.1, ss.63-82, 2023 (Hakemli Dergi)
Being a Social Studies Teacher and Student in the COVID-19 Period
INTERNATIONAL JOURNAL OF EDUCATION AND LITERACY STUDIES
, cilt.11, sa.1, 2023 (Hakemli Dergi)
The impact of authentic materials in the life sciences class on the learning of students at stage with moderate intellectual disability1
Journal for the Education of Gifted Young Scientists
, cilt.10, sa.4, ss.599-626, 2022 (Hakemli Dergi)
THE EFFECT OF EDUCATIONAL COMICS AND EDUCATIONAL CARTOONS ON STUDENT ATTITUDE AND MOTIVATION IN SOCIAL STUDIES COURSE
International Journal of Education Technology and Scientific Researches)
, cilt.7, sa.17, ss.378-413, 2022 (Hakemli Dergi)
Görme Engelli Öğrencilere Yönelik Geliştirilen Sosyal Bilgiler Dersi Etkinliklerinin Değerlendirilmesi
Turkish Studies-Educational Sciences
, cilt.16, sa.3, ss.1453-1472, 2021 (Hakemli Dergi)
Jigsaw Yönteminin 9. Sınıf Tarih Dersinde Öğrencilerin AkademikBaşarıları Üzerinde Etkisi
Atatürk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.24, sa.3, ss.1121-1139, 2020 (Hakemli Dergi)
JİGSAW VE OKUMA YAZMA UYGULAMA (OYU) YÖNTEMLERİNİN SOSYAL BİLGİLER DERSİNDE ÖĞRENCİLERİN AKADEMİK BAŞARILARI ÜZERİNDEKİ ETKİSİNİN İNCELENMESİ
Turkish StudiesEducational Sciences
, cilt.14, sa.3, ss.165-188, 2019 (Hakemli Dergi)
Jigsaw Yönteminin Öğrencilerin Tarih Dersine Karşı Tutumlarına Etkisi ve Yöntem Hakkında Öğrenci Görüşleri
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.20, sa.2, ss.631-672, 2019 (Hakemli Dergi)
The Impact of Jigsaw and STAD on SocialStudies Pre-service Teachers’xx AcademicAchievement
Studies in Educational Research and Development
, cilt.2, sa.1, ss.32-46, 2018 (Hakemli Dergi)
LİSE TARİH DERSİNDE MEZARLIKLARIN EĞİTİM ORTAMI OLARAK KULLANILMASININ ÖĞRENCİ BAŞARISI ve TUTUMUNA ETKİSİ
Turkish History Education Journal
, cilt.6, ss.343-362, 2017 (Hakemli Dergi)
JİGSAW TEKNİĞİ VE BİRLİKTE SORALIM BİRLİKTE ÖĞRENELİM YÖNTEMİNİN ÖĞRETMEN ADAYLARININ İYİ BİR EĞİTİM İÇİN YEDİ İLKE HAKKINDAKİ GÖRÜŞLERİ ÜZERİNE ETKİSİ
JOURNAL OF TURKISH STUDIES
, cilt.12, sa.14, ss.573-588, 2017 (Hakemli Dergi)
Sosyal Bilgiler Dersinde İşbirlikli ÖğrenmeYöntemlerinin Başarı ve Kalıcılığa Etkileri
Kastamonu Eğitim Dergisi
, cilt.25, sa.2, ss.1-14, 2017 (Hakemli Dergi)
Sosyal Bilgiler Dersinde İşbirlikli ÖğrenmeYöntemlerinin Başarı ve Kalıcılığa Etkileri1
Kastamonu Eğitim Dergisi
, cilt.25, ss.1-15, 2017 (Hakemli Dergi)
SOCIAL STUDIES TEACHERS’ AND TEACHER CANDIDATES’ PERCEPTIONS ON PROMPT FEEDBACK AND COMMUNICATE HIGH EXPECTATIONS
PEOPLE: International Journal of Social Sciences
, cilt.3, ss.332-345, 2017 (Hakemli Dergi)
Sosyal Bilgiler Dersinde Farklı İşbirlikli Öğrenme Uygulamalarının Sosyal Beceriler Üzerindeki Etkileri
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.17, ss.835-854, 2016 (Hakemli Dergi)
The Effect of Educational Comics on the Academic Achievement and Attitude towards Earthquake
International Online Journal of Educational Sciences
, cilt.8, sa.3, ss.46-54, 2016 (Hakemli Dergi)
Vatandaşlık ve Demokrasi Eğitimi Dersine Yönelik Tutum Üzerinde Eğitici Çizgi Romanların Etkisi
Bilgisayar ve EğitimAraştırmaları Dergisi
, cilt.3, ss.152-167, 2015 (Hakemli Dergi)
İşbirlikli Öğrenme Yöntemlerinin Sosyal Bilgiler Öğretmenliği Lisans Öğrencilerinin Akademik Başarılarına Etkileri
Uşak Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.8, ss.297-316, 2015 (Hakemli Dergi)
İşbirlikli Öğrenme Yönteminin 6 Sınıf Sosyal Bilgiler Dersinde Öğrencilerin AkademikBaşarılarına Etkisi
e – Kafkas Eğitim Araştırmaları Dergisi
, cilt.2, ss.19-27, 2015 (Hakemli Dergi)
SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETMEN ADAYLARININ İŞBİRLİKLİÖĞRENME TEKNİKLERİ HAKKINDAKİ GÖRÜŞLERİ
Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi
, cilt.18, 2014 (Hakemli Dergi)
CUMHURİYET DÖNEMİ EĞİTİM POLİTİKALARININİDEOLOJİK TEMELLERİ
Turkish Studies - International Periodical For The Languages, Literature and History of Turkish or Turkic
, cilt.7, ss.2809-2823, 2012 (Hakemli Dergi)
Instructors Practice Level of Chickering and Gamson Learning Principles
Mevlana International Journal of Education
, cilt.2, ss.11-24, 2012 (Hakemli Dergi)
Milliyetçilikler ve Milletin Oluşumu Üzerine Bir İnceleme
Atatürk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.13, ss.81-96, 2009 (Hakemli Dergi)
Postmodernite ve Etnisite
Atatürk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.12, ss.325-336, 2008 (Hakemli Dergi)
İşbirlikçi Öğrenme Yöntemi Üzerine Derleme Çalışması II İşbirlikçi Öğrenme Yönteminin Sınıf Ortamında Uygulanması
Erzincan Eğitim Fakültesi Dergisi,
, cilt.10, ss.123-142, 2008 (Hakemli Dergi)
Lise Düzeyinde Öğrenim Gören Öğrencilerin Demokratik Tutumlarına İşbirlikçi Öğrenme Yönteminin Etkisinin İncelenmesi
Atatürk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisİ
, cilt.7, sa.1, ss.165-172, 2006 (Hakemli Dergi)
Demokrasi Üzerine
Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi
, ss.259-269, 2006 (Hakemli Dergi)
İşbirlikçi Öğrenme Yöntemi Üzerine Derleme Çalışması III İşbirlikçi Öğrenme Yönteminin Eğitim Ortamındaki Faydaları
Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.13, ss.414-437, 2006 (Hakemli Dergi)
İşbirlikçi Öğrenme Yöntemi Üzerine Derleme I İşbirlikçi Öğrenme Yöntemi Ve Yöntemle İlgili Çalışmalar
Erzincan Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.7, sa.1, ss.59-83, 2005 (Hakemli Dergi)
İşbirlikçi Öğrenme Yöntemi
Erzincan Eğitim Fakültesi Dergisi,
, cilt.7, ss.59-83, 2005 (Hakemli Dergi)
İşbirlikçi Öğrenme Yöntemi Üzerine Derleme Çalışması II İşbirlikçi Öğrenme Yönteminin Eğitim Ortamındaki Faydaları
Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi,
, cilt.13, ss.414-437, 2005 (Hakemli Dergi)
İşbirlikçi Öğrenme Yöntemi Üzerine Derleme Çalışması I İşbirlikçi Öğrenme Yöntemi Ve Yöntemle İlgili Çalışmalar
Erzincan Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.7, ss.59-83, 2005 (Hakemli Dergi)
Türkiye Cumhuriyeti nin Yurttaşlık Anlayışı ve Tarihin Kullanımı
Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi
, ss.377-386, 2004 (Hakemli Dergi)
Genç Cumhuriyet ve Oluşturulmaya Çalışılan Tarih Bilinci
Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi
, ss.271-281, 2004 (Hakemli Dergi)
Öğrencilerin Demokratik Tutumlarına Grupla Öğrenme Yönteminin Etkisinin İncelenmesi
Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi,
, cilt.9, ss.387-396, 2004 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
Cumhuriyet dönemi eğitim politikalarının ideolojik temelleri.
Uluslararası Türk Kültür Coğrafyasında Eğitim Bilimleri Araştırmaları Sempozyumu, Sinop, Türkiye, 1 - 03 Ekim 2012
Visually Impaired Secondary School Students’ Needs for Social Studies Lesson’s Learning Areas of Students, People and Places
28th International Conference on Educational Sciences, Ankara, Türkiye, 25 Nisan 2019, ss.923-925
Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarına Ait Eğitim İnançlarının Sosyal Bilgilerin Doğası Üzerindeki Görünümü
Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu, 11 - 13 Ekim 2018
Jigsaw tekniği ve birlikte soralım birlikte öğrenelim yönteminin öğretmen adaylarının iyi bir eğitim için yedi ilke hakkındaki görüşleri üzerine etkisi
IV th International Eurasian Educational Research Congress, 11 - 14 Mayıs 2017
The Effect of Jigsaw and Ask Together Method on Undergraduate Students’ Academic Achievements and Views about Method
International Conference on Research in Education Science 2017, Denizli, Türkiye, 18 - 21 Mayıs 2017
Jigsaw ve Birlikte Soralım Birlikte Öğrenelim Yöntemlerinin Öğretmen Adaylarının Akademik Başarıları Üzerine Etkisi ve Yöntem ile İlgili Görüşleri
International Conference on Research in Education and Science, Aydın, Türkiye, 18 - 21 Mayıs 2017
The Effect of Jigsaw and Ask Together Learn Together Method on Undergraduate Students’xx Academic Achievements and Views about Method
International Conference on Research in Education and Science (ICRES2017), 18 - 21 Mayıs 2017
Jigsaw Tekniği ve Birlikte Soralım Birlikte Öğrenelim Yönteminin Öğretmen Adaylarının İyi Bir Eğitim Ortamı İçin Yedi İlke Hakkındaki Görüşleri Üzerine Etkisi
4th International Eurasian Educational Research Congress, 11 - 14 Mayıs 2017
Kitap & Kitap Bölümleri
SOSYAL BİLGİLER ÖGRETİMİNDE ÖGRENME AMAÇLI YAZMA
Kuramdan Uygulamaya Kuramdan Uygulamaya
Sosyal Bilgilerde
, Doç. Dr. Suat POLAT - Prof. Dr. Bülent AKSOY, Editör, pegem akadermi, Ankara, ss.47-73, 2023
OKUL DIŞI SOSYAL BİLGİLER ÖGRETİMİNDE TARİHSEL ŞEHİTLİK, ANIT VE MEZARLIKLARIN KULLANIMI
OKUL DIŞI SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETİMİ, Ahmet ŞİMŞEK & Selahattin KAYMAKCI, Editör, pegem akadermi, Ankara, ss.225-234, 2023
Sosyal Bilgiler Öğretiminde Öğrenme Amaçlı Yazma
Kuramdan Uygulamaya Sosyal Bilgiler Öğretiminde Çağdaş öğrenme ve Öğretme Yaklaşımları, Suat Pola,Bülent Aksoy, Editör, Pegem AKADEMİ, Ankara, ss.47-73, 2021
Çevre Eğitimi Yaklaşımları
Çevre Eğitimi, Halil Tokcan, Yavuz Topkaya, Editör, PEGEM Akademi ve Yayınevi, Ankara, ss.275-295, 2021
Sosyal Bilgiler Öğretiminde Öğrenme Amaçlı Yazma
Kuramdan Uygulamaya Sosyal Bilgiler Öğretiminde Çağdaş Öğrenme ve Öğretme Yaklaşımları, Suat Polat, Bülent Aksoy, Editör, PEGEM Akademi ve Yayınevi, Ankara, ss.47-69, 2021
Eğitici Çizgi Romanda Senaryo Teknikleri ve Türleri
SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETİMİNDE
YENİ YAKLAŞIMLAR 4, Refik Turan, Hakan Akdağ, Editör, PEGEM Akademi ve Yayınevi, Ankara, ss.74-86, 2020