Published journal articles indexed by SCI, SSCI, and AHCI
Comparison of 7th grade elementary school students' problem posing and problem solving achievements
ENERGY EDUCATION SCIENCE AND TECHNOLOGY PART B-SOCIAL AND EDUCATIONAL STUDIES
, vol.4, no.1, pp.355-364, 2012 (SCI-Expanded)
Articles Published in Other Journals
The Relationship between Middle School Students’ Metacognitive Awareness and Their Attitudes to Mathematics
Turkish Journal of Mathematics Education
, vol.4, no.1, pp.44-54, 2023 (Peer-Reviewed Journal)
Secondary mathematics teacher candidates’ geometric proof process
Eurasion Journal of Teacher Education
, vol.3, no.1, pp.39-54, 2022 (Peer-Reviewed Journal)
Problems Faced by Elementary Mathematics Teachers in Their Professional Lives
EURASIAN JOURNAL OF TEACHER EDUCATION
, vol.2, no.1, pp.27-41, 2021 (Peer-Reviewed Journal)
Lisans Öğrencilerinin Türev Tanımıyla İlgiliYorumları Ve Türeve Yükledikleri Anlamlar
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, vol.18, pp.834-856, 2018 (Peer-Reviewed Journal)
Drama Yöntemi İle Tam Sayılarla Toplama İşleminin Öğretimi: 6. Sınıf Öğrencilerinden Yansımalar
Bayburt Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergis
, vol.13, pp.259-294, 2018 (Peer-Reviewed Journal)
İLKÖĞRETİM MATEMATİK ÖĞRETMENİ ADAYLARININ ANALİZALANINDA YAPTIKLARI İSPATLARIN ÖZELLİKLERİ
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, vol.2017, pp.467-498, 2017 (Peer-Reviewed Journal)
Üstün Yetenekli öğrencilerin Problem çözmeye yönelik yansıtıcı düşünme becerilerinin incelenmesi:Gümüşhane Örneği
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
, vol.12, pp.415-435, 2017 (Peer-Reviewed Journal)
Üstün Yetenekli Öğrencilerin Problem Çözmeye Yönelik Yansıtıcı Düşünme Becerilerinin İncelenmesi: Gümüşhane Örneği
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
, vol.12, no.23, pp.415-435, 2017 (Peer-Reviewed Journal)
Matematik Öğretmenlerine Yönelik İspat Yapma Teşhis Testi ve Teste Yönelik Dereceli Puanlama Anahtarı Geliştirilmesi
Yuzunci Yil Universitesi Egitim Fakultesi Dergisi
, vol.14, pp.360-381, 2017 (Peer-Reviewed Journal)
An examination of the Effectiveness of Argumentation –Based Probability teaching on middle School Students’ Achievements and Anxieties
journal of theory and practise in education
, vol.13, pp.55-87, 2017 (Peer-Reviewed Journal)
Üstün Yetenekli Lise Öğrencilerinin İspatla İlgili Kavramlara Yönelik Bilgi ve Farkındalıklarının İncelenmesi
Üstün Zekâlılar Eğitimi ve Yaratıcılık Dergisi
, vol.4, pp.19-35, 2017 (Peer-Reviewed Journal)
Matematik Öğretmeni Adaylarının Matematiksel Modelleme Süreçleri Kaplumbağa Paradoksu Örneği
cumhuriyet international Jornal of Educational,CİJE
, vol.5, pp.55-71, 2016 (Peer-Reviewed Journal)
Ortaokul Öğrencilerine Yönelik Matematiksel Üstbiliş Farkındalık Ölçeği Geçerlik Ve Güvenirlik Çalışması
Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi
, pp.1-17, 2016 (Peer-Reviewed Journal)
Sınıf Öğrencilerinin Silindirin Yüzey Alanı Konusundaki Soyutlama Süreçlerinin ve Paylaşılan Bilgilerinin İncelenmesi
Bayburt Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, vol.11, pp.344-364, 2016 (Peer-Reviewed Journal)
Ortaokul Öğrencilerinin Matematiğe Yönelik Öz yeterlik Algılarının Belirlenmesi Kaygı ve Tutum Faktörleri
Adıyaman Üniversitesi Eğitim Bilimleri Dergisi
, vol.6, pp.284-303, 2016 (Peer-Reviewed Journal)
MATEMATİK DERSİNDE BİLGİSAYAR KULLANIMINAYÖNELİK ZİHİNSEL ENGELLİLER ÖĞRETMENLERİNİNGÖRÜŞLERİ
Hasan Ali Yücel Eğitim Fakültesi Dergisi
, vol.13, pp.73-87, 2016 (Peer-Reviewed Journal)
Drama Yöntemİyle Toplama İşlemi İlkokul Birinci Sınıf Öğrencilerinden Yansımaları
Kastamonu Eğitim Dergisi
, vol.24, pp.183-202, 2016 (Peer-Reviewed Journal)
Prospectıve Mathematıcs Teachers Dıffıcultıes In Doıng Proofs And Causes Of Theır Struggle Wıth Proofs
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
, vol.10, pp.241-252, 2015 (Peer-Reviewed Journal)
Ortaokul 4 Sınıf Öğrencilerinin Eşitsizlik Konusundaki Bilgi Oluşturma Süreçlerinin İncelenmesi
Bayburt Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, vol.10, pp.130-153, 2015 (Peer-Reviewed Journal)
Birleştirilmiş Sınıflı Bir Okulda Drama Yöntemiyle Kesir Öğretiminden Yansımalar Bayburt Örneği
Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, vol.12, pp.371-394, 2015 (Peer-Reviewed Journal)
A Research on the Use of Problem Based Learning Approach Teaching of Probability Sample
Turkish Journal of Computer and Mathematics Education (TURCOMAT)
, vol.6, pp.250-284, 2015 (Peer-Reviewed Journal)
Effects of Insruction Based on Realistic Mathematics Education on Mathematics Achivement A Meta Analysis Study
International Journal Of Human Sciences
, vol.12, pp.187-206, 2015 (Peer-Reviewed Journal)
Çoklu Zeka Kuramına Uygun Olarak Hazırlanan Etkinliklerin Öğrencilerin Akademik Başarılarına ve Kalıcılığa Etkisi
Atatürk Üniversitesi K.K. Eğitim Fakültesi Dergisi
, pp.59-70, 2015 (Peer-Reviewed Journal)
The Relationshop Pre Service Mathematics teachers Conceptual Knowledge opinions regarding Proof and Proof Skills
Mevlana International Journal of Education (MIJE),
, vol.5, pp.45-57, 2015 (Peer-Reviewed Journal)
Relieving of Misconceptions of Derivative Concept with Derive
International Journal of Research in Education and Science(IJRES),
, vol.1, pp.64-74, 2015 (Peer-Reviewed Journal)
Opinions of Pre Service Primary Mathematics Teachers about Problem Solving and Proving
Middle Eastern &African Journal of Educational Research
, pp.31-47, 2015 (Peer-Reviewed Journal)
ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN MATEMATİK DERSİNEÇALIŞMA SÜRECİNDE ÜSTBİLİŞSEL FARKINDALIKDÜZEYLERİNİN KARŞILAŞTIRILMASI
Bayburt Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, vol.10, pp.417-445, 2015 (Peer-Reviewed Journal)
Çemberde Açılar Konusunun Öğretiminde Cabri Yazılımının Akademik Başarıya Etkisi
Atatürk Üniversitesi K.K. Eğitim Fakültesi Dergisi
, pp.109-122, 2014 (Peer-Reviewed Journal)
Matematik Uygulamaları Dersine Yönelik Beklenti Ölçeği Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, vol.16, pp.85-103, 2014 (Peer-Reviewed Journal)
Öğretmen Adaylarının Öğrenme Stillerine Göre Matematiksel İspat Hakkındaki Görüslerinin İncelenmesi
Amasya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, vol.3, pp.410-429, 2014 (Peer-Reviewed Journal)
Üstün Yetenekli Öğrencilerin Matematik Kavramına Yönelik Algılarının İncelenmesi
Genç Bilim İnsanı Eğitimi ve Üstün Zeka Dergisi(JEYSG)
, vol.2, pp.49-57, 2014 (Peer-Reviewed Journal)
Kareköklü Sayılarda Karşilaşılan kavram Yanılgılarının Kavram Karikatürü Kullanılarak Giderilmesi
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, vol.27, pp.85-102, 2014 (Peer-Reviewed Journal)
2 8 Sınıf İlköğretim Öğrencilerinin Simetri Kavramını Anlamaya Yönelik Düşünce Yaklaşımlarının İncelenmesi
İlköğretim Online
, vol.13, pp.1502-1515, 2014 (Peer-Reviewed Journal)
Matematiksel Kavramlarla Geliştirilen Kelimeden Kavrama Oyununa İlişkin Öğretmen Öğrenci Görüşleri
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi(KEFAD)
, vol.15, pp.155-173, 2014 (Peer-Reviewed Journal)
Sınıf Öğretmenlerinin Bilgisayar Destekli Öğretime Yönelik Tutumlarının Bazı Değişkenlere Göre Karşılaştırılması
Turkish Journal of Computer and Mathematics Education
, vol.4, pp.89-103, 2013 (Peer-Reviewed Journal)
İlköğretim Matematik Öğretmeniadaylarının Matematiksel İspata Yönelik Görüşleri
JRET,Journal of Research in Education and Teaching
, vol.2, no.1, pp.241-252, 2013 (Peer-Reviewed Journal)
Examining the Computer Self Efficacy Perceptions of Gifted Students
The Online Journal of Counseling and Education
, vol.2, pp.26-36, 2013 (Peer-Reviewed Journal)
Sınıf ve İlköğretim Matematik Öğretmeni Adaylarının Matematik Kaygılarının İncelenmesi
Kastamonu Eğitim Dergisi
, vol.21, pp.1517-1534, 2013 (Peer-Reviewed Journal)
İlköğretim Matematik Öğretmeniadaylarının Dizilerin Yakınsaklığı Kavramı Üzerine İspat Değerlendirme Becerileri
JRET,Journal of Research in Education and Teaching
, vol.2, pp.231-240, 2013 (Peer-Reviewed Journal)
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Matemetik Öğretimine Yönelik Öz yeterlik İnançlarının İncelenmesi
The journal of Academic Social Science Studies
, vol.5, pp.291-302, 2012 (Peer-Reviewed Journal)
Jıgsaw Tekniğinin Kümeler Ve Önermeler Konusunun Öğretiminde Öğrencilerin Akademik Başarısına Etkisi
K.K.Eğitim Fakültesi Dergisi
, vol.25, pp.191-201, 2012 (Peer-Reviewed Journal)
Examination Of 6th Grade Primary School Students Realistic Problem Solving And Problem Posing Skills
K.K.Eğitim Fakültesi Dergisi
, vol.24, pp.53-67, 2012 (Peer-Reviewed Journal)
A Fixed point theorem for surfaces
ARPN Journal of science and Technology
, vol.2, pp.963-967, 2012 (Peer-Reviewed Journal)
6 Sınıf Oran Oranyı Konusundaki Kavram Yanılgıları
Kastamonu Eğitim dergisi
, vol.19, pp.953-968, 2011 (Peer-Reviewed Journal)
Secondary school mathematics teachers approaches to students possible mistakes
Procedia Social And Behavioral Sciences
, 2011 (Peer-Reviewed Journal)
Pre Service mathematics teacher s multiple representation competencies about determinant concept
Procedia - Social and Behavioral Sciences
, vol.15, pp.2554-2558, 2011 (Peer-Reviewed Journal)
Matematik Öğretmen Adaylarının İntegral kavramını Kavramsal Anlamaları Üzerine
Bayburt Üniversitesi, Eğitim fakültesi Dergisi
, vol.6, pp.1-8, 2011 (Peer-Reviewed Journal)
Okul Deneyimi Dersinin öğretmen adaylarının Görüşleri Doğrultusunda Değerlendirilmesi
K.K Eğitim fakültesi Dergisi
, vol.22, pp.217-240, 2011 (Peer-Reviewed Journal)
Problem Based Learning in Linear Algebra
International Journal of Humanities and Social Science
, pp.187-196, 2011 (Peer-Reviewed Journal)
Secondary school mathematics teacher s approaches to students possible mistakes
Procedia - Social and Behavioral Sciences
, vol.15, pp.2569-2573, 2011 (Peer-Reviewed Journal)
Lineer Cebrin Kavramsal Öğrenimi Üzerine Bazı Tespitler Lineer Bağımlılık ve Bağımsızlık
Trakya University Journal of Educational Faculty
, vol.1, pp.87-96, 2011 (Peer-Reviewed Journal)
Vidinli huseyin tevfik pasha s triplets in history of mathematics
Procedia Social And Behavioral Sciences
, 2011 (Peer-Reviewed Journal)
İlköğretim Matematik öğretmen adaylarının Olasılık Kavramlarını Açıklama ve örnekleme Becerilerinin İncelenmesi
Trakya Üniversitesi Eğitim fakültesi Dergisi
, vol.1, pp.33-51, 2011 (Peer-Reviewed Journal)
Topological characters in geometrical thinking
Mathematics Teaching
, vol.221, pp.37, 2011 (Peer-Reviewed Journal)
Visualization approach in teaching process of linear algebra
Procedia - Social and Behavioral Sciences
, vol.15, pp.4040-4044, 2011 (Peer-Reviewed Journal)
Visulation approach in teaching process of linear algebra
Procedia Social And Behavioral Sciences
, 2011 (Peer-Reviewed Journal)
Türev Kavramının Kavramsal Öğrenimi Üzerine Bazı Tespitler
Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi
, vol.22, pp.317-328, 2011 (Peer-Reviewed Journal)
Problem Based Learning in Linear Algebra İnternational Journal of Humanities and Social Science Vo
İnternational Journal of Humanities and Social Science
, vol.1, pp.187-196, 2011 (Peer-Reviewed Journal)
Matematik Öğretmen Adaylarının İntegral Kavramını Kavramsal Anlamaları Üzerin
Bayburt Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, vol.6, pp.1-8, 2011 (Peer-Reviewed Journal)
Fen Eğitiminde Kavram Yanılgıları Grafikler ve Matematik Öğretimi
Bayburt Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, vol.5, pp.89-94, 2010 (Peer-Reviewed Journal)
İlköğretim Matematik Derslerinde Cebirsel İfadelerin Öğretiminde Belirlenen Bazı Hata ve Kavram Yanılgıları
Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi
, vol.21, pp.88-107, 2010 (Peer-Reviewed Journal)
A Different Perspective to Haruki’s Lemma
World Applied Sciences Journal 7 (8): 1004-1005, 2009
, vol.7, pp.1004-1005, 2009 (Peer-Reviewed Journal)
A Simple Construction of The Golden Ratio
World Applied Sciences Journal
, vol.7, pp.833, 2009 (Peer-Reviewed Journal)
The Quasi Elliptic Functions and dedekind s Function
Jour.Inst.Math.Comp. Sci.(math.ser.)
, vol.22, pp.143-146, 2009 (Peer-Reviewed Journal)
Matris Konusunun Öğretiminde Yapılandırıcı Kuramının Öğrenci Başarısına Etkisi
Erzincan Üniversitesi Fen Bilimleri Enst.Dergisi
, vol.2, pp.153-167, 2009 (Peer-Reviewed Journal)
Matris Konusunun Öğretiminde Yapılandırıcı Kuramının Öğrenci Başarısına Etkisi
Erzincan Üni.Fen Bilimleri Enst.Dergisi
, vol.2, pp.153-167, 2009 (Peer-Reviewed Journal)
Orta Öğretim Öğrencilerinde Trigonometri Öğretiminin Değerlendirilmesi
Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi
, pp.202-211, 2008 (Peer-Reviewed Journal)
Orta Öğretim Öğrencilerinde Trigonometri Öğretiminin Değerlendirilmesi
Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi
, vol.17, pp.202-211, 2008 (Peer-Reviewed Journal)
Ortaöğretim Öğrencilerinin Matematik Dersine Karşı Tutumları
JOURNAL OF QAFQAZ UNİVERSITY
, vol.17, pp.20-24, 2006 (Peer-Reviewed Journal)
A KAPLAN N KAPLAN 2006 Ortaöğretim Öğrencilerinin Matematik Dersine Karşı Tutumları Journal of Qafqaz University Number 17 S 20 24
Journal of Qafqaz University
, vol.17, pp.20-24, 2006 (Peer-Reviewed Journal)
Matematiksel İndüksiyon Metodu
Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi
, vol.11, pp.509-519, 2005 (Peer-Reviewed Journal)
İntegral İle Alan Öğretiminde Görselleştirme Metodu
JOURNAL OF QAFQAZ UNİVERSITY
, vol.15, pp.135-141, 2005 (Peer-Reviewed Journal)
Matematik Öğretmen Adaylarının Üçgen Kavramı ile İlgili Bilgi Düzeyleri
Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi
, vol.11, pp.472-478, 2005 (Peer-Reviewed Journal)
Kesirlerde Toplama İşlemindeki Yanılgıların Tespiti
Selçuk Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, vol.13, pp.234-242, 2002 (Peer-Reviewed Journal)
İlköğretim Okulları 4 ve 5 Sınıflarda Uzunluk Alanve Hacim Ölçüleri Konularının Öğretiminin değerlendirilmesi
Gazi Üniversitei Kastamonu Eğitim Dergisi,
, vol.10, pp.297-308, 2002 (Peer-Reviewed Journal)
İlköğretim Okulları 4 ve 5 Sınıflarda Uzunluk Alan ve Hacim Ölçüleri Konularının Öğretiminin değerlendirilmesi
Gazi Üni.Kastamonu EğitimDergisi
, vol.10, pp.297-308, 2002 (Peer-Reviewed Journal)
Yapısalcılık, Ortaokullarda kümelerin buluş yoluyla öğretimi ve öğrenilmesi
Selçuk Üniversitesi Eğitim Fakültesi Fen Bilimleri Dergisi
, vol.9, pp.29-36, 2001 (Peer-Reviewed Journal)
Pür ve uygulamalı Matematik Arasındaki İlişki
Erzincan Eğitim Fakültesi Dergisi
, vol.3, pp.96-101, 2001 (Peer-Reviewed Journal)
Fibonacci Sequences in Hecke Groups n
Jour.Inst.Math.Comp. Sci.(math.ser.)
, vol.11, pp.79-81, 1998 (Peer-Reviewed Journal)
A Study On The kth Order General Theta Functions
Jour.Inst.Math.Comp. Sci.(math.ser.)
, vol.10, pp.167-171, 1997 (Peer-Reviewed Journal)
A Study On The Theta Functions
Jour.Inst.Math.Comp. Sci.(math.ser.)
, vol.10, pp.103-108, 1997 (Peer-Reviewed Journal)
En Euclid Uzayında Türev Dönüşümlerin Konformluğu Üzerine
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, vol.2, pp.216-220, 1995 (Peer-Reviewed Journal)
A Study On The Quasi Elliptic Functions
Journal Of Faculty Of Science Ege University
, vol.18, pp.33-36, 1995 (Peer-Reviewed Journal)
Quasi Elliptic Functions Structured By Log
Jour.Inst.Math.Comp. Sci.(math.ser.)
, vol.8, pp.135-138, 1995 (Peer-Reviewed Journal)
Refereed Congress / Symposium Publications in Proceedings
The Relationship between Success of Abstract MathematicsLesson and Metacognitive Awareness and Attitude toward Proof
International Conference on Mathematics and Mathematics Educations (ICMME-2018, 27 - 29 June 2018
Steme Yönelik Bakış açısı Ölçeğinin Geliştirilmesi: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
International conference on Mathematics and Mathematics Education, 27 - 29 June 2018
LİSE ÖĞRENCİLERİNİN ZEKA PROFİLLERİNİ BELİRLEMEYE YÖNELİK BİR ÇALIŞMA
IX Uluslararası Eğitim Araştırması Kongresi, Ordu, Turkey, 11 - 14 May 2017
Zihin engelliler öğretmenlerinin matematik öğretimindeki amaçları ve genel eğilimleri
VIII. International Congress of Educational Research, Çanakkale, Turkey, 5 - 08 May 2016, pp.2180-2187
Ortaokul Öğrencilerinin Matematik İlgisinin Belirlenmesinde Matematik Öz yeterlik Algısı ve Üstbilişin Rolü
12. ULUSAL FEN BİLİMLERİVE MATEMATİK EĞİTİMİ KONGRESİ, Turkey, 28 - 30 September 2016
OPINIONS OF HIGH SCHOOL STUDENTS ABOUT PROBLEM SOLVING AND PROVING
International Conference on New Horizons in Education, VİYANA, Austria, 13 - 15 July 2016
Lise Öğrencilerinin Çoklu Zeka Alanlarına Göre Bilişüstü Öğrenme Stratejilerinin İncelenmesi
IIIrd International Eurasian EducationalResearch Congress, Muğla, Turkey, 31 May - 03 June 2016
The Evaluated Students Eyes of Used Virtual Manipulatives in Elective Mind Puzzle Course
10th International Computer and Instructional Technologies Symposium (ICITS), Rize, Turkey, 16 - 18 May 2016
Matematik Öğretmeni Adaylarının Matematiksel İspat Yapma Hakkındaki Görüşleri İle Problem Çözme Beceri Algılarının İncelenmesi
5th International Conference of Research in Educatio-ICRE, Edirne, Turkey, 8 - 10 October 2015
Lise Öğrencilerinin Matematiksel İspat Hakkındaki Görüşleri
International Conference on New Horizons In Education, INTE, Barselona, Spain, 10 - 12 June 2015
Birleştirilmiş Sınıflı Bir Okulda drama Temelli Yöntemle Matematik Öğretimi Kesir Kavramı
14.Matematik Sempozyumu,Kanatlandıran Matematik,MATDER, Niğde, Turkey, 14 - 16 May 2015
Ortaokul Öğrencileri ve Öğretmenleri ile Yapılan Matematiksel İspat Araştırmaları Nitel Meta Sentez Çalışmaları
2. Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu BİLMAT-II, Adıyaman, Turkey, 16 - 18 May 2015
Books & Book Chapters
Düzlemde Doğruların birbirine Göre konumları ve Öğretimi
in: Geometri ve Öğretimi, Tuba Ağırman Aydın, Betül Küçük Demir, Editor, Pegem AKADEMİ, pp.39-55, 2020
Düzlem Geometri
palme yayıncılık, Ankara, 2009