Akademik Unvanlar
-
2014 - Devam Ediyor Prof. Dr.
Atatürk Üniversitesi, Kâzım Karabekir Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
-
2009 - 2014 Doç. Dr.
Atatürk Üniversitesi, Kâzım Karabekir Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
-
1996 - 2009 Yrd. Doç. Dr.
Atatürk Üniversitesi, Kâzım Karabekir Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
-
1990 - 1995 Araştırma Görevlisi
Atatürk Üniversitesi, Kâzım Karabekir Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Verdiği Dersler
-
Lisans Öğretmenlik Uygulaması-II
-
Yüksek Lisans Matematikteki temel Konuların Öğretimi-I
-
Lisans Analiz-II
-
Yüksek Lisans Matematik Eğitiminde Özdüzenleme
-
Lisans Analiz-I
-
Lisans Analiz-III
-
Lisans Öğretmenlik Uygulaması-I
-
Lisans Soyut Matematik
-
Lisans Diziler ve serilerin öğretimi
-
Yüksek Lisans Matematikdeki Temel konular ve Öğretimi-II
-
Lisans Topluma hizmet Uygulaması
-
Lisans Öğretmenlik Uygulaması
-
Lisans Elementer sayı Kuramı
-
Lisans Okul deneyimi
Yönetilen Tezler
-
Ters-yüz edilmiş sınıf modelinin tam sayılarda işlemler konusunun öğreniminde akademik başarıya etkisi
Kaplan A. (Danışman)
-
Altıncı sınıf öğrencilerinin kesirlerle ilgili sözel problemleri şekil çizme stratejisi ile çözme becerilerinin incelenmesi
Kaplan A. (Danışman)
-
Bilgisayar destekli öğretim yazılımlarının eşitlik ve denklem konusunun öğretiminde akademik başarıya etkisi
Kaplan A. (Danışman)
-
Drama yöntemi ile tam sayılarla toplama işleminin öğretimi: Altıncı sınıf öğrencilerinden yansımalar
Kaplan A. (Danışman)
-
Lise öğrencilerinin limit ve süreklilik konusunda muhakeme ve üstbilişsel gelişiminin Improve modeli ile incelenmesi
Kaplan A. (Danışman)
F.ÖZDEMİR(Öğrenci), Doktora, 2019 -
Ortaokul öğrencilerinin çokgenler konusundaki soyutlama süreçlerinin incelenmesi: RBC+C modeli
Kaplan A. (Danışman)
D.ALTAYLI(Öğrenci), Doktora, 2018 -
Lise matematik öğretmenlerinin türev ve uygulamalarına ilişkin pedagojik alan bilgilerinin incelenmesi
Kaplan A. (Danışman)
M.DURAN(Öğrenci), Doktora, 2018 -
Matematik öğretmeni ve öğretmen adaylarının ispat yapma süreçlerinin bilişsel açısından incelenmesi
Kaplan A. (Danışman)
M.ÖZTÜRK(Öğrenci), Doktora, 2017 -
İlköğretim matematik öğretmeni adaylarının analiz alanındaki argümantasyon ve ispat süreçlerinin incelenmesi
Kaplan A. (Danışman)
M.DORUK(Öğrenci), Doktora, 2016 -
Küme destekli bireyselleştirme tekniğinin yedinci sınıf öğrencilerin rasyonel sayılar konusundaki başarılarına ve matematiğe yönelik kaygı,tutum ve özyeterlik algılarına etkisi
Kaplan A. (Danışman)
-
Ortaokul 3. sınıf öğrencilerin denklem kavramına yönelik soyutlama süreçlerinin incelenmesi: APOS teorisi
Kaplan A. (Danışman)
E.AÇIL(Öğrenci), Doktora, 2015 -
Çoklu zekâ kuramına uygun olarak hazırlanan etkinliklerin öğrencilerin akademik başarılarına ve kalıcılığa etkisi
Kaplan A. (Danışman)
-
Ortaokul 3. sınıf matematik dersinde uygulanan öğrenci takımları başarı bölümleri tekniğinin öğrencilerin akademik başarısı ve tutumuna etkisi
Kaplan A. (Danışman)
-
Gerçekçi matematik eğitiminin oran orantı konusunun öğretimi ve orantısal akıl yürütme becerilerinin geliştirilmesine etkisi
Kaplan A. (Danışman)
-
Probleme dayalı öğretim metodunun birinci dereceden bir bilinmeyenli denklemler ve özdeşliklerin öğretiminde 8.sınıf öğrencilerinin akademik başarısına etkisi
Kaplan A. (Danışman)
-
The effect of Jigsaw technique on academic success of teacher candidates and the retention of learning in teaching sets and propositions
Kaplan A. (Danışman)
-
Bilgisayar destekli öğretim yönteminin oran orantı konusunun öğretiminde akademik başarıya etkisi
Kaplan A. (Danışman)
-
Görme engelli öğrencilerin çoklu zekâ alanlarının belirlenmesi ve matematik başarısı ile ilişkisi
Kaplan A. (Danışman)
-
ORTAÖĞRETMDE KARMAŞIK SAYILAR KONUSUNUN ÖĞRETİMİNDE MATEMATİKSEL MODELLEMENİN ÖĞRENCİLERİN AKADEMİK BAŞARILARINA VE MATEMATİĞE YÖNELİK TUTUMLARINA ETKİSİ
Kaplan A. (Danışman)
-
İlköğretim okullarının 7. sınıflarında okutulan matematik ders kitaplarının içerik, öğrenci seviyesine uygunluk ve anlamlı öğrenmeye katkısı yönünden değerlendirilmesi
Kaplan A. (Danışman)
C.IŞIK(Öğrenci), Doktora, 2003
Tezsiz Lisansüstü Danışmanlıkları
-
Drama yöntemi ile matematik eğitimi çalışmalarının incelenmesi
Kaplan A. (Danışman)
N.Tikenli(Öğrenci), Yüksek Lisans-Tezsiz, Devam Ediyor
-
Matematiksel modelleme ile yapılan çalışmaların değerlendirilmesi
Kaplan A. (Danışman)
Ş.Su(Öğrenci), Yüksek Lisans-Tezsiz, Devam Ediyor
-
Ortaöğretim Matematik Programlarının Karşılaştırılması:Türkiye-İngiltere
Kaplan A. (Danışman)
L.OZAN(Öğrenci), Yüksek Lisans-Tezsiz, Devam Ediyor
-
Lgs fen sorularının PİSA ya göre değerlendirilmesi
Kaplan A. (Danışman)
O.ERGEN(Öğrenci), Yüksek Lisans-Tezsiz, Devam Ediyor
-
İlkokul Matematik dersinde aktif öğrenme tekniklerinin kullanımının değerlendirilmesi
Kaplan A. (Danışman)
A.Yıldırım(Öğrenci), Yüksek Lisans-Tezsiz, Devam Ediyor
-
İznikli Hipparkos ve Matematik Temelli Çalışmaları
Kaplan A. (Danışman)
A.gamze(Öğrenci), Yüksek Lisans-Tezsiz, Devam Ediyor