Yayınlar & Eserler

SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler

TÜRKÇEDE YAYINLANAN FİNANSAL OKURYAZARLIK ÖLÇEKLERİNİN BAZI DEĞİŞKENLERE GÖRE İNCELENMESİ

2. INTERNATIONAL ÜSKÜDAR SCIENTIFIC RESEARCH AND INNOVATION CONGRESS, İstanbul, Türkiye, 29 - 30 Kasım 2024, ss.109-117, (Tam Metin Bildiri)

PETROS AMCA VE GOLDBACH SANISI: MATEMATİK VE EDEBIYATIN KESİŞİMİ

2. INTERNATIONAL ÜSKÜDAR SCIENTIFIC RESEARCH AND INNOVATION CONGRESS, İstanbul, Türkiye, 29 - 30 Kasım 2024, (Tam Metin Bildiri)

MATEMATİK EĞİTİMİNDE YAPAY ZEKA BİBLİYOMETRİK ANALİZ YOLUYLA ALANDAKİ EĞİLİMLER

4. INTERNATIONAL ULUDAĞ SCIENTIFIC RESEARCH AND INNOVATION CONGRESS, Bursa, Türkiye, 16 - 17 Kasım 2024, ss.461-472, (Tam Metin Bildiri)

Eğitimde Finansal Okuryazarlık: Bibliyometrik Bir Analiz

II. Uluslararası Dede Korkut Eğitim Araştırmaları Kongresi, Bayburt, Türkiye, 3 - 05 Ekim 2024, ss.120-125, (Tam Metin Bildiri)

Eğitimde Öz-Düzenleme: Bibliyometrik Analiz Ve Araştırma Eğilimleri

II. Uluslararası Dede Korkut Eğitim Araştırmaları Kongresi, Bayburt, Türkiye, 3 - 05 Ekim 2024, ss.75-82, (Tam Metin Bildiri)

Ters yüz edilmiş sınıf modeli ile 8. sınıf öğrencilerine simetri konusunun öğretimi

XII. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Rize, Türkiye, 25 - 28 Nisan 2019, ss.862-869, (Tam Metin Bildiri)

Ters Yüz Edilmiş Sınıf Modeli İle 8. Sınıf Öğrencilerine Simetri Konusunun Öğretimi

XII.ULUSLARARASI EĞİTİM ARAŞTIRMALARI KONGRESİ, Rize, Türkiye, 25 - 28 Nisan 2019, (Özet Bildiri)

Eğitim Fakültesi Öğrencilerinin Organ Bağışına Yönelik Bakış Açıları

XII.ULUSLARARASI EĞİTİM ARAŞTIRMALARI KONGRESİ, Rize, Türkiye, 25 - 28 Nisan 2019, (Özet Bildiri)

Matematik Öğretmenleri Tarafından Hazırlanan Öğretmen Yapımı Sınavların İncelenmesi

XII.ULUSLARARASI EĞİTİM ARAŞTIRMALARI KONGRESİ, Rize, Türkiye, 25 - 28 Nisan 2019, (Özet Bildiri)

Matematik Öğretmenlerinin Okulda Maruz Kaldığı Öğretmen Yıldırması (Mobbing): Bir Özel Durum Çalışması

XII.ULUSLARARASI EĞİTİM ARAŞTIRMALARI KONGRESİ, Rize, Türkiye, 25 - 28 Nisan 2019, (Özet Bildiri)

KAZANIM KAVRAMA TESTLERİ MATEMATİK SORULARININ MATH TAKSONOMİSİNE GÖRE ANALİZİ

XII.ULUSLARARASI EĞİTİM ARAŞTIRMALARI KONGRESİ, Rize, Türkiye, 25 - 28 Nisan 2019, (Özet Bildiri)

7. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN ARİTMETİKTEN CEBİRE GEÇİŞ SÜREÇLERİNİN SOLO TAKSONOMİSİ İLE İNCELENMESİ

XII.ULUSLARARASI EĞİTİM ARAŞTIRMALARI KONGRESİ, Rize, Türkiye, 25 - 28 Nisan 2019, (Özet Bildiri)

Ortaokul 7. Sınıf Öğrencilerin Matematiksel Soyutlama Süreçlerinin İncelenmesi

ULUSLARARASI FEN, MATEMATİK,GİRİŞİMCİLİK VE TEKNOLOJİ EĞİTİM KONGRESİ, İzmir, Türkiye, 12 - 14 Nisan 2019, (Özet Bildiri)

Sanal Manipülatiflerin Matematik Başarısına Etkisinin Değerlendirilmesi

2.Uluslararası Eğitim ve Değerler sempozyumu, Antalya, Türkiye, 17 - 20 Ekim 2018, ss.513-522, (Tam Metin Bildiri)

Bilgisayar Destekli Öğretim Yazılımlarının Üstün Yetenekli Çocukların Akademik BaşarısınaEtkisinin Değerlendirilmesi

V. Uluslararası Üstün Yetenekliler ve Eğitim kongresi, Gaziantep, Türkiye, 4 - 06 Mayıs 2018, ss.173-187, (Tam Metin Bildiri)

The Relationship between Success of Abstract MathematicsLesson and Metacognitive Awareness and Attitude toward Proof

International Conference on Mathematics and Mathematics Educations (ICMME-2018, 27 - 29 Haziran 2018, (Özet Bildiri)

Self-regulation skills in Pre-service math teachers’ as learning and as teaching roles: A case of Algebra

International Conference on Mathematics and Mathematics Educations (ICMME-2018, 27 - 29 Haziran 2018, (Özet Bildiri)

Methodological Trends in the thesis Towards Education in Turkey between the years of 1994-2018 Posted Visually Impaired People: A Content Analysis

27.Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi İCES-UEBK 2018, Antalya, Türkiye, 18 - 22 Nisan 2018, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

PEDAGOGICAL CONTENT KNOWLEDGE REGARDING THE DERIVATIVES OF ABSOLUTE VALUE AND CLOSED FUNCTIONS OF HIGH SCHOOL MATHEMATICS TEACHERS

27.Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi İCES-UEBK 2018, Antalya, Türkiye, 18 - 22 Nisan 2018, (Özet Bildiri)

İlköğretim Matematik Öğretmenliği Bölümü Öğrencilerinin Yaz Okuluna Katılma Nedenlerinin İncelenmesi

1st International Symposium on Social Sciences and Educational Research, Antalya, Türkiye, 3 - 05 Kasım 2017, ss.91, (Özet Bildiri)

İLKÖĞRETİM MATEMATİK ÖĞRETMENİ ADAYLARININ LİMİT KAVRAMINA YÖNELİK İMAJLARI VE ÖNERMELERİ DEĞERLENDİRME BECERİLERİ

8. ULUSLARARASI EĞİTİMDE YENİ YÖNELİMLER KONGRESİ, Antalya, Türkiye, 18 - 20 Mayıs 2017, ss.59-60, (Özet Bildiri)

İspatın Temel Kavramlarına Yönelik Üstün Yetenekli Lise Öğrencilerin Farkındalıklarının İncelenmesi

IX Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Ordu, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

LİSE MATEMATİK ÖĞRETMENLERİNİN BİR FONKSİYON İLE ONUN TÜREVİ ARASINDAKİ GRAFİKSEL İLİŞKİYE YÖNELİK KONU ALANI BİLGİLERİ

9. Uluslararası eğitim araştırmaları kongresi, Ordu, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, ss.224, (Özet Bildiri)

Lise Matematik Öğretmenlerinin Asimptotlara Ve Grafik Çizimlerine Yönelik Konu Alanı Bilgileri

IX Uluslararası Eğitim Araştırması Kongresi, Ordu, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

Lise Matematik Öğretmenlerinin Türevin Fiziksel Anlamına Yönelik Konu Alanı Bilgilerinin İncelenmesi

IX Uluslararası Eğitim Araştırması Kongresi, Ordu, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

LİSE ÖĞRENCİLERİNİN ZEKA PROFİLLERİNİ BELİRLEMEYE YÖNELİK BİR ÇALIŞMA

IX Uluslararası Eğitim Araştırması Kongresi, Ordu, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

LİSE MATEMATİK ÖĞRETMENLERİNİN TÜREVİN FİZİKSEL ANLAMINA YÖNELİK KONU ALANI BİLGİLERİNİN İNCELENMESİ

9. ULUSLARARASI EĞİTİM ARAŞTIRMALARI KONGRESİ, Ordu, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, ss.225-226, (Özet Bildiri)

İlköğretim Matematik Öğretmeni Adaylarının İspata Yönelik Algısal, Matematiksel, Öğretimsel ve Epistemolojik Görüşlerinin Analizi

4.Uluslararası Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi, Denizli, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, ss.984-985, (Özet Bildiri)

Matematik Öğretmeni Adaylarının Türk Eğitim Sisteminin sorunlarına yönelik görüşlerinin incelenmesi

VII. International Congress of Research in Education, Çanakkale, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2017, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

Zihin engelliler öğretmenlerinin matematik öğretimindeki amaçları ve genel eğilimleri

VIII. International Congress of Educational Research, Çanakkale, Türkiye, 5 - 08 Mayıs 2016, ss.2180-2187, (Tam Metin Bildiri)

Ortaokul Öğrencilerinin Matematik İlgisinin Belirlenmesinde Matematik Öz yeterlik Algısı ve Üstbilişin Rolü

12. ULUSAL FEN BİLİMLERİVE MATEMATİK EĞİTİMİ KONGRESİ, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2016, (Tam Metin Bildiri)

Bilgisayarla İspatlamanın Matematikçi ve Matematik Eğitimcisi Öğretim Üyelerinin Gözüyle Değerlendirilmesi

10th International Computer and Instructional Technologies Symposium (ICITS), Rize, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2016, ss.1068-1074, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

OPINIONS OF HIGH SCHOOL STUDENTS ABOUT PROBLEM SOLVING AND PROVING

International Conference on New Horizons in Education, VİYANA, Avusturya, 13 - 15 Temmuz 2016, (Özet Bildiri)

Matematik öğretmeni adaylarının ürettikleri matematiksel modeller Geometrik seri örneği

3. international eurasian educational research congress, Muğla, Türkiye, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016, (Özet Bildiri)

Lise Öğrencilerinin Çoklu Zeka Alanlarına Göre Bilişüstü Öğrenme Stratejilerinin İncelenmesi

IIIrd International Eurasian EducationalResearch Congress, Muğla, Türkiye, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016, (Özet Bildiri)

Argümantasyon tabanlı olasılık öğretiminin ortaokul öğrencilerinin akademik başarılarına ve kaygılarına etkisi

3. international eurasian educational research congress, Muğla, Türkiye, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016, (Özet Bildiri)

The Evaluated Students Eyes of Used Virtual Manipulatives in Elective Mind Puzzle Course

10th International Computer and Instructional Technologies Symposium (ICITS), Rize, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)

THE UNDERSTANDING OF THE UNDERGRADUATE STUDENTS IN THE DEPARTMENT OF PRIMARY MATHEMATICS TEACHER TRAINING RELATED TO THE DEFINITION OF LIMIT

INTERNATIONAL CONFERENCE ON MATHEMATICS AND MATHEMATICS EDUCATION, Elazığ, Türkiye, 12 - 14 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)

The image and understanding of undergraduate students in the department of primary mathematics teacher training related to the definition of derivative

INTERNATIONAL CONFERENCE ON MATHEMATICS AND MATHEMATICS EDUCATION, Elazığ, Türkiye, 12 - 14 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)

Ortaokul öğrencileri için matematik ilgi ölçeğinin Türkçeye uyarlama çalışması

VIII. International Congress of Educational Research, Çanakkale, Türkiye, 5 - 08 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)

Meslek Yüksekokulu Öğrencilerinin Matematik Kaygılarının Öğrenme Sitilleri ve Çoklu Zeka Alanları Bağlamında İncelenmesi

International Conference on New Horizons In Education, INTE, Barselona, İspanya, 10 - 12 Haziran 2015, (Tam Metin Bildiri)

Lise Öğrencilerinin Matematiksel İspat Hakkındaki Görüşleri

International Conference on New Horizons In Education, INTE, Barselona, İspanya, 10 - 12 Haziran 2015, (Tam Metin Bildiri)

APOS Terisi Temelli Öğretimin Öğrencilerin Problem Kurma ve Çözme Becerilerine Etkis

II nd International Eurasian Educational Research Congress, Ankara, Türkiye, 8 - 10 Haziran 2015, (Özet Bildiri)

Lise Öğrencilerinin İspat Yapmaya Yönelik Görüşleri ve Bu Görüşlerin Bazı Değerlere göre İncelenmesi

Educational Research Association, 7. Uluslararası Eğitim araştırmaları Kongresi, Muğla, Türkiye, 28 - 31 Mayıs 2015, (Özet Bildiri)

Ortaokul Öğrencilerinin Matematiksel Kalibrasyon Becerilerinin İncelenmesi

Educational Research Association, 7. Uluslararası Eğitim araştırmaları Kongresi, Muğla, Türkiye, 28 - 31 Mayıs 2015, (Özet Bildiri)

Matematik ve Matematik Öğretmenliği Bölümü öğrencilerinin Matematiksel İspata Yönelik görüşleri

Educational Research Association,7. Uluslararası Eğitim araştırmaları Kongresi, Muğla, Türkiye, 28 - 31 Mayıs 2015, (Özet Bildiri)

Zihin Engelliler Öğretmenlerinin Matematik Dersinde teknoloji Kullanımına Yönelik Görüşlerinin İncelenmesi

2. Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu BİLMAT-II, Adıyaman, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2015, (Özet Bildiri)

Ortaokul Öğrencileri ve Öğretmenleri ile Yapılan Matematiksel İspat Araştırmaları Nitel Meta Sentez Çalışmaları

2. Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu BİLMAT-II, Adıyaman, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2015, (Özet Bildiri)

Birleştirilmiş Sınıflı Bir Okulda drama Temelli Yöntemle Matematik Öğretimi Kesir Kavramı

14.Matematik Sempozyumu,Kanatlandıran Matematik,MATDER, Niğde, Türkiye, 14 - 16 Mayıs 2015, (Tam Metin Bildiri)

Bilişim Çağında Birleştirilmiş Sınıflı Okul Öğrencilerinin Bilgisayar Okuryazarlığı

14.Matematik Sempozyumu,Kanatlandıran Matematik,MATDER, Niğde, Türkiye, 14 - 16 Mayıs 2015 Sürdürülebilir Kalkınma

Matematik Öğretmeni Adaylarının İspat Yapma Becerileri İspat Yaparken Yaşadıkları Güçlükler ve Bu Güçlüklerin Sebepleri

International I. Eurasion Educational Research Congress,EJER, İstanbul, Türkiye, 24 - 26 Nisan 2014, (Özet Bildiri)

İlköğretim Matematik Öğretmeni Adaylarının Matematiksel İspata Yönelik Görüşleri

World Conference on Educational and Instructinoal Studies-Wceis, Antalya, Türkiye, 7 - 09 Kasım 2012, ss.82, (Özet Bildiri)

Sınıf öğretmeni adaylarının matematik kaygıları ile matematik öğretimine yönelik öz yeterlilik inançlarının incelenmesi

11. Ulusal sınıf öğretmenliği eğitimi Sempozyumu, Rize, Türkiye, 24 Mayıs 2012 - 26 Mayıs 2011, (Özet Bildiri)

İlköğretim Matematik Öğretmeni Adaylarının Matematik Kaygılarının Bazı Değişkenlere Göre incelenmesi

3rd International Conference on New Trends in Education and Their Implications ,İCONTE, Antalya, Türkiye, 26 - 28 Nisan 2012, ss.1007, (Özet Bildiri)

Pre-service mathematics teachers' multiple representation competencies about determinant concept

3rd World Conference on Educational Sciences (WCES), İstanbul, Türkiye, 3 - 07 Şubat 2011, cilt.15, ss.2554-2558, (Tam Metin Bildiri) identifier identifier

Vidinli Huseyin Tevfik Pasha's triplets in history of mathematics

3rd World Conference on Educational Sciences (WCES), İstanbul, Türkiye, 3 - 07 Şubat 2011, cilt.15, ss.4045-4047, (Tam Metin Bildiri) identifier identifier
Plum Print visual indicator of research metrics
PlumX Metrics
  • Citations
    • Citation Indexes: 1
  • Captures
    • Readers: 10
  • Mentions
    • References: 3
  • Social Media
    • Shares, Likes & Comments: 2
see details

Visualization approach in teaching process of linear algebra

3rd World Conference on Educational Sciences (WCES), İstanbul, Türkiye, 3 - 07 Şubat 2011, cilt.15, ss.4040-4044, (Tam Metin Bildiri) identifier identifier

Secondary school mathematics teachers' approaches to students' possible mistakes

3rd World Conference on Educational Sciences (WCES), İstanbul, Türkiye, 3 - 07 Şubat 2011, cilt.15, ss.2569-2573, (Tam Metin Bildiri) identifier identifier
Kitaplar

MATEMATİK ÖĞRETMENİ ADAYLARININ KAVRAM İMAJLARI VE ÖNERMELERİ DEĞERLENDİRME BECERİLERİ

Eğitim Bilimleri Alanında Akademik Araştırma ve Derlemeler, Doç. Dr. Oruç Ali UĞUR, Editör, PLATANUS PUBLISHING, Ankara, ss.373-390, 2023

Mathematics Teachers' Approaches to Error in the Derivative of Implicit Functions

Current Research in Education - VI, Doç.Dr.Önder BALTACI, Editör, Özgür Publications. DOI: https://doi.org/10.58830/ozgur.pub383, Gaziantep, ss.221-284, 2023

İlköğretim Matematik Öğretmeni Adaylarının İspata Yönelik Algısal, Matematiksel, Öğretimsel ve Epistemolojik Görüşlerinin Analizi

Matematik Eğitiminde Güncel Araştırmalar, Doç.Dr.Muhammet DORUK, Editör, BİDGE YAYINLARI, Ankara, ss.34-62, 2023

Lise Matematik Öğretmenlerinin Türevin Fiziksel Anlamına Yönelik Anlayışları

Eğitim Araştırmaları Nicel, Nitel ve Karma Yaklaşımlar, Doç. Dr. Gülden Gürsoy Dr. Öğr. Üyesi Murat Yiğit, Editör, Livre de Lyon, Lyon, ss.95-119, 2022

Drama Yöntemi ile Matematik öğretimi

ERTUAL AKADEMİ YAYINCILIK, Erzurum, 2021

DEVELOPMENT OF A MATHEMATICAL REASONING SKILLS TEST: VALIDITY AND RELIABILITY STUDY

CURRENT RESEARCHES IN EDUCATIONAL SCIENCES III, Fatih ÜNAL BOZDAĞ Yusuf GÜNAYDIN, Editör, AKADEMİSYEN KİTABEVİ, Ankara, ss.223-238, 2021

Düzlemde Doğruların birbirine Göre konumları ve Öğretimi

Geometri ve Öğretimi, Tuba Ağırman Aydın, Betül Küçük Demir, Editör, Pegem AKADEMİ, ss.39-55, 2020
Metrikler

Yayın

214

Atıf (WoS)

56

H-İndeks (WoS)

4

Atıf (Scopus)

73

H-İndeks (Scopus)

4

Atıf (TrDizin)

84

H-İndeks (TrDizin)

4

Atıf (Diğer Toplam)

225

Proje

4

Tez Danışmanlığı

26

Açık Erişim

1
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları