Makaleler
142
Tümü (142)
SCI-E, SSCI, AHCI (12)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (15)
ESCI (3)
Scopus (21)
TRDizin (60)
Diğer Yayınlar (63)
3. The Relationship between Middle School Students’ Metacognitive Awareness and Their Attitudes to Mathematics
Turkish Journal of Mathematics Education
, cilt.4, sa.1, ss.44-54, 2023 (Hakemli Dergi)
5. Secondary mathematics teacher candidates’ geometric proof process
Eurasion Journal of Teacher Education
, cilt.3, sa.1, ss.39-54, 2022 (Hakemli Dergi)
7. Problems Faced by Elementary Mathematics Teachers in Their Professional Lives
EURASIAN JOURNAL OF TEACHER EDUCATION
, cilt.2, sa.1, ss.27-41, 2021 (Hakemli Dergi)
16. Lisans Öğrencilerinin Türev Tanımıyla İlgiliYorumları Ve Türeve Yükledikleri Anlamlar
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.18, ss.834-856, 2018 (TRDizin)
19. Drama Yöntemi İle Tam Sayılarla Toplama İşleminin Öğretimi: 6. Sınıf Öğrencilerinden Yansımalar
Bayburt Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergis
, cilt.13, ss.259-294, 2018 (TRDizin)
24. Üstün Yetenekli öğrencilerin Problem çözmeye yönelik yansıtıcı düşünme becerilerinin incelenmesi:Gümüşhane Örneği
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.12, ss.415-435, 2017 (TRDizin)
25. Üstün Yetenekli Öğrencilerin Problem Çözmeye Yönelik Yansıtıcı Düşünme Becerilerinin İncelenmesi: Gümüşhane Örneği
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.12, sa.23, ss.415-435, 2017 (TRDizin)
28. Üstün Yetenekli Lise Öğrencilerinin İspatla İlgili Kavramlara Yönelik Bilgi ve Farkındalıklarının İncelenmesi
Üstün Zekâlılar Eğitimi ve Yaratıcılık Dergisi
, cilt.4, ss.19-35, 2017 (Hakemli Dergi)
36. MATEMATİK DERSİNDE BİLGİSAYAR KULLANIMINAYÖNELİK ZİHİNSEL ENGELLİLER ÖĞRETMENLERİNİNGÖRÜŞLERİ
Hasan Ali Yücel Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.13, ss.73-87, 2016 (TRDizin)
39. Drama Yöntemİyle Toplama İşlemi İlkokul Birinci Sınıf Öğrencilerinden Yansımaları
Kastamonu Eğitim Dergisi
, cilt.24, ss.183-202, 2016 (Hakemli Dergi)
41. Prospectıve Mathematıcs Teachers Dıffıcultıes In Doıng Proofs And Causes Of Theır Struggle Wıth Proofs
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.10, ss.241-252, 2015 (TRDizin)
44. Ortaokul 4 Sınıf Öğrencilerinin Eşitsizlik Konusundaki Bilgi Oluşturma Süreçlerinin İncelenmesi
Bayburt Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.10, ss.130-153, 2015 (TRDizin)
52. Effects of Insruction Based on Realistic Mathematics Education on Mathematics Achivement A Meta Analysis Study
International Journal Of Human Sciences
, cilt.12, ss.187-206, 2015 (Hakemli Dergi)
56. Relieving of Misconceptions of Derivative Concept with Derive
International Journal of Research in Education and Science(IJRES),
, cilt.1, ss.64-74, 2015 (Hakemli Dergi)
61. Öğretmen Adaylarının Öğrenme Stillerine Göre Matematiksel İspat Hakkındaki Görüslerinin İncelenmesi
Amasya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.3, ss.410-429, 2014 (Hakemli Dergi)
62. Matematik Uygulamaları Dersine Yönelik Beklenti Ölçeği Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.16, ss.85-103, 2014 (TRDizin)
63. Üstün Yetenekli Öğrencilerin Matematik Kavramına Yönelik Algılarının İncelenmesi
Genç Bilim İnsanı Eğitimi ve Üstün Zeka Dergisi(JEYSG)
, cilt.2, ss.49-57, 2014 (Hakemli Dergi)
64. 2 8 Sınıf İlköğretim Öğrencilerinin Simetri Kavramını Anlamaya Yönelik Düşünce Yaklaşımlarının İncelenmesi
İlköğretim Online
, cilt.13, ss.1502-1515, 2014 (TRDizin)
68. MATRİS KONUSUNUN ÖĞRETİMİNDE YAPILANDIRMACI KURAMININ ÖĞRENCİ BAŞARISINA ETKİSİ
Erzincan Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü Dergisi
, cilt.2, sa.2, ss.153-167, 2014 (Hakemli Dergi)
70. İlköğretim Matematik Öğretmeniadaylarının Dizilerin Yakınsaklığı Kavramı Üzerine İspat Değerlendirme Becerileri
JRET,Journal of Research in Education and Teaching
, cilt.2, ss.231-240, 2013 (Hakemli Dergi)
72. Sınıf ve İlköğretim Matematik Öğretmeni Adaylarının Matematik Kaygılarının İncelenmesi
Kastamonu Eğitim Dergisi
, cilt.21, ss.1517-1534, 2013 (TRDizin)
73. Examining the Computer Self Efficacy Perceptions of Gifted Students
The Online Journal of Counseling and Education
, cilt.2, ss.26-36, 2013 (Hakemli Dergi)
75. TÜREV KAVRAMININ KAVRAMSAL ÖĞRENİMİ ÜZERİNDE BAZI TESPİTLER
Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi
, sa.22, ss.317-328, 2013 (Hakemli Dergi)
77. İlköğretim Matematik Öğretmeniadaylarının Matematiksel İspata Yönelik Görüşleri
JRET,Journal of Research in Education and Teaching
, cilt.2, sa.1, ss.241-252, 2013 (Hakemli Dergi)
80. Examination Of 6th Grade Primary School Students Realistic Problem Solving And Problem Posing Skills
K.K.Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.24, ss.53-67, 2012 (TRDizin)
82. Jıgsaw Tekniğinin Kümeler Ve Önermeler Konusunun Öğretiminde Öğrencilerin Akademik Başarısına Etkisi
K.K.Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.25, ss.191-201, 2012 (TRDizin)
84. Comparison of 7th grade elementary school students' problem posing and problem solving achievements
ENERGY EDUCATION SCIENCE AND TECHNOLOGY PART B-SOCIAL AND EDUCATIONAL STUDIES
, cilt.4, sa.1, ss.355-364, 2012 (SCI-Expanded)
85. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Matemetik Öğretimine Yönelik Öz yeterlik İnançlarının İncelenmesi
The journal of Academic Social Science Studies
, cilt.5, ss.291-302, 2012 (Hakemli Dergi)
86. A Fixed point theorem for surfaces
ARPN Journal of science and Technology
, cilt.2, ss.963-967, 2012 (Hakemli Dergi)
88. 6 Sınıf Oran Oranyı Konusundaki Kavram Yanılgıları
Kastamonu Eğitim dergisi
, cilt.19, ss.953-968, 2011 (TRDizin)
89. Lineer Cebrin Kavramsal Öğrenimi Üzerine Bazı Tespitler Lineer Bağımlılık ve Bağımsızlık
Trakya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.1, ss.87-96, 2011 (Hakemli Dergi)
91. Problem Based Learning in Linear Algebra
International Journal of Humanities and Social Science
, ss.187-196, 2011 (Hakemli Dergi)
95. Topological characters in geometrical thinking
Mathematics Teaching
, cilt.221, ss.37, 2011 (Hakemli Dergi)
96. Problem Based Learning in Linear Algebra İnternational Journal of Humanities and Social Science Vo
İnternational Journal of Humanities and Social Science
, cilt.1, ss.187-196, 2011 (Hakemli Dergi)
97. Matematik Öğretmen Adaylarının İntegral Kavramını Kavramsal Anlamaları Üzerin
Bayburt Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.6, ss.1-8, 2011 (Hakemli Dergi)
98. Lineer Cebrin Kavramsal Öğrenimi Üzerine Bazı Tespitler Lineer Bağımlılık ve Bağımsızlık
Trakya University Journal of Educational Faculty
, cilt.1, ss.87-96, 2011 (Hakemli Dergi)
101. Secondary school mathematics teacher s approaches to students possible mistakes
Procedia - Social and Behavioral Sciences
, cilt.15, ss.2569-2573, 2011 (Hakemli Dergi)
104. Pre Service mathematics teacher s multiple representation competencies about determinant concept
Procedia - Social and Behavioral Sciences
, cilt.15, ss.2554-2558, 2011 (Hakemli Dergi)
105. İlköğretim Matematik öğretmen adaylarının Olasılık Kavramlarını Açıklama ve örnekleme Becerilerinin İncelenmesi
Trakya Üniversitesi Eğitim fakültesi Dergisi
, cilt.1, ss.33-51, 2011 (Hakemli Dergi)
106. Matematik Öğretmen Adaylarının İntegral kavramını Kavramsal Anlamaları Üzerine
BAYBURT EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ
, cilt.6, ss.1-8, 2011 (Hakemli Dergi)
108. Türev Kavramının Kavramsal Öğrenimi Üzerine Bazı Tespitler
Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.22, ss.317-328, 2011 (Hakemli Dergi)
109. Visualization approach in teaching process of linear algebra
Procedia - Social and Behavioral Sciences
, cilt.15, ss.4040-4044, 2011 (Hakemli Dergi)
110. Okul Deneyimi Dersinin öğretmen adaylarının Görüşleri Doğrultusunda Değerlendirilmesi
K.K Eğitim fakültesi Dergisi
, cilt.22, ss.217-240, 2011 (TRDizin)
111. Fen Eğitiminde Kavram Yanılgıları Grafikler ve Matematik Öğretimi
Bayburt Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.5, ss.89-94, 2010 (Hakemli Dergi)
113. A Different Perspective to Haruki’s Lemma
World Applied Sciences Journal 7 (8): 1004-1005, 2009
, cilt.7, ss.1004-1005, 2009 (Hakemli Dergi)
114. Matris Konusunun Öğretiminde Yapılandırıcı Kuramının Öğrenci Başarısına Etkisi
Erzincan Üni.Fen Bilimleri Enst.Dergisi
, cilt.2, ss.153-167, 2009 (Hakemli Dergi)
115. Matris Konusunun Öğretiminde Yapılandırıcı Kuramının Öğrenci Başarısına Etkisi
Erzincan Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü Dergisi
, cilt.2, ss.153-167, 2009 (Hakemli Dergi)
116. The Quasi Elliptic Functions and dedekind s Function
Jour.Inst.Math.Comp. Sci.(math.ser.)
, cilt.22, ss.143-146, 2009 (Hakemli Dergi)
117. A Simple Construction of The Golden Ratio
World Applied Sciences Journal
, cilt.7, ss.883-884, 2009 (Hakemli Dergi)
118. A Simple Construction of The Golden Ratio
World Applied Sciences Journal
, cilt.7, ss.833, 2009 (Hakemli Dergi)
119. Matris Konusunun Öğretiminde Yapılandırıcı Kuramının Öğrenci Başarısına Etkisi
Erzincan Üniversitesi Fen Bilimleri Enst.Dergisi
, cilt.2, ss.153-167, 2009 (TRDizin)
120. A Different Perspective to Haruki’s Lemma
World Applied Sciences Journal
, cilt.7, ss.1004-1005, 2009 (Hakemli Dergi)
121. Orta Öğretim Öğrencilerinde Trigonometri Öğretiminin Değerlendirilmesi
Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.17, ss.202-211, 2008 (TRDizin)
123. A KAPLAN N KAPLAN 2006 Ortaöğretim Öğrencilerinin Matematik Dersine Karşı Tutumları Journal of Qafqaz University Number 17 S 20 24
Journal of Qafqaz University
, cilt.17, ss.20-24, 2006 (Hakemli Dergi)
124. Ortaöğretim Öğrencilerinin Matematik Dersine Karşı Tutumları
JOURNAL OF QAFQAZ UNİVERSITY
, cilt.17, ss.20-24, 2006 (Hakemli Dergi)
125. Matematiksel İndüksiyon Metodu
Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.11, ss.509-519, 2005 (TRDizin)
126. Matematik Öğretmen Adaylarının Üçgen Kavramı ile İlgili Bilgi Düzeyleri
Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.11, ss.472-478, 2005 (TRDizin)
127. İntegral İle Alan Öğretiminde Görselleştirme Metodu
JOURNAL OF QAFQAZ UNİVERSITY
, cilt.15, ss.135-141, 2005 (Hakemli Dergi)
130. Kesirlerde Toplama İşlemindeki Yanılgıların Tespiti
Selçuk Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.13, ss.234-242, 2002 (Hakemli Dergi)
132. Matematik Öğretmenliği Adaylarının Öğretmenlik Mesleğine Yönelik Tutumlarının İncelenmesi
Egitim Ve Bilim-Education And Science
, cilt.27, ss.69-73, 2002 (SSCI, TRDizin)
134. Yapısalcılık, Ortaokullarda kümelerin buluş yoluyla öğretimi ve öğrenilmesi
Selçuk Üniversitesi Eğitim Fakültesi Fen Bilimleri Dergisi
, cilt.9, ss.29-36, 2001 (Hakemli Dergi)
136. Pür ve uygulamalı Matematik Arasındaki İlişki
Erzincan Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.3, ss.96-101, 2001 (Hakemli Dergi)
137. Fibonacci Sequences in Hecke Groups n
Jour.Inst.Math.Comp. Sci.(math.ser.)
, cilt.11, ss.79-81, 1998 (Hakemli Dergi)
138. A Study On The kth Order General Theta Functions
Jour.Inst.Math.Comp. Sci.(math.ser.)
, cilt.10, ss.167-171, 1997 (Hakemli Dergi)
139. A Study On The Theta Functions
Jour.Inst.Math.Comp. Sci.(math.ser.)
, cilt.10, ss.103-108, 1997 (Hakemli Dergi)
140. A Study On The Quasi Elliptic Functions
Journal Of Faculty Of Science Ege University
, cilt.18, ss.33-36, 1995 (Hakemli Dergi)
141. En Euclid Uzayında Türev Dönüşümlerin Konformluğu Üzerine
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.2, ss.216-220, 1995 (TRDizin)
142. Quasi Elliptic Functions Structured By Log
Jour.Inst.Math.Comp. Sci.(math.ser.)
, cilt.8, ss.135-138, 1995 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
70
16. The Relationship between Success of Abstract MathematicsLesson and Metacognitive Awareness and Attitude toward Proof
International Conference on Mathematics and Mathematics Educations (ICMME-2018, 27 - 29 Haziran 2018, (Özet Bildiri)
17. Steme Yönelik Bakış açısı Ölçeğinin Geliştirilmesi: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
International conference on Mathematics and Mathematics Education, 27 - 29 Haziran 2018
32. LİSE ÖĞRENCİLERİNİN ZEKA PROFİLLERİNİ BELİRLEMEYE YÖNELİK BİR ÇALIŞMA
IX Uluslararası Eğitim Araştırması Kongresi, Ordu, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)
37. Zihin engelliler öğretmenlerinin matematik öğretimindeki amaçları ve genel eğilimleri
VIII. International Congress of Educational Research, Çanakkale, Türkiye, 5 - 08 Mayıs 2016, ss.2180-2187, (Tam Metin Bildiri)
38. Ortaokul Öğrencilerinin Matematik İlgisinin Belirlenmesinde Matematik Öz yeterlik Algısı ve Üstbilişin Rolü
12. ULUSAL FEN BİLİMLERİVE MATEMATİK EĞİTİMİ KONGRESİ, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2016, (Tam Metin Bildiri)
40. OPINIONS OF HIGH SCHOOL STUDENTS ABOUT PROBLEM SOLVING AND PROVING
International Conference on New Horizons in Education, VİYANA, Avusturya, 13 - 15 Temmuz 2016, (Özet Bildiri)
42. Lise Öğrencilerinin Çoklu Zeka Alanlarına Göre Bilişüstü Öğrenme Stratejilerinin İncelenmesi
IIIrd International Eurasian EducationalResearch Congress, Muğla, Türkiye, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016, (Özet Bildiri)
44. The Evaluated Students Eyes of Used Virtual Manipulatives in Elective Mind Puzzle Course
10th International Computer and Instructional Technologies Symposium (ICITS), Rize, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)
48. Matematik Öğretmeni Adaylarının Matematiksel İspat Yapma Hakkındaki Görüşleri İle Problem Çözme Beceri Algılarının İncelenmesi
5th International Conference of Research in Educatio-ICRE, Edirne, Türkiye, 8 - 10 Ekim 2015, (Özet Bildiri)
50. Lise Öğrencilerinin Matematiksel İspat Hakkındaki Görüşleri
International Conference on New Horizons In Education, INTE, Barselona, İspanya, 10 - 12 Haziran 2015, (Tam Metin Bildiri)
57. Ortaokul Öğrencileri ve Öğretmenleri ile Yapılan Matematiksel İspat Araştırmaları Nitel Meta Sentez Çalışmaları
2. Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu BİLMAT-II, Adıyaman, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2015, (Özet Bildiri)
58. Birleştirilmiş Sınıflı Bir Okulda drama Temelli Yöntemle Matematik Öğretimi Kesir Kavramı
14.Matematik Sempozyumu,Kanatlandıran Matematik,MATDER, Niğde, Türkiye, 14 - 16 Mayıs 2015, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar
16
14. Düzlemde Doğruların birbirine Göre konumları ve Öğretimi
Geometri ve Öğretimi, Tuba Ağırman Aydın, Betül Küçük Demir, Editör, Pegem AKADEMİ, ss.39-55, 2020
16. Düzlem Geometri
palme yayıncılık, Ankara, 2009
