Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Farklı Branşlardan Öğretmen Adaylarının Öğretmenlik Uygulamasına Yönelik Görüşleri
Kalem Uluslararası Eğitim ve İnsan Bilimleri Dergisi
, cilt.13, sa.24, ss.211-240, 2023 (Hakemli Dergi)
KNOWLEDGE LEVELS AND PRACTICAL SKILLS OF PRE-SERVICE SCIENCE TEACHERS REGARDING LABORATORY SAFETY: AN ACTION RESEARCH
INTERNATIONAL JOURNAL OF HIGHER EDUCATION AND RESEARCH
, cilt.13, sa.1, ss.115-143, 2023 (Hakemli Dergi)
evaluation and investigation of prescience teachers perceptions towards distance education
distance learning
, cilt.19, sa.1, ss.45-54, 2022 (Hakemli Dergi)
Öğretmen Adaylarının Günümüz Dünya Sorunlarına Yönelik Tutumlarının Bazı Değişkenler Açısından İncelenmesi
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.40, sa.1, ss.497-517, 2021 (Hakemli Dergi)
Öğretmen Adaylarının Üniversite Yaşam Kalitesi ve Mesleki Kaygılarının Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.23, sa.2, ss.442-461, 2021 (Hakemli Dergi)
Öğretmen Adaylarının Günümüz Dünya Sorunlarına Yönelik Tutumlarının Bazı Değişkenler Açısından İncelenmesi
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.40, sa.1, ss.497-517, 2021 (Hakemli Dergi)
Ögrenme Amaçlı Yazma Etkinliklerinin Fen Bilgisi Ögretmen Adaylarının Akademik ve Laboratuvar Basarılarına Etkisinin Incelenmesi
International Online Journal of Education and Teaching (IOJET)
, cilt.8, sa.2, ss.588-603, 2021 (Hakemli Dergi)
AN INVESTIGATION OF PRE-SERVICE SCİENCE TEACHERS’ SELF-EFFICACY BELIEFS TOWARDS TEACHING AND THEIR TEACHING SKILLS
International Online Journal of Education and Teaching
, cilt.8, sa.2, ss.588-603, 2021 (Hakemli Dergi)
The Effect of Different Cooperative Learning Methods on Laboratory Activities of Science Teacher Candidates
TOJET: The Turkish Online Journal of Educational Technology
, cilt.20, sa.2, ss.106-116, 2021 (Hakemli Dergi)
İşbirlikli Hikaye ve Çizgi Roman Yazma Çalışmalarının Öğretmen Adaylarının Akademik Başarılarına Etkisi
Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.7, sa.1, ss.32-49, 2021 (Hakemli Dergi)
The Effect of Educational Game Method on Learning Achievements of 7th Grade Students with Different Learning Styles
Science Education International
, cilt.32, sa.2, ss.88-95, 2021 (Hakemli Dergi)
Developing knowledge and skills of prospective Science teachers on teaching strategies, models, methods and techniques: an action research
International Journal of Curriculum and Instruction
, cilt.13, sa.1, ss.794-815, 2021 (Hakemli Dergi)
İşbirlikli Hikaye ve Poster Uygulamalarının Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Akademik Başarılarına Etkisi
Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi
, cilt.53, sa.53, ss.342-362, 2021 (Hakemli Dergi)
Egitsel Oyun, Okuma-Yazma-Oyun Ve Okuma-Yazma- Uygulama Yöntemlerinin Ögrenme Problemlerini Gidermedeki Etkisi
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.33, sa.3, ss.715-748, 2020 (Hakemli Dergi)
Gazların Kinetik Teorisi Konusunun Ögretiminde Üç Farklı Isbirlikli Ögrenme Yönteminin Etkisi
Dokuz Eylül Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.49, ss.24-42, 2020 (Hakemli Dergi)
Eğitsel Oyun ve İşbirlikli Öğrenmenin 6. Sınıf Öğrencilerinin Akademik Başarılarına, Sosyal Becerilerine ve Öğrenme Motivasyonlarına Etkisi
Anemon Muş Alparslan Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.8, sa.6, ss.1703-1716, 2020 (Hakemli Dergi)
Eğitsel Oyun Entegre Edilmiş Grup Araştırması Yönteminin Öğrencilerin Fen Öğrenimi Motivasyonları ve Sosyal Becerileri Üzerine Etkisi
AHİ EVRAN ÜNİVERSİTESİ KIRŞEHİR EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ
, cilt.18, sa.2, ss.37-54, 2017 (Hakemli Dergi)
JİGSAW TEKNİĞİ VE BİRLİKTE SORALIM BİRLİKTE ÖĞRENELİM YÖNTEMİNİN ÖĞRETMEN ADAYLARININ İYİ BİR EĞİTİM İÇİN YEDİ İLKE HAKKINDAKİ GÖRÜŞLERİ ÜZERİNE ETKİSİ
JOURNAL OF TURKISH STUDIES
, cilt.12, sa.14, ss.573-588, 2017 (Hakemli Dergi)
Effect of Jigsaw II, Reading-Writing-Presentation, and Computer Animations on the Teaching of “Light” Unit
Educational Research and Review
, cilt.11, sa.20, ss.1906-1917, 2016 (Hakemli Dergi)
FEN ve TEKNOLOJİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ EKOLOJİK AYAK İZLERİ ve EKOLOJİK AYAK İZİNİ AZALTMA YOLLARI KONUSUNDAKİ GÖRÜŞLERİ
gazi üniversitesi gazi eğitim fakültesi dergisi
, cilt.35, sa.3, ss.457-487, 2015 (Hakemli Dergi)
Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Ekolojik Ayak İzleri ve Ekolojik Ayak İzini Azaltma Yolları Konusundaki Görüşleri
gazi üniversitesi gazi eğitim fakültesi dergisi
, cilt.35, sa.3, ss.457-487, 2015 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Online Eğitime Yönelik Algılarının İncelenmesi
VIIIth International Eurasian Educational Research Congress, Aksaray, Türkiye, 07 Temmuz 2021
INVESTIGATION OF SCIENCE TEACHERS' VIEWS TOWARDS ONLINE EDUCATION
11th World Conference on Educational Technology Researches, 29 Nisan 2021
FEN BILGISI ÖGRETMEN ADAYLARININ ÖGRETME ÖZYETERLIK INANÇLARININ, ÖGRETIMI PLANLAMA BECERILERININ VE GÖRÜSLERININ INCELENMESI
9.ULUSLARARASI SOSYAL BESERI VE EGITIM BILIMLERI KONGRESI, İstanbul, Türkiye, 22 - 23 Şubat 2021, ss.657-664
FEN BİLGİSİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ ÖĞRETME ÖZYETERLİK İNANÇLARININ, ÖĞRETİMİ PLANLAMA BECERİLERİNİN VE GÖRÜŞLERİNİN İNCELENMESİ
9.ULUSLARARASI SOSYAL BEŞERİ VE EĞİTİM BİLİMLERİ KONGRESİ, İstanbul, Türkiye, 14 Şubat 2021
The effects of reading-writing-application and reading-writing-game methods on students’ academic achievement and reading comprehension skills
EDUCCON, İstanbul, Türkiye, 12 Aralık 2020, ss.114
Eğitsel Oyun, Okuma-Yazma-Oyun Ve Okuma-Yazma-Uygulama Yöntemlerinin Öğrencilerin Sosyal Becerilerine, Fen Bilimleri Dersine Ve Okula Yönelik Tutumlarına Etkisi
VIIth International Eurasian Educational Research Congress, Eskişehir, Türkiye, 10 Eylül 2020, ss.492-493
Egitsel Oyun, Okuma-Yazma-Oyun Ve Okuma-Yazma-Uygulama Yöntemlerinin Ögrencilerin Sosyal Becerilerine, Fen Bilimleri Dersine Ve Okula Yönelik Tutumlarına Etkisi
VIIth International Eurasian Educational Research Congress, Eskişehir, Türkiye, 10 - 13 Eylül 2020, ss.492-493
Eğitsel Oyun Yönteminin 5. Sınıf Öğrencilerinin Sosyal Becerileri Ve Derse Yönelik Tutumlarına Etkisi
1. Uluslararası Oyun Kongresi, 30 Ekim - 02 Kasım 2019
Genel fizik laboratuvarı II dersinde raporların köşe yazısı olarak hazırlanmasının fen bilimleri öğretmen adaylarının fizik ve fizik laboratuvarı başarılarına etkisi
13. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 4 - 06 Ekim 2018
FEN BİLİMLERİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ ÖĞRETME ÖZYETERLİK ALGILARI ve ELEŞTİREL DÜŞÜNME BECERİLERİNİN İNCELENMESİ
5th ASM-International Congress of Social Sciences, 3 - 05 Mayıs 2018
SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETMEN ADAYLARININ ÖĞRETME ÖZYETERLİK ALGILARI ve ELEŞTİREL DÜŞÜNME BECERİLERİNİN İNCELENMESİ
5th ASM-International Congress of Social Sciences, 3 - 05 Mayıs 2018
Öğrenme Amaçlı Yazma Türlerinden Hikâyenin Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Genel Fizik Laboratuvarı Dersi Başarılarına Etkisi
V th International Eurasian Educational Research Congress, 2 - 05 Mayıs 2018
Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Öğrenme Stilleri, Bilişüstü Yetileri ve Akademik Başarılarının İncelenmesi
V th International Eurasian Educational Research Congress, 2 - 05 Mayıs 2018
İşbirlikli olarak hazırlanan öğrenme amaçlı yazma etkinlikleri
2nd International Symposium of Limitless Education And Research, 26 - 28 Nisan 2018
Robot Atölyesine Devam Eden Özel Yetenekli Öğrencilerin Robot Algısı
2nd International Symposium of Limitless Education And Research, 26 - 28 Nisan 2018
Examination of the effect of writing to learn with cooperative method on academic achievement, retention and writing ability
International Conference on Research in Education and Science, 28 Nisan - 01 Mayıs 2018
Views of science teacher candidates regarding poster-making
International Conference on Research in Education and Science, 28 Nisan - 01 Mayıs 2018
Stem education for gifted children that attend to stem workshop
International Conference on Education in Mathematics, Science Technology., 28 Nisan - 01 Mayıs 2018
The effect of cooperative learning and writing to learn studies on prospective teachers’ physics laboratory III achievements and writing to learn skills
International Conference on Education in Mathematics, Science Technology, 28 Nisan - 01 Mayıs 2018
İşbirlikli Öğrenme ve Öğrenme Amaçlı Yazma Çalışmalarının Öğretmen Adaylarının Fizik Laboratuvar Başarılarına ve Öğrenme Amaçlı Yazma Becerilerine Etkisi
27. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi., 17 - 22 Nisan 2018
Staj Raporlarında Öğrenme Amaçlı Yazmayı Kullanan Öğretmen Adaylarının Yazma Hakkında Görüşleri
27. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, 17 - 22 Nisan 2018
Eğitsel Oyun ve işbirlikli deney yöntemlerinin öğrencilerin sosyal becerileri, fen kaygıları ve okul tutumları üzerine etkisi
6th World Conference on Educational and Instructional Studies, Antalya, Türkiye, 26 Ekim 2017
EĞİTSEL OYUN ve İŞBİRLİKLİ DENEY YÖNTEMLERİNİN ÖĞRENCİLERİN SOSYAL BECERİLERİ, FEN KAYGILARI ve OKUL TUTUMLARI ÜZERİNE ETKİSİ
6th world conference on educational and instructional studies, 26 - 28 Ekim 2017
Jigsaw tekniği ve birlikte soralım birlikte öğrenelim yönteminin öğretmen adaylarının iyi bir eğitim için yedi ilke hakkındaki görüşleri üzerine etkisi
IV th International Eurasian Educational Research Congress, 11 - 14 Mayıs 2017
The Effect of Reading- Writing- Game Method on Students Academic Achievements and Reading Comprehension Skills
International Conference on Education in Mathematics, Science Technology, Aydın, Türkiye, 18 - 21 Mayıs 2017
The Effect of Educational Game Method on Students’ Academic Achievement and Attitudes towards Science Course
International Conference on Research in Education Science, Aydın, Türkiye, 18 - 21 Mayıs 2017
The Effect of Cooperative Experiment Method and Using Animation on Students’ Motivation and Anxiety towards Science Course
International Conference Education in Mathematics, Science Technology, Aydın, Türkiye, 18 - 21 Mayıs 2017
The Effect of Jigsaw and Ask Together Method on Undergraduate Students’ Academic Achievements and Views about Method
International Conference on Research in Education Science 2017, Denizli, Türkiye, 18 - 21 Mayıs 2017
THE EFFECT OF READING-WRITING-GAME METHOD ON STUDENTS ACADEMIC ACHIEVEMENTS AND READING COMPREHENSION SKILLS
International Conference on Education in Mathematics, Science & Technology (ICEMST), Aydın, Türkiye, 18 - 21 Mayıs 2017, ss.215
İşbirlikli Deney Yöntemi ve Animasyon Kullanımının Öğrencilerin Fen Bilimleri Dersine Yönelik Motivasyon ve Kaygıları Üzerine Etkisi
International Conference on Education in Mathematics, Science & Technology, Antalya, Türkiye, 18 - 21 Mayıs 2017
Eğitsel Oyun Yönteminin Öğrencilerin Akademik Başarı ve Fen Bilimleri Dersine Yönelik Tutumları Üzerine Etkisi
International Conference on Research in Education and Science, Antalya, Türkiye, 18 Mayıs 2017 - 21 Mayıs 2016
Jigsaw ve Birlikte Soralım Birlikte Öğrenelim Yöntemlerinin Öğretmen Adaylarının Akademik Başarıları Üzerine Etkisi ve Yöntem ile İlgili Görüşleri
International Conference on Research in Education and Science, Aydın, Türkiye, 18 - 21 Mayıs 2017
Okuma-yazma-oyun yönteminin öğrencilerin akademik başarıları ve okuduğunu anlama becerileri üzerine etkisi
International Conference on Education in Mathematics, Science & Technology, Aydın, Türkiye, 18 - 21 Mayıs 2017
The Effect of Jigsaw and Ask Together Learn Together Method on Undergraduate Students’xx Academic Achievements and Views about Method
International Conference on Research in Education and Science (ICRES2017), 18 - 21 Mayıs 2017
OKUMA-YAZMA-OYUN YÖNTEMİNİN ÖĞRENCİLERİN AKADEMİK BAŞARILARI ve OKUDUĞUNU ANLAMA BECERİLERİ ÜZERİNE ETKİSİ
International Conference on Education inMathematics, Science Technology (ICEMST 2017), 18 - 21 Mayıs 2017
THE EFFECT OF EDUCATIONAL GAME METHOD ON STUDENTS’ ACADEMIC ACHIEVEMENT AND ATTITUDES TOWARDS SCIENCE COURSE
International Conference on Research in Education and Science (ICRES), Aydın, Türkiye, 18 - 21 Mayıs 2017, ss.234
THE EFFECT OF COOPERATIVE EXPERIMENT METHOD AND USING ANIMATION ON STUDENTS’ MOTIVATION AND ANXIETY TOWARDS SCIENCE COURSE
International Conference on Education in Mathematics, Science & Technology (ICEMST), Aydın, Türkiye, 18 - 21 Mayıs 2017, ss.209
THE EFFECT OF COOPERATIVE EXPERIMENT METHOD AND USING ANIMATION ON STUDENTS’ MOTIVATION AND ANXIETY TOWARDS SCIENCE COURSE
International Conference on Education in Mathematics, Science & Technology (ICEMST), Aydın, Türkiye, 18 - 21 Mayıs 2017, ss.209
The effect of cooperative experiment method and using animation of students' motivation and anxiety towards science course
International Conference on Education in Mathematics, Science Technology (ICEMST 2017), 18 - 21 Mayıs 2017
Okuma-yazma-oyun yönteminin öğrencilerin akademik başarıları ve okuduğunu anlama becerileri üzerine etkisi
International Conference on Education in Mathematics, Science & Technology, Aydın, Türkiye, 18 - 21 Mayıs 2017
Eğitsel Oyun ve Okuma-Yazma-Uygulama Yöntemlerinin Öğrencilerin Akademik Başarı, Fen Motivasyonu ve Okuduğunu Anlama Becerileri Üzerine Etkisi
4th International Eurasian Educational Research Congress, Bayburt, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017
Jigsaw Tekniği ve Birlikte Soralım Birlikte Öğrenelim Yönteminin Öğretmen Adaylarının İyi Bir Eğitim Ortamı İçin Yedi İlke Hakkındaki Görüşleri Üzerine Etkisi
4th International Eurasian Educational Research Congress, 11 - 14 Mayıs 2017
Eğitsel oyun ve okuma-yazma-oyun yöntemlerinin öğrencilerin akademik başarı, fen motivasyonu ve okuduğunu anlama becerileri üzerine etkisi
IV th International Eurasian Educational Research Congress, Denizli, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, ss.639-640
The Effect Of Educational Game and Reading-Writing-Educational Game Methods On Students’ Science Learning Anxiety, Social Skills and Attitudes Towards School
26. Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 21 - 23 Nisan 2017, ss.1548-1550
The Effect Of Cooperative Experiment and Animation Methods On Students’ Academic Achievements and Attitudes Towards Science Course
26. Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 21 - 23 Nisan 2017, ss.1708-1710
Öğrencilerin akademik başarı ve fen bilimleri dersine karşı tutumları üzerine işbirlikli deney ve animasyon yöntemlerinin etkisi
26. eğitim bilimleri kongresi, 20 - 23 Nisan 2017
Eğitsel oyun ve okuma-yazma-eğitsel oyun yöntemlerinin öğrencilerin fen kaygıları, sosyal becerileri ve okula ilişkin tutumları üzerine etkisi
26. eğitim bilimleri kongresi, 20 - 23 Nisan 2017
ÖĞRENCİLERİN 6 SINIF MADDE VE ISI ÜNİTESİNİ ANLAMALARINA TAKIM OYUN TURNUVA YÖNTEMİNİN ETKİSİ
12. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Trabzon, Türkiye, 28 Eylül - 30 Aralık 2016
The Effects of Three Different Cooperative Learning Methods on Teacher Candidates’ Scientific Process Skills and Epistemological Beliefs in Teaching of Gas Laws
4th International Conference on Curriculum and Instruction, Bayburt, Türkiye, 27 - 30 Ekim 2016
Gaz kanunları konusunun öğretiminde üç farklı aktif öğrenme yönteminin öğretmen adaylarının bilimsel süreç becerileri ve epistemolojik inançlarına etkisi
4. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, 27 - 30 Ekim 2016
Gaz Kanunları Konusunun Öğretiminde Üç Farklı İşbirlikli Öğrenme Yönteminin Etkisi
5th World Conference on Educational and Instructional Studies, Antalya, Türkiye, 27 - 29 Ekim 2016
Gaz kanunları konusunun öğretiminde üç farklı işbirlikli öğrenme yönteminin etkisi
5th World Conference on Educational and Instructional Studies, Antalya, Türkiye, 29 - 31 Ekim 2016, ss.46-47
GAZ KANUNLARI KONUSUNUN ÖĞRETİMİNDE ÜÇ FARKLI İŞBİRLİKLİ ÖĞRENME YÖNTEMİNİN ETKİSİ
5th World Conference on Educational and Instructional Studies-WCEIS 2016, Antalya, Türkiye, 27 - 29 Ekim 2016, ss.46-47
The effects of three different cooperative learning methods on teacher candidates’ scientific process skills and epistemological beliefs in teaching of gas laws
4th International Conference on Curriculum and Instruction, Antalya, Türkiye, 27 - 30 Ekim 2016, ss.400-403
The effects of three different cooperative learning methods on teacher candidates’ scientific process skills and epistemological beliefs in teaching of gas laws
4th International Conference on Curriculum and Instruction, Antalya, Türkiye, 27 - 30 Ekim 2016, ss.400-403
Madde ve Isı Ünitesinin Öğretiminde Takım-Oyun-Turnuva Yönteminin Etkisi
12. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Trabzon, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2016
Gazların Kinetik Teorisinin Öğretiminde Üç Farklı Aktif Öğrenme Yönteminin Etkisi
12. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Trabzon, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2016
Madde ve ısı ünitesinin öğretiminde takım-oyun-turnuva yönteminin etkisi
12.Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Trabzon, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2016, ss.35
GAZLARIN KİNETİK TEORİSİ KONUSUNUN ÖĞRETİMİNDE ÜÇ FARKLI AKTİF ÖĞRENME YÖNTEMİNİN ETKİSİ
12. ulusal fen bilimleri ve matematik eğitimi kongresi, Trabzon, Türkiye, 28 Eylül - 30 Aralık 2016
Kitap & Kitap Bölümleri
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Fizik Derslerinde Yaşadıkları Öğrenme Problemleri, Nedenleri ve Çözüm Önerileri
Fen Eğitimi Araştırmalarına Güncel Bakış VIII, gül ali, benzer semra, Editör, akademisyen, ss.301-320, 2023
Farklı öğrenme amaçlı yazma uygulamalarının fen bilgisi öğretmen adaylarının fen öğrenme ve öğretim yaklaşımlarına yönelik bilgi düzeylerine etkisinin incelenmesi
Fen Eğitimi Araştırmalarına Güncel Bakış-IV, Gül Ali, Benzer Semra, Editör, Akademisyen Kitabevi, Ankara, ss.215-233, 2022
Ortaokullar İçin Eğitsel Oyun Uygulamaları -Kuramdan Uygulamaya
Nobel Yayınevi, Ankara, 2021
The Effect of Pre-Service Science Teachers on Augmented Reality Application Perceptions and Metacognitive Awareness
Research and Reviews in Educational Sciences, Zahal Onur,Yahşi Ömer, Editör, gece kitaplığı, Ankara, ss.79-98, 2021
Bilişüstü Farkındalıkların ve Epistemolojik İnançların Eğitsel Oyun Tasarımlarına Etkisinin ve Eğitsel Oyun Algılarının İncelenmesi
Eğitim Bilimleri Alanında Uluslararası Araştırmalar II, Kutluca Tamer, Editör, eğitim, Konya, ss.222-246, 2021
Learnıng Problems Experıenced By Pre-Servıce Scıence Teachers In Bıology Lessons
Research and Reviews in Educational Sciences, Zahal Onur,Yahşi Ömer, Editör, gece kitaplığı, Ankara, ss.56-78, 2021
Canlılar ve Yasam/ Insan ve Çevre
Etkinliklerle Ilkokulda Fen Ögretimi, ALKIS KÜÇÜKAYDIN Mensure,AKKANAT Çigdem, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.183-221, 2021
LEARNING PROBLEMS EXPERIENCED BY PRE-SERVICE SCIENCE TEACHERS IN BIOLOGY LESSONS
Research and Reviews in Educational Sciences, Zahal Onur, Yahşi Ömer, Editör, Gece Kitaplığı, Ankara, ss.55-78, 2021
Canlılar ve Yaşam/ İnsan ve Çevre
Etkinliklerle İlkokulda Fen Öğretimi, ALKIŞ KÜÇÜKAYDIN Menşure, AKKANAT Çiğdem, Editör, PEGEM AKADEMİ, Ankara, ss.183-221, 2021
OKUMA-YAZMA-OYUN YÖNTEMİNİN BEŞİNCİ SINIF ÖĞRENCİLERİNİN AKADEMİK BAŞARISINA VE FEN BİLİMLERİ DERSİ TUTUMUNA ETKİSİ: BİR EYLEM ARAŞTIRMASI
Fen Eğitimi Araştırmalarına Güncel Bakış - II, Benzer Semra, Doğan Alev, Editör, Akademisyen Kitabevi, Ankara, ss.191-203, 2021
Bilişüstü Farkındalıkların ve Epistemolojik İnançların Eğitsel Oyun Tasarımlarına Etkisinin ve Eğitsel Oyun Algılarının İncelenmesi
Eğitim Bilimleri Alanında Uluslararası Araştırmalar II, Kutluca Tamer, Editör, Eğitim Yayınevi, Konya, ss.222-246, 2021
The Effect of Pre-Service Science Teachers on Augmented Reality Application Perceptions and Metacognitive Awareness
Research and Reviews in Educational Sciences, Zahal Onur, Yahşi Ömer, Editör, Gece Kitaplığı, Ankara, ss.79-98, 2021
FEN BILIMLERI DERSI İÇIN ÖRNEK OYUN UYGULAMALARI
ORTAOKULLAR İÇİN EĞİTSEL OYUN UYGULAMALARI Kuramdan Uygulamaya, Yıldız Emre, Şimşek Ümit, Editör, Nobel Yayınevi, ss.111-149, 2021