Yayınlar & Eserler

Makaleler 49
Tümü (49)
SCI-E, SSCI, AHCI (2)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (4)
ESCI (2)
Scopus (7)
TRDizin (27)
Diğer Yayınlar (14)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 46

6. AKICI OKUMA BECERİLERİ VE OKUDUĞUNU ANLAMA ARASINDAKİ İLİŞKİNİN TARTIŞILMASI

I. INTERNATIONAL COGRESS OF SOCIAL SCIENCES (ICSS-2022), Bitlis, Türkiye, 8 - 10 Haziran 2022, ss.93-96, (Özet Bildiri) Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

7. DERS PLANLARINDA TEMEL SORU KULLANIMININ ÖĞRENCİLERİN DİSİPLİNLER ARASI KAVRAMLARI DERİN ANLAMADAKİ ETKİLERİNİN ARAŞTIRILMASI

I. INTERNATIONAL CONGRESS OF SOCIAL SCIENCES (ICSS-2022), Bitlis, Türkiye, 8 - 10 Haziran 2022, ss.97-100, (Özet Bildiri) Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

9. Aile Katılımlı Okuma Etkinliklerinin İlkokul Öğrencilerinin Okuduğunu Anlama Becerisine Etkisi

18. ULUSLARARASI SINIF ÖĞRETMENLİĞİ EĞİTİMİ SEMPOZYUMU, Antalya, Türkiye, 16 - 20 Ekim 2019, ss.175-177, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

10. İLKOKUL 3 SINIF ÖĞRENCİ EBEVEYNLERİNİN TÜRKÇE DERSİ TEMELLİ AİLE KATILIMI İLE İLGİLİ GÖRÜŞLERİNİN İNCELENMESİ

INTERNATIONAL CONFERENCE ON STEM AND EDUCATIONAL SCIENCES, Muş, Türkiye, 3 - 05 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)

11. Yaratıcı Drama Etkinliklerinin İlkokul 4. Sınıf Öğrencilerinin Duygusal Zeka Gelişimine Etkisi

27th International Conference on Educational Sciences, Antalya, Türkiye, 18 - 22 Nisan 2018, (Özet Bildiri)

12. Okul Öncesi Eğitim Kurumlarına Sevgi Evleri ve Koruyucu Ailelerden Gelen Çocukların Dil Gelişimleri

17. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 11 - 14 Nisan 2018, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

13. ÖĞRETMEN ADAYLARININ SOSYAL DEĞER ALGILARI ÜZERİNE BİR ÇALIŞMA

International Symposium of Education and Values, 5 - 08 Ekim 2017, (Özet Bildiri)

14. Sosyal medya platformlarına yönelik algılar üzerine bir metafor analizi

International Symposium of Education and Values, 5 - 08 Ekim 2017, (Özet Bildiri)

15. ÖĞRETMEN ADAYLARININ SOSYAL DEĞER ALGILARI İLE YAŞAM DOYUMLARI ARASINDAKİ İLİŞKİNİN İNCELENMESİ

INTERNATIONAL CONGRESS OF EURASIANSOCIAL SCIENCES(ULUSLARARASI AVRASYA SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ), Antalya, Türkiye, 6 - 08 Nisan 2017, (Özet Bildiri)

16. İLKOKUL 4 SINIFLARDA DRAMA ETKİNLİKLERİYLE İŞLENENDERSLERİN ÖĞRENCİLERİN PROBLEM ÇÖZME BECERİLERİÜZERİNDEKİ ETKİLERİ

15. ULUSLARARASI SINIF ÖĞRETMENLİĞİ EĞİTİMİ SEMPOZYUMU, Muğla, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2016, ss.2-12, (Tam Metin Bildiri)

17. ÖĞRETMEN ADAYLARININ ALGILANAN BİLGİSAYARYETERLİLİKLERİ İLE PROBLEM ÇÖZME BECERİLERİARASINDAKİ İLİŞKİNİN İNCELENMESİ

5. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, MUğla Sıtkı Koçman Üniv., Muğla, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2016, ss.90-98, (Tam Metin Bildiri)

18. DRAMA ETKİNLİKLERİNİN İLKOKUL 4 SINIF ÖĞRENCİLERİNİNSOSYAL BECERİ GELİŞİMİ VE İŞBİRLİĞİ DAVRANIŞLARINAETKİSİ

15. ULUSLARARASI SINIF ÖĞRETMENLİĞİ EĞİTİMİ SEMPOZYUMU, Muğla, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2016, ss.1854-1870, (Tam Metin Bildiri)

19. İLKOKUL 4 SINIFLARDA DRAMA ETKİNLİKLERİYLE İŞLENENDERSLERİN ÖĞRENCİLERİN KARAR VERME BECERİLERİÜZERİNDEKİ ETKİLERİ

15. ULUSLARARASI SINIF ÖĞRETMENLİĞİ EĞİTİMİ SEMPOZYUMU, Muğla, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2016, ss.1842-1854, (Tam Metin Bildiri)

20. Türkçe Öğretiminde Bir Yöntem Olarak “Drama” ve Eğitime Yansımaları

3rd International Conference on Primary Education, 8 - 10 Ekim 2015, (Özet Bildiri)

21. Drama Oyunlarıyla Yaratıcılığımızı Geliştiriyoruz

Atatürk Üniversitesi, Uluslararası Oyun ve Oyuncak Kongresi, Erzurum, Türkiye, 6 - 09 Mayıs 2015, cilt.1, ss.47-55, (Tam Metin Bildiri)

22. Drama ve Oyunun Çocukların Özgüven Gelişimine Etkileri

Atatürk Üniversitesi, Uluslararası Oyun ve Oyuncak Kongresi, Erzurum, Türkiye, 6 - 09 Mayıs 2015, cilt.1, ss.37-46, (Tam Metin Bildiri)

23. Öğretmen Görüşleri Temelinde Değerler Eğitimine Yönelik Bir Değerlendirme

Atatürk Üniversitesi Uluslararası İnsani Değerlerin Yeniden İnşası Sempozyumu, Erzurum, Türkiye, 19 - 21 Haziran 2014, cilt.2, ss.546-572, (Tam Metin Bildiri)

24. Satranc ı Urefa nın Değerler Eğitiminde Eğitsel Bir Oyun Olarak Uyarlanması

Atatürk Üniversitesi Uluslararası İnsani Değerlerin Yeniden İnşası Sempozyumu, Erzurum, Türkiye, 19 - 21 Haziran 2014, cilt.3, ss.595-604, (Tam Metin Bildiri)

25. İnsani Değerlerin Yeniden İnşası İçin Satranc ı Urefa Oyununun Modern Bir Uyarlaması

Atatürk Üniversitesi Uluslararası İnsani Değerlerin Yeniden İnşası Sempozyumu, 19 - 21 Haziran 2014, cilt.3, ss.572-593, (Tam Metin Bildiri)

26. Hapishanelerin Öğrenen Okul Formatına Dönüşümünde Değerler Eğitiminin Rolü

Üniversitesi Uluslararası İnsani Değerlerin Yeniden İnşası Sempozyumu, Erzurum, Türkiye, 19 - 21 Haziran 2014, cilt.1, ss.125-131, (Tam Metin Bildiri)

27. Attitudes of Primary School Second Level Students towards the Lesson of Turkish Language

2nd World Conference on Learning, Teaching and Administration, 28 - 30 Ekim 2011, (Tam Metin Bildiri)

32. Opinions of Teacher Candidates on Elementary Literacy Teaching

2nd World Conference on Learning, Teaching and Administration, 28 - 30 Ekim 2011, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

33. Attitudes of Pre Service Teachers Of Turkish Language Towards Creative Drama Course

2nd World Conference on Learning, Teaching and Administration, 28 - 30 Ekim 2011, (Tam Metin Bildiri)

34. Examination of Learning Styles of Turkish Teacher Candidates

2nd World Conference on Learning, Teaching and Administration, 28 - 30 Ekim 2011, (Tam Metin Bildiri)

37. İlköğretim sınıf öğretmenlerinin eğitim teknolojileri açısından yeterlikleri

9. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Elazığ, Türkiye, 20 - 22 Mayıs 2010, (Tam Metin Bildiri)

38. İlköğretim sınıf öğretmenlerinin eğitim teknolojileri açısından yeterlilikleri

9. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Erzurum, Türkiye, 20 - 22 Mayıs 2010, (Tam Metin Bildiri)

39. According to students views the assessment of Turkish literature books

Procedia Social and Behavioral Sciences, 1 - 03 Aralık 2009, ss.613-621, (Tam Metin Bildiri) identifier identifier

40. The study of visual reading strategies scale of validity and reliability in comprehension teaching

Procedia - Social and Behavioral Sciences, 1 - 03 Aralık 2010, ss.1666-1673, (Tam Metin Bildiri) identifier identifier

41. Opinions of Turkish language teacher candidates on the statuses of teachers' usage of basic language skills and on the lessons in the curriculum

1st World Conference on Learning, Teaching and Administration (WCLTA), Cairo, Mısır, 29 - 31 Ekim 2010, cilt.9, (Tam Metin Bildiri) identifier identifier

42. Evaluation of the attitudes of classroom teacher candidates towards oral expression and towards the lesson of oral expression

1st World Conference on Learning, Teaching and Administration (WCLTA), Cairo, Mısır, 29 - 31 Ekim 2010, cilt.9, (Tam Metin Bildiri) identifier identifier

43. Attitudes and opinions of Turkish language teacher candidates on the usage of basic language skills

1st World Conference on Learning, Teaching and Administration (WCLTA), Cairo, Mısır, 29 - 31 Ekim 2010, cilt.9, (Tam Metin Bildiri) identifier identifier

44. Assessment of Turkish and class teacher candidates' attitudes towards children's literature and children's literature lesson

1st World Conference on Learning, Teaching and Administration (WCLTA), Cairo, Mısır, 29 - 31 Ekim 2010, cilt.9, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma identifier identifier

45. Türkçe I yazılı anlatım dersinin yaratıcı drama etkinlikleriyle yaratıcı yazma biçiminde işlenişinin öğrenci başarısına etkisi

13. Uluslar arası Eğitimde Yaratıcı Drama/Tiyatro Kongresi Bildiri Kitabı, Türkiye, 21 - 23 Kasım 2008, (Tam Metin Bildiri)

46. Bir Mutasavvıf ve Bir Din Bilgininin Tefvizname Odaklı Mukayesesi İbrahim Hakkı ve Said Nursi Örneği

Bütün Yönleriyle İbrahim Hakkı Hz. Sempozyumu, Türkiye, 16 Kasım 2011 - 18 Kasım 2008, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar 24

1. Munzur Bilim Yolu KAMİL İNSAN

Munzur Bilim Yolu KAMİL İNSAN, Nevzat Tetik, Editör, Özgür Yayınları, Gaziantep, ss.277-294, 2025 Creative Commons License

4. Türkçe Öğretiminde Ters Yüz Öğrenme Modeli

Ters Yüz Öğrenme Modelinin Kuramsal Yapısı ve Uygulama Örnekleri, Cahit Epçaçan,A. Halim Ulaş, Editör, ANI, Ankara, ss.119-133, 2024

7. ÖĞRENME, MERAK VE MOTİVASYON

Merak ve Öğrenme, Prof. Dr. Oğuzhan SEVİM-,Prof. Dr. A. Halim ULAŞ, Editör, Bidge, Ankara, ss.45-58, 2023

8. Değer Odaklı Aile Eğitim Programına İlişkin Ebeveynlerin Görüşlerinin İncelenmesi

Eğitim Bilimleri Alanında Uluslararası Teori Araştırma ve Derlemeler, Prof. Dr. Bülent PEKDAĞ, Editör, Serüven Yayınevi, Ankara, ss.176-190, 2023

9. SORU SORMA SANATI

Merak ve Öğrenme, Prof. Dr. Oğuzhan SEVİM,Prof. Dr. A. Halim ULAŞ, Editör, Bidge, Ankara, ss.240-255, 2023

10. Değer Odaklı Aile Eğitim Programına İlişkin Ebeveynlerin Görüşlerinin İncelenmesi

Eğitim Bilimleri Alanında Uluslararası Teori Araştırma ve Derlemeler, Prof. Dr. Bülent PEKDAĞ, Editör, Serüven Yayınevi, Ankara, ss.176-190, 2023

12. DİNLEME EĞİTİMİNDE WEB 2.0’NİN KULLANIMI VE ETKİNLİK ÖRNEKLERİ

Web 2.0 Araçları ile Türkçe Öğretimi 1-8. Sınıflar İçin Uygulama Örnekleri, halil ahmet kırkkılıç,a.halim ulaş,oğuzhan sevim,cahit epçaçan, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.69-82, 2022

13. KAVRAM ÖĞRETİMİNDE WEB 2.0’NİN KULLANIMI VE ETKİNLİK ÖRNEKLERİ

Web 2.0 Araçları ile Türkçe Öğretimi 1-8. Sınıflar İçin Uygulama Örnekleri, Halil Ahmet Kırkkılıç,A. Halim Ulaş,Oğuzhan Sevim,Cahit Epçaçan, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.167-186, 2022

14. DİNLEME EĞİTİMİNDE WEB 2.0’NİN KULLANIMI VE ETKİNLİK ÖRNEKLERİ

Web 2.0 Araçları ile Türkçe Öğretimi 1-8. Sınıflar İçin Uygulama Örnekleri , Ahmet Kırkkılıç A. Halim Ulaş Oğuzhan Sevim, Editör, Anı, ss.11-34, 2022

15. Karakter ve Değer Eğitiminde Kullanılan Yaklaşımlar, Yöntemler ve Teknikler

Karakter Ve Değerler Eğitimi, Prof. Dr. Mehmet Turan,Doç. Dr. Eyüp Bozkurt, Editör, Vizetek, Ankara, ss.95-124, 2021 Creative Commons License

21. Drama oyun ve fiziksel etkinlikler

Favori Basım Yayın ve Reklamcılık., İstanbul, 2014

22. Cümle bilgisi

Aktif Yayın Evi., Erzurum, 2003

24. Yazım bilgileri, paragrafta anlam, anlatım biçimleri, edebi sanatlar

Fakülte ve yüksek okullar için Türk dili yazılı anlatım ve kompozisyon bilgileri, H. Ahmet KIRKKILIÇ, Editör, Erzurum: Aktif Yayınevi., Erzurum, 2002
Metrikler

Yayın

119

Yayın (WoS)

11

Yayın (Scopus)

14

Atıf (WoS)

62

H-İndeks (WoS)

2

Atıf (Scopus)

126

H-İndeks (Scopus)

4

Atıf (Scholar)

111

H-İndeks (Scholar)

2

Atıf (TrDizin)

55

H-İndeks (TrDizin)

3

Atıf (Sobiad)

81

H-İndeks (Sobiad)

1

Atıf (Diğer Toplam)

121

Proje

9

Tez Danışmanlığı

17

Açık Erişim

15
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları