-
2021 - Devam Ediyor Doç. Dr.
Atatürk Üniversitesi, Kâzım Karabekir Eğitim Fakültesi, Yabancı Diller Eğitimi
-
2017 - 2021 Dr. Öğr. Üyesi
Atatürk Üniversitesi, Kâzım Karabekir Eğitim Fakültesi, Yabancı Diller Eğitimi
-
2016 - 2017 Araştırma Görevlisi Dr.
Atatürk Üniversitesi, Kâzım Karabekir Eğitim Fakültesi, Yabancı Diller Eğitimi
-
2011 - 2016 Araştırma Görevlisi
Atatürk Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Yabancı Diller Eğitimi Anabilim Dalı
-
2021 - Devam Ediyor Birim Stratejik Plan Komisyonu Üyesi
Atatürk Üniversitesi, Kâzım Karabekir Eğitim Fakültesi, Yabancı Diller Eğitimi
-
2018 - Devam Ediyor Bölüm Akademik Teşvik Değerlendirme Komisyonu Üyesi
Atatürk Üniversitesi, Kâzım Karabekir Eğitim Fakültesi, Yabancı Diller Eğitimi
-
2021 - 2025 Birim Kalite Komisyonu Üyesi
Atatürk Üniversitesi, Kâzım Karabekir Eğitim Fakültesi, Yabancı Diller Eğitimi
-
2021 - 2024 Akademik Performans D. Kurulu Üyesi
Atatürk Üniversitesi, Kâzım Karabekir Eğitim Fakültesi, Yabancı Diller Eğitimi
-
2014 - 2021 Erasmus Programı Kurum Koordinatörü
Atatürk Üniversitesi, Kâzım Karabekir Eğitim Fakültesi, Yabancı Diller Eğitimi
-
Doktora
Yabancı Dil Eğitiminde Söylem Analizi
-
Yüksek Lisans
Akademik Tür Farkındalığı
SEMİNER
Araştırma Makalesi Yazımı & Atıf Yönetimi
-
Lisans
DİLBİLİM II
ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI I
Dilbilim I
KÜLTÜR VE DİL
Medya Okur-Yazarlığı
ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI II
ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI I-II
Dil ve Kültür
OKUL DENEYİMİ
TÜMLEŞİK DİL BECERİLERİNİN ÖĞRETİMİ
DİL VE KÜLTÜR
İngilizce Öğretiminde Yaklaşımlar II
Hazırlık-Writing
İngilizce Öğretiminde Yaklaşımlar I
İleri Okuma ve Yazma II
Sözlü İletişim Becerileri I
Drama
-
MESLEKİ İNGİLİZCE DERSİ KAPSAMINDA YAPAY ZEKA DESTEKLİ DİJİTAL ÖYKÜLEMENİN MOTİVASYON, ÖZ-DÜZENLEME BECERİSİ VE MESLEKİ İNGİLİZCE KELİME BİLGİSİ GELİŞİMİNDEKİ ROLÜ
Geçikli M. (Danışman)
F.ASLAN(Öğrenci), Doktora, Devam ediyor -
YABANCI DİL HAZIRLIK SINIFI OKUMA DERSİ KAPSAMINDA TERS-YÜZ SINIF MODELİ ENTEGRASYONUN OKUMA-ANLAMA YETİSİ, OKUMA MOTİVASYONU VE KELİME BİLGİSİ ÜZERİNDEKİ ETKİSİ
Geçikli M. (Danışman)
Z.GÜVENÇALAN(Öğrenci), Doktora, Devam ediyor -
Oyunlaştırma Stratejisinin İlkokul 3. Sınıf Öğrencilerinin Yabancı Dilde Sözcük Gelişimi Üzerine Etkisi
Geçikli M., Elgün Gündüz Z.(Eş Danışman)
N.TOKGÖZ(Öğrenci), Yüksek Lisans, Devam ediyor -
KAVRAMSAL ZİHİN HARİTALAMA TEKNİĞİNİN ORTAOKUL 6.SINIF ÖĞRENCİLERİNİN PARAGRAFLARINDAKİ SÖZCÜKSEL YOĞUNLUK DÜZEYİNE ETKİSİ
Geçikli M., Ekoç Özçelik A.(Eş Danışman)
K.ÇARBUĞA(Öğrenci), Yüksek Lisans, Devam ediyor -
MOBİL DESTEKLİ DİL ÖĞRENİMİNİN İNGİLİZCE KELİME BAŞARISINA ETKİSİNDE MOBİL ÖĞRENME HAZIRBULUNUŞLUĞUNUN, MOBİL ÖĞRENME ARAÇLARINI KABULLENİŞİN VE TEKNOSTRES SEVİYESİNİN ARACI DEĞİŞKEN ROLÜ
Geçikli M. (Danışman)
U.KURTOĞLU(Öğrenci), Doktora, Devam ediyor -
İNGİLİZCE ÖĞRETMEN ADAYLARININ ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI SÜRECİNDEKİ SINIF İÇİ ETKİLEŞİMSEL YETİLERİNİN GELİŞİMİNE YÖNELİK KÇ ODAKLI BİR MODEL GELİŞTİRİLMESİ
Geçikli M. (Danışman)
İ.ŞAHİN(Öğrenci), Doktora, 2025 -
CHATBOT ÇAĞINDA AKADEMİK BÜTÜNLÜK: CHATGPT'NİN DİL EĞİTİMİNE ENTEGRASYONU ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA
Geçikli M., Ekoç Özçelik A.(Eş Danışman)
S.ABDULTAWAB(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2025 -
İngilizce öğretmenliği programlarında eğitim dilinin İngilizce olmasına yönelik akademisyen görüş ve önerileri
Geçikli M. (Danışman)
H.DUYGU(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2025 -
ORTAOKUL İNGİLİZCE ÖĞRETMENLERİNİN BİLİNÇLİ FARKINDALIK DÜZEYLERİNE YÖNELİK BİR AÇIKLAYICI SIRALI DESEN ÇALIŞMASI
Geçikli M. (Danışman)
O.PELİN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2025 -
A Study on The Role of Mobile Language Learning Apps in Promoting Autonomy in ELT at the Tertiary Level
Geçikli M. (Danışman)
T.BAŞ(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2024
-
MAKİNA ÖĞRENİM ALGORİTMALARI İLE İNGİLİZCE METİN ZORLUK SEVİYELERİNİN SINIFLANDIRILMASI: BİR YAZILIM ÖNERİSİ
Geçikli M. (Danışman)
S.SHABESTANI(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2023 -
İngilizce öğretmenlerinin BİT kullanım tutumlarında dijital okuryazarlık faktörü
Geçikli M. (Danışman)
S.DOĞAN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2023 -
A sequential mixed-method study on pre-service and in-service English teachers' beliefs and practices in speaking instruction
Geçikli M. (Danışman)
İ.ÜRESİN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2023 -
An explanatory study on functional pronunciation instruction in EFL classroom settings
Geçikli M. (Danışman)
G.GÜÇ(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2023 -
An evaluative mixed methods study into the undergraduate writing course at an English language teaching program
Geçikli M. (Danışman)
H.ÇEŞME(Öğrenci), Doktora, 2023 -
YABANCI DİL AĞIRLIKLI 5.SINIF İNGİLİZCE DERS ÖĞRETİM PROGRAMININ DUYUŞSAL ALAN BOYUTUNUN DEĞERLENDİRİLMESİ: BİR NEDENSEL KARŞILAŞTIRMA ÇALIŞMASI (Assessment on the Affective Domain of 5th Grade English Language Teaching Programme: An Ex-Post Facto Study)
M.GÜNGÖR(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2019 -
ÜST-BİLİŞ OKUMA STRATEJİLERİNİN İNGİLİZCE OKUDUĞUNU ANLAMADAKİ ROLÜ: BİR META-ANALİZ ÇALIŞMASI (Role of Metacognitive Reading Strategies on English Reading Comprehension: A Meta-Analysis Study)
F.ÇOLAK(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2019