-
2014 - Continues Professor
Ataturk University, Kâzım Karabekir Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
-
2009 - 2014 Associate Professor
Ataturk University, Kâzım Karabekir Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
-
1996 - 2009 Assistant Professor
Ataturk University, Kâzım Karabekir Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
-
1990 - 1995 Research Assistant
Ataturk University, Kâzım Karabekir Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
-
Undergraduate Öğretmenlik Uygulaması-II
-
Postgraduate Matematikteki temel Konuların Öğretimi-I
-
Undergraduate Analiz-II
-
Postgraduate Matematik Eğitiminde Özdüzenleme
-
Undergraduate Analiz-I
-
Undergraduate Analiz-III
-
Undergraduate Öğretmenlik Uygulaması-I
-
Undergraduate Soyut Matematik
-
Undergraduate Diziler ve serilerin öğretimi
-
Postgraduate Matematikdeki Temel konular ve Öğretimi-II
-
Undergraduate Topluma hizmet Uygulaması
-
Undergraduate Öğretmenlik Uygulaması
-
Undergraduate Elementer sayı Kuramı
-
Undergraduate Okul deneyimi
-
IMPROVE ve SCHOENFELD Üstbilişsel Düşünme Stratejileri ile Problem Kurma Etkinliklerinin Tasarımı
Kaplan A. (Advisor)
C.KURDAL(Student), Doctorate, Continues -
ÜSTBİLİŞSEL DÜŞÜNME STRATEJİLERİNDEN SCHOENFELD MODELİ İLE PROBLEM ÇÖZME ETKİNLİKLERİNİN TASARIMI
Kaplan A. (Advisor)
N.AKYAZI(Student), Doctorate, Continues -
Sekizinci sınıf öğrencilerinin doğrusal denklemler konusundaki bilişsel matematiksel modelleme süreçlerinin incelenmesi
Kaplan A. (Advisor)
İ.ZEYNEP(Student), Postgraduate, 2024 -
Öğretmen adaylarının harmanlanmış öğrenmeye dayalı öz düzenlemeli öğrenme süreçleri hakkındaki görüşlerinin değerlendirilmesi
Kaplan A. (Advisor)
K.DİKBAŞ(Student), Postgraduate, 2023 -
Ortaokul öğrencilerinin aritmetikten cebire geçişteki problem çözme sürecinde kullandıkları üstbilişsel becerilerinin incelenmesi
Kaplan A. (Advisor)
O.BURAN(Student), Doctorate, 2023 -
Hibrit öz düzenlemeli öğrenme modelinin yedinci sınıf öğrencilerinin cebir başarılarına ve öz düzenleme becerilerine etkisi
Kaplan A. (Advisor)
Y.ÇOLAK(Student), Postgraduate, 2023 -
Ters-yüz edilmiş sınıf modelinin tam sayılarda işlemler konusunun öğreniminde akademik başarıya etkisi
Kaplan A. (Advisor)
-
Altıncı sınıf öğrencilerinin kesirlerle ilgili sözel problemleri şekil çizme stratejisi ile çözme becerilerinin incelenmesi
Kaplan A. (Advisor)
-
Bilgisayar destekli öğretim yazılımlarının eşitlik ve denklem konusunun öğretiminde akademik başarıya etkisi
Kaplan A. (Advisor)
-
Lise öğrencilerinin limit ve süreklilik konusunda muhakeme ve üstbilişsel gelişiminin Improve modeli ile incelenmesi
Kaplan A. (Advisor)
F.ÖZDEMİR(Student), Doctorate, 2019 -
Drama yöntemi ile tam sayılarla toplama işleminin öğretimi: Altıncı sınıf öğrencilerinden yansımalar
Kaplan A. (Advisor)
-
Lise matematik öğretmenlerinin türev ve uygulamalarına ilişkin pedagojik alan bilgilerinin incelenmesi
Kaplan A. (Advisor)
M.DURAN(Student), Doctorate, 2018 -
Ortaokul öğrencilerinin çokgenler konusundaki soyutlama süreçlerinin incelenmesi: RBC+C modeli
Kaplan A. (Advisor)
D.ALTAYLI(Student), Doctorate, 2018 -
Matematik öğretmeni ve öğretmen adaylarının ispat yapma süreçlerinin bilişsel açısından incelenmesi
Kaplan A. (Advisor)
M.ÖZTÜRK(Student), Doctorate, 2017 -
Küme destekli bireyselleştirme tekniğinin yedinci sınıf öğrencilerin rasyonel sayılar konusundaki başarılarına ve matematiğe yönelik kaygı,tutum ve özyeterlik algılarına etkisi
Kaplan A. (Advisor)
-
İlköğretim matematik öğretmeni adaylarının analiz alanındaki argümantasyon ve ispat süreçlerinin incelenmesi
Kaplan A. (Advisor)
M.DORUK(Student), Doctorate, 2016 -
Ortaokul 3. sınıf öğrencilerin denklem kavramına yönelik soyutlama süreçlerinin incelenmesi: APOS teorisi
Kaplan A. (Advisor)
E.AÇIL(Student), Doctorate, 2015 -
Çoklu zekâ kuramına uygun olarak hazırlanan etkinliklerin öğrencilerin akademik başarılarına ve kalıcılığa etkisi
Kaplan A. (Advisor)
-
Ortaokul 3. sınıf matematik dersinde uygulanan öğrenci takımları başarı bölümleri tekniğinin öğrencilerin akademik başarısı ve tutumuna etkisi
Kaplan A. (Advisor)
-
Gerçekçi matematik eğitiminin oran orantı konusunun öğretimi ve orantısal akıl yürütme becerilerinin geliştirilmesine etkisi
Kaplan A. (Advisor)
-
The effect of Jigsaw technique on academic success of teacher candidates and the retention of learning in teaching sets and propositions
Kaplan A. (Advisor)
-
Probleme dayalı öğretim metodunun birinci dereceden bir bilinmeyenli denklemler ve özdeşliklerin öğretiminde 8.sınıf öğrencilerinin akademik başarısına etkisi
Kaplan A. (Advisor)
-
Bilgisayar destekli öğretim yönteminin oran orantı konusunun öğretiminde akademik başarıya etkisi
Kaplan A. (Advisor)
-
Görme engelli öğrencilerin çoklu zekâ alanlarının belirlenmesi ve matematik başarısı ile ilişkisi
Kaplan A. (Advisor)
-
ORTAÖĞRETMDE KARMAŞIK SAYILAR KONUSUNUN ÖĞRETİMİNDE MATEMATİKSEL MODELLEMENİN ÖĞRENCİLERİN AKADEMİK BAŞARILARINA VE MATEMATİĞE YÖNELİK TUTUMLARINA ETKİSİ
Kaplan A. (Advisor)
-
İlköğretim okullarının 7. sınıflarında okutulan matematik ders kitaplarının içerik, öğrenci seviyesine uygunluk ve anlamlı öğrenmeye katkısı yönünden değerlendirilmesi
Kaplan A. (Advisor)
C.IŞIK(Student), Doctorate, 2003
-
matematik eğitimi
Z.OLGUN(Student), Masters (Non-Thesis), Continues
-
matematik eğitimi
D.Bayır(Student), Masters (Non-Thesis), Continues
-
matematik eğitimi
B.AKTAŞ(Student), Masters (Non-Thesis), Continues
-
MATEMATİK ÖĞRETİMİNDE STEM UYGULAMALARININ DERLEMESİ
D.ÇAMALAN(Student), Masters (Non-Thesis), Continues
-
matematik eğitimi
Y.çavuşoğlu(Student), Masters (Non-Thesis), Continues
-
matematik eğitimi
R.zehra(Student), Masters (Non-Thesis), Continues
-
matematik eğitimi
İ.Halil(Student), Masters (Non-Thesis), Continues
-
matematik eğitimi
T.Bardakçı(Student), Masters (Non-Thesis), Continues
-
matematik eğitimi
T.Ekin(Student), Masters (Non-Thesis), Continues
-
matematik eğitimi
B.örnek(Student), Masters (Non-Thesis), Continues
-
matematik eğitimi
A.Şahin(Student), Masters (Non-Thesis), Continues
-
Drama yöntemi ile matematik eğitimi çalışmalarının incelenmesi
N.Tikenli(Student), Masters (Non-Thesis), 2023
-
Ortaöğretim Matematik Programlarının Karşılaştırılması:Türkiye-İngiltere
L.OZAN(Student), Masters (Non-Thesis), 2023
-
Lgs fen sorularının PİSA ya göre değerlendirilmesi
O.ERGEN(Student), Masters (Non-Thesis), 2023
-
Matematiksel modelleme ile yapılan çalışmaların değerlendirilmesi
Ş.Su(Student), Masters (Non-Thesis), 2023
-
İlkokul Matematik dersinde aktif öğrenme tekniklerinin kullanımının değerlendirilmesi
A.Yıldırım(Student), Masters (Non-Thesis), 2023
-
İznikli Hipparkos ve Matematik Temelli Çalışmaları
A.gamze(Student), Masters (Non-Thesis), 2022