Eğitim Bilgileri
1998 - 2002
1998 - 2002Doktora
Atatürk Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Türk Dili Ve Edebiyatı Bölümü, Türkiye
1996 - 1998
1996 - 1998Yüksek Lisans
Atatürk Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Türk Dili Ve Edebiyatı Bölümü, Türkiye
1992 - 1996
1992 - 1996Lisans
Atatürk Üniversitesi, Fen-Edebiyat Fakültesi, Türk Dili Ve Edebiyatı Bölümü, Türkiye
Yaptığı Tezler
2002
2002Doktora
Klasik Dönem söz ve anlam biliminin Türkçe ve edebiyat öğretiminde fonksiyonel kullanımı
Atatürk Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Türk Dili Ve Edebiyatı Bölümü
1998
1998Yüksek Lisans
N. Ali Akkirmani, hayatı, edebi şahsiyeti ve Gavriye mesnevisi (tenkitli metin-inceleme)
Atatürk Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Türk Dili Ve Edebiyatı Bölümü
Yabancı Diller
B2 Orta Üstü
B2 Orta Üstüİngilizce
Araştırma Alanları
Sosyal ve Beşeri Bilimler
Eğitim
İlköğretim
Türkçe Eğitimi
Yapay Zeka felsefesi
Akademik Ünvanlar / Görevler
2017 - Devam Ediyor
2017 - Devam EdiyorProf. Dr.
Atatürk Üniversitesi, Kâzım Karabekir Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim
2012 - 2017
2012 - 2017Doç. Dr.
Atatürk Üniversitesi, Kâzım Karabekir Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim
2004 - 2012
2004 - 2012Yrd. Doç. Dr.
Atatürk Üniversitesi, Kâzım Karabekir Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim
1997 - 2004
1997 - 2004Araştırma Görevlisi
Atatürk Üniversitesi, Kâzım Karabekir Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim
Akademi Dışı Deneyim
2011 - Devam Ediyor
2011 - Devam EdiyorDernek Başkanı
Sivil Toplum Kuruluşu, Yaşam Boyu Eğitimi Destekleme Derneği, Lifelong Education Support Association, Dernek Başkanı
Verdiği Dersler
Doktora
Anlama Odaklı Öğrenme Stratejileri
lkokulda Yaşam Becerileri Eğitimi ve Uygulamaları II
Yüksek Lisans
Türkçe Kurgusal Metinler Aracılığı İle Akademik Merak ve İç Motivasyon Oluşturma
Drama Etkinlikleriyle Zenginleştirilmiş Uzaktan Eğitim Uygulamaları
Lisans
Çocuk ve Oyun
Erken Çocukluk Dönemi Edebiyatı
Erken Çocukluk Eğitiminde Drama
Türk Dili 2
Erken Çocukluk Dönemi Edebiyatı
Çocuk ve Drama
İnsan İlişkileri ve İletişim
Türk Dili I
Okula Uyum ve Erken Okuryazarlık Eğitimi
Okula Uyum ve Erken Okuryazarlık Eğitimi
Çocuk ve Drama
Erken Çocuklukta Dil ve Kavram Gelişimi
Türkçe Öğretimi
Yönetilen Tezler
2023
2023Yüksek Lisans
Küçürek öykü okuma çalışmalarının 8. Sınıf öğrencilerinin okuma motivasyonu ve okuma tutumuna etkisi.
Ulaş A. H. (Danışman)
İ.DAĞ(Öğrenci)
2023
2023Yüksek Lisans
Merak, iç motivasyon ve öğrenme arasındaki ilişki: Bir literatür taraması
Ulaş A. H. (Danışman)
Ü.GÖKTAŞ(Öğrenci)
2019
2019Doktora
Aile katılımlı okuma etkinliklerinin ilkokul öğrencilerinin okuduğunu anlama becerisine, okuma motivasyonuna ve okuma tutumuna etkisi
Ulaş A. H. (Danışman)
E.FERİDUN(Öğrenci)
2019
2019Yüksek Lisans
İlkokul 4. sınıf öğrencilerine sağduyu, yardımlaşma, doğruluk ve saygı değerlerinin kazandırılmasında drama etkinliklerinin etkililiği
Ulaş A. H. (Danışman)
M.ALİ(Öğrenci)
2017
2017Yüksek Lisans
Yaratıcı drama etkinliklerinin ilkokul 4.sınıf öğrencilerinin duygusal zekâ gelişimine etkisi
ULAŞ A. H.
Ş.ŞEK(Öğrenci)
2014
2014Yüksek Lisans
İlkokul 4. sınıflarda drama etkinlikleriyle işlenen derslerin öğrencilerin problem çözme ve karar verme becerileri üzerindeki etkilerinin incelenmesi
ULAŞ A. H.
E.KÖSEOĞLU(Öğrenci)
2014
2014Yüksek Lisans
Drama etkinliklerinin ilkokul 4. sınıf öğrencilerinin sosyal beceri gelişimi ve işbirliği davranışlarına etkisi
ULAŞ A. H.
S.MANTAŞ(Öğrenci)
2013
2013Yüksek Lisans
lkokul 4. sınıfta uygulanan yaratıcı drama etkinliklerinin öğrencilerin yaratıcılık becerisine etkisi
ULAŞ A. H.
G.TEDİK(Öğrenci)
2013
2013Yüksek Lisans
Türkiye de ilkokul dördüncü sınıfta yapılan yaratıcı drama etkinliklerinin öğrencilerin problem çözme becerisine etkisi
ULAŞ A. H.
S.MUTLU(Öğrenci)
2013
2013Yüksek Lisans
lkokulda yapılan yaratıcı drama etkinliklerinin öğrencilerin özgüven gelişimine etkisi
ULAŞ A. H.
N.PAYLAN(Öğrenci)
2013
2013Yüksek Lisans
İlkokul 4. sınıfta uygulanan yaratıcı drama etkinliklerinin öğrencilerin yaratıcılık becerisine etkisi
Ulaş A. H. (Danışman)
G.TEDİK(Öğrenci)
2013
2013Yüksek Lisans
İlkokulda yapılan yaratıcı drama etkinliklerinin öğrencilerin özgüven gelişimine etkisi
Ulaş A. H. (Danışman)
N.PAYLAN(Öğrenci)
Makaleler
2025
20251. Temel Soru Tekniğiyle Yürütülen Türkçe Dersinin 6. Sınıf Öğrencilerinin Yaratıcı Yazma Becerilerine Etkisi
ÜNAL G., ULAŞ A. H.
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
, cilt.23, sa.1, ss.1095-1113, 2025 (Hakemli Dergi)
2025
20252. Yabancı Öğrencilerin Yapay Zekâ ile Türkçe Dil Becerisi Gelişimlerinin İncelenmesi
Köçeri K., ULAŞ A. H.
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi(BAEBD)
, cilt.16, sa.1, ss.775-797, 2025 (Hakemli Dergi)
2024
20243. Eğitim Alanındaki Dijital Öyküleme Araştırmaları: Bibliyometrik ve Sistematik Analiz
AKAN E., ULAŞ A. H.
PAMUKKALE UNIVERSITESI EGITIM FAKULTESI DERGISI-PAMUKKALE UNIVERSITY JOURNAL OF EDUCATION
, 2024 (ESCI)
2024
20244. META-SYNTHESIS ANALYSIS OF TREND RESEARCHES IN THE FIELD OF TEACHING TURKISH TO FOREIGNERS
AKAN E., ER E., ULAŞ A. H.
INTERNATIONAL JOURNAL OF LANGUAGE ACADEMY , cilt.49, 2024 (Hakemli Dergi)
2023
20235. An Overview of Studies Addressing Factors Affecting Teachers Motivation: A Meta-Synthesis Study
E. A., ULAŞ A. H.
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
, cilt.21, ss.1453-1472, 2023 (Hakemli Dergi)
2023
20236. Investigation in terms of Various Variables of Postgraduate Students Self-Efficacy about Scientific Research
E. A., ULAŞ A. H.
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
, cilt.12, ss.882-896, 2023 (Hakemli Dergi)
2023
20237. Discussion of the Relationship Between Fluent Reading Skills and Reading Comprehension
Akan E., Köçeri K., Ulaş A. H.
INTERNATIONAL JOURNAL OF PSYCHOLOGY AND EDUCATIONAL STUDIES
, cilt.10, sa.2, ss.314-322, 2023 (Hakemli Dergi)
2022
20228. Değer Odaklı Aile Eğitim Programının Anne Babalık Becerilerine, Aile İklimine ve Değer Odaklı Yaşama Etkisi
ARSLAN A., ULAŞ A. H.
Uluslararası Sosyal Bilgilerde Yeni Yaklaşımlar Dergisi (IJONASS)
, cilt.6, sa.1, ss.88-109, 2022 (Hakemli Dergi)
2022
20229. Hemşirelik Öğrencilerinin Hasta Hakları Bilgi Düzeylerine Yaratıcı Dramanın Etkisinin Belirlenmesi
KAVURAN E., ULAŞ A. H., KAŞIKÇI M.
Sağlık ve Toplum , cilt.32, sa.1, ss.167-174, 2022 (Hakemli Dergi)
2022
202210. The Effect of Parent-Involved Reading Activities On Primary School Students’ Reading Comprehension Skills, Reading Motivation, and Attitudes Towards Reading
Çalışkan E. F., ULAŞ A. H.
International Electronic Journal of Elementary Education
, cilt.14, sa.4, ss.509-524, 2022 (Scopus)
2021
202111. Drama ile Eğitimin Dördüncü Sınıf Öğrencilerinin Sosyal Bilgiler Dersine İlişkin Motivasyonları ve Tutumları Üzerindeki Etkisinin İncelenmesi
Ulaş A. H., Zengin E.
Eğitim Ve İnsani Bilimler Dergisi: Teori Ve Uygulama
, cilt.12, sa.24, ss.353-376, 2021 (Hakemli Dergi)
2021
202112. Değer Odaklı Aile Eğitim Programına Yönelik Ebeveynlerin Çocuklarının Kazanmalarını İstedikleri Kök Değerlerin Belirlenmesi
Ulaş A. H., Arslan A.
Uluslararası Sosyal Bilgilerde Yeni Yaklaşımlar Dergisi
, cilt.5, sa.1, ss.63-78, 2021 (Hakemli Dergi)
2021
202113. Examining the views of university students on values
SARUHAN U., ARSLAN A., ULAŞ A. H., SARUHAN Y.
African Educational Research Journal
, cilt.9, 2021 (Hakemli Dergi)
2020
202014. ÖZEL EĞİTİMDE AİLE EĞİTİMİNE YÖNELİK BİR DERLEME ÇALIŞMASI
Ulaş A. H.
Ekev Akademi Dergisi
, cilt.0, sa.84, ss.21-38, 2020 (Hakemli Dergi)
2020
202015. İLKOKUL 4. SINIF ÖĞRENCİLERİNE YARDIMLAŞMA VE SAYGI DEĞERLERİNİN KAZANDIRILMASINDA DRAMA ETKİNLİKLERİNİN ETKİLİLİĞİ
Ulaş A. H.
Ekev Akademi Dergisi
, cilt.0, sa.81, ss.209-228, 2020 (Hakemli Dergi)
2020
202016. Sınıf Öğretmenlerinin Yabancı Dil Öğretiminde Karşılaştıkları Problemlerin Belirlenmesi
ZENGİN E., ULAŞ A. H.
Turkish Journal of Educational Studies
, cilt.7, 2020 (Hakemli Dergi)
2017
201717. Öğretmen Adaylarının Sosyal Değer Algıları ile Yaşam Doyumları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
ÇALIŞKAN E. F., YASUL A. F., ULAŞ A. H.
NWSA Academic Journals , cilt.12, sa.4, ss.133-146, 2017 (Hakemli Dergi)
2017
201718. Drama As A Method In Teaching The Mother Tongue: The TurkishLanguage Case
Özdemir M., Ulaş A. H.
MODERN JOURNAL OF LANGUAGE TEACHING METHODS
, cilt.7, sa.9, ss.690-711, 2017 (ESCI)
2017
201719. ÖĞRETMEN ADAYLARININ SOSYAL DEĞER ALGILARI İLE YAŞAM DOYUMLARI ARASINDAKİ İLİŞKİNİN İNCELENMESİ
ÇALIŞKAN E. F., YASUL A. F., ULAŞ A. H.
e-Journal of New World Sciences Academy , cilt.12, ss.133-146, 2017 (Hakemli Dergi)
2017
201720. Bütünleştirilmiş kukla ve drama etkinliklerinin okul öncesi eğitime devam eden çocukların sosyal duygusal gelişimlerine etkisi
AYDOĞDU F., ULAŞ A. H.
Akademik Bakış , ss.346-354, 2017 (Hakemli Dergi)
2016
201621. Teacher self-efficacy, academic self-efficacy, and computer self-efficacy as predictors of attitude toward applying computer-supported education
Yesilyurt E., ULAŞ A. H., AKAN D.
COMPUTERS IN HUMAN BEHAVIOR
, cilt.64, ss.591-601, 2016 (SSCI)
2016
201622. İLKOKUL 4. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN KARAR VERME BECERİLERİNE İLİŞKİN BİR ARAŞTIRMA
Tekin S., ULAŞ A. H.
Qualitative Studies , cilt.11, sa.3, ss.27-38, 2016 (Hakemli Dergi)
2015
201523. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Öz Denetim Beceri Düzeyleri ile Üst Biliş Farkındalık Düzeyleri Arasındaki İlişki
ULAŞ A. H., EPÇAÇAN C., SÖKMEN Y., YASUL A. F.
Dil ve Edebiyat Eğitimi Dergisi , cilt.0, ss.134-148, 2015 (Hakemli Dergi)
2015
201524. Öğretmen Adaylarının Karar Vermede Özsaygı Düzeyi Ve Karar Verme Stillerinin İncelenmesi
ULAŞ A. H., EPÇAÇAN C., EPÇAÇAN C., KOÇAK B.
Turkish Studies International Periodical For The Languages, Literature And History Of Turkish Or Turkic , cilt.10, ss.1031-1052, 2015 (Hakemli Dergi)
2015
201525. The Effect Of Cooperatıve Readıng And Composıtıon Technıque On Readıng Comprehensıon And Composıtıon Wrıtıng Skıll
EPÇAÇAN C., ULAŞ A. H., EPÇAÇAN C.
Journal of Global Research in Education and Social Science (JOGRESS) , cilt.2, ss.8-19, 2015 (Hakemli Dergi)
2015
201526. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Eleştirel Düşünme Düzeyleri Ve Okumaya Yönelik Tutumları Arasındaki İlişki
KOÇAK B., KURTLU Y., ULAŞ A. H., EPÇAÇAN C.
EKEV AKADEMİ DERGİSİ EKEV AKADEMİ DERGİSİ , cilt.0, ss.211-228, 2015 (Hakemli Dergi)
2015
201527. SINIF ÖĞRETMENİ ADAYLARININ ELEŞTİREL DÜŞÜNME DÜZEYLERİ VE OKUMAYA YÖNELİK TUTUMLARI ARASINDAKİ İLİŞKİ
KOÇAK MACUN B., KURTLU Y., ULAŞ A. H., EPÇAÇAN C.
EKEV AKADEMİ DERGİSİ
, cilt.0, ss.211-228, 2015 (Hakemli Dergi)
2015
201528. İlkokul 4 Sınıf Öğrencilerine Cümlenin Ögelerinin Öğretiminde İşbirlikli Öğrenme Tekniklerinden Takım Oyun Turnuvanın Akademik Başarıya Etkisi
ULAŞ A. H., EPÇAÇAN C., MUTLU AYDIN S., KURTLU Y.
TurkishStudiesInternational Periodical For The Languages, Literature and History of Turkish or Turkic , cilt.10, ss.935-950, 2015 (Hakemli Dergi)
2014
201429. İlkokul 4 Sınıfta Uygulanan Yaratıcı Drama Etkinliklerinin Öğrencilerin Yaratıcılık Düzeylerine Etkisi
ULAŞ A. H., TEDİK G., SEVİM O.
Atatürk Üniversitesi Türkiyat Araştırmaları Enstitüsü Dergisi , 2014 (Hakemli Dergi)
2012
201230. Altı şapka düşünme tekniğinin ilköğretim altıncı sınıf öğrencilerinin yazma becerilerini geliştirmeye etkisi
EPÇAÇAN C., ULAŞ A. H., Orhan S., EPÇAÇAN C.
Akademik Araştırmalar Dergisi
, cilt.14, ss.105-120, 2012 (Hakemli Dergi)
2012
201231. The concept of “Media Literacy” and an evaluation on the necessity of media literacy education in creating awareness towards Turkish language
ULAŞ A. H., EPÇAÇAN C., KOÇAK MACUN B.
PROCEDIA SOCIAL AND BEHAVIOURAL SCIENCES
, cilt.31, sa.31, ss.376-382, 2012 (Scopus)
2012
201232. Examination of critical thinking levels of fifthgrade students in primary education in terms of their success in the Turkish language course
ULAŞ A. H., KOÇAK MACUN B., Karabacak H.
PROCEDIA SOCIAL AND BEHAVIOURAL SCIENCES , 2012 (Hakemli Dergi)
2012
201233. The effect of worksheets based upon 5e learning cycle model on student success in teaching of adjectives as grammatical components
ULAŞ A. H., SEVİM O., Tan E.
PROCEDIA SOCIAL AND BEHAVIOURAL SCIENCES
, cilt.0, sa.31, ss.391-398, 2012 (Scopus)
2012
201234. Assessment of the curriculum of Turkish language teaching in the 2nd grade of primary education in terms of critical thinking skills
ULAŞ A. H., EPÇAÇAN C., KOÇAK MACUN B.
PROCEDIA SOCIAL AND BEHAVIOURAL SCIENCES , cilt.31, ss.369-375, 2012 (Hakemli Dergi)
2012
201235. Türkçe Öğretmeni Adaylarının "Kültür" Kavramına Yükledikleri Anlamlar ve Popüler Kültüre Bakışları
KARADAĞ YILMAZ R., KOLAÇ E., ULAŞ A. H.
ELEMENTARY EDUCATION ONLINE , 2012 (Hakemli Dergi)
2011
201136. Metacognition awareness levels of Turkish teacher candidatesi
ULAŞ A. H., KOLAÇ E., SEVİM O.
E-Journal of New World Sciences Academy , cilt.6, ss.138-152, 2011 (Hakemli Dergi)
2011
201137. Reflective thinking tendencies of Turkish language teachers
ULAŞ A. H., KOÇAK B., SEVİM O.
Ekev Akademi Dergisi , cilt.0, ss.389-404, 2011 (Hakemli Dergi)
2010
201038. Instructors' computer usage states and self-sufficiency to use computer
ULAŞ A. H.
SCIENTIFIC RESEARCH AND ESSAYS
, cilt.5, sa.23, ss.3606-3612, 2010 (SCI-Expanded)
2010
201039. İnternet Ortamındaki Türkçenin Genel Durumu
ULAŞ A. H., SEVİM O.
Ekev Akademi Dergisi, , cilt.0, ss.185-192, 2010 (Hakemli Dergi)
2010
201040. Türkçe öğretiminde kelimeler dünyası
KIRKKILIÇ H. A., ULAŞ A. H.
Türklük Bilimi Araştırmaları (Türkçenin Öğretimi Özel Sayısı) , cilt.0, ss.92-100, 2010 (Hakemli Dergi)
2010
201041. How can we teach the mother tongue without creating a competitive environment A comparative study on teaching of punctuation marks using the jigsaw technique
ULAŞ A. H.
Educational Research and Reviews
, cilt.5, ss.618-623, 2010 (Scopus)
2010
201042. Internet Ortaminindaki Türkçenin Genel Durumu
ULAŞ A. H., SEVİM O.
EKEV AKADEMİ DERGİSİ , cilt.44, 2010 (Hakemli Dergi)
2010
201043. Evaluation of primary school Turkish language program grades 1 5 ın terms of critical thinking skills
ULAŞ A. H., KOLAÇ E., KARABACAK H.
Ozean Journal of Applied Sciences , cilt.3, ss.387-396, 2010 (Hakemli Dergi)
2010
201044. Sınıf öğretmenlerinin eğitim teknolojileri açısından yeterlilik düzeyi
Ulaş A. H., Ozan C.
JOURNAL OF GRADUATE SCHOOL OF SOCIAL SCIENCES
, cilt.14, ss.63-83, 2010 (Hakemli Dergi)
2009
200945. Durum ve olay hikâyelerini ilköğretim 8 sınıf öğrencilerinin kavrama ve sevme düzeyleri
UNGAN S., ULAŞ A. H.
Ekev Akademi Dergisi, , cilt.0, ss.47-485, 2009 (Hakemli Dergi)
2009
200946. Türkçe öğretim programı üzerine bir değerlendirme
ARICI A. F., ULAŞ A. H.
EKEV Sosyal Bilimler Dergisi, , cilt.0, ss.33-34, 2009 (Hakemli Dergi)
2008
200847. Effects of creative, educational drama activities on developing oral skills in primary school children
ULAŞ A. H.
American Journal of Applied Sciences
, cilt.5, sa.7, ss.876-880, 2008 (Scopus)
2002
200248. Dil ve edebiyat eğitiminde çağdaşlık ve gelenekten beslenme
KIRKKILIÇ H. A., ULAŞ A. H.
Ekev Akademi Dergisi , cilt.0, ss.29-30, 2002 (Hakemli Dergi)
2002
200249. Öğretim elemanları tarafından verilen Türkçe öğretim programı etkinliklerinin öğrenci algılarına göre değerlendirilmesi
ULAŞ A. H.
Ekev Akademi Dergisi , cilt.0, ss.21-22, 2002 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
2025
20251. Yapay Zekâ Destekli P4C Uygulamalarının Okuduğunu Anlama Becerileri ve Okuma Motivasyonuna Etkisi
Lök E., Ulaş A. H.
EJER, Ağrı, Türkiye, 25 Haziran - 28 Eylül 2025, ss.216-218, (Özet Bildiri)
2025
20252. Anlama Odaklı Öğretim Yaklaşımıyla 7. Sınıf Türkçe Ders Planlarının Geliştirilmesi ve Bazı Değişkenler Üzerindeki Etkisinin Değerlendirilmesi
Akan E., Ulaş A. H.
EJER, Ağrı, Türkiye, 25 Haziran - 28 Eylül 2025, ss.681-684, (Özet Bildiri)
2024
20243. Öğretmen adaylarının akademik öz yeterlik inançlarının, üstbilişsel farkındalıkları ve öğrenme çeviklikleri arasındaki ilişkide aracı rolünün incelenmesi
AKAN E., ULAŞ A. H.
Tam Metin Bildiri Sunumu, 18 - 21 Kasım 2024, (Tam Metin Bildiri)
2024
20244. An overview of research on reading skills: A review based on bibliometric and content analysis
AKAN E., ULAŞ A. H.
Tam Metin Bildiri Sunumu, 8 - 10 Kasım 2024, (Tam Metin Bildiri)
2022
20225. TASARIMLA ANLAMA MODELİ İLE OLUŞTURULAN TÜRKÇE DERS PLANLARININ ÖĞRENCİLERİN OKUDUĞUNU ANLAMA BAŞARISI ÜZERİNDEKİ ETKİLERİNİN İNCELENMESİ
Köçeri K., Ulaş A. H., Akan E.
I. INTERNATIONAL COGRESS OF SOCIAL SCIENCES (ICSS-2022), Bitlis, Türkiye, 8 - 10 Haziran 2022, ss.101-104, (Özet Bildiri)
2022
20226. AKICI OKUMA BECERİLERİ VE OKUDUĞUNU ANLAMA ARASINDAKİ İLİŞKİNİN TARTIŞILMASI
Akan E., Köçeri K., Ulaş A. H.
I. INTERNATIONAL COGRESS OF SOCIAL SCIENCES (ICSS-2022), Bitlis, Türkiye, 8 - 10 Haziran 2022, ss.93-96, (Özet Bildiri)
2022
20227. DERS PLANLARINDA TEMEL SORU KULLANIMININ ÖĞRENCİLERİN DİSİPLİNLER ARASI KAVRAMLARI DERİN ANLAMADAKİ ETKİLERİNİN ARAŞTIRILMASI
Ulaş A. H., Köçeri K., Akan E.
I. INTERNATIONAL CONGRESS OF SOCIAL SCIENCES (ICSS-2022), Bitlis, Türkiye, 8 - 10 Haziran 2022, ss.97-100, (Özet Bildiri)
2021
20218. DERS KİTAPLARINDAKİ DOĞACI VE MATERYALİST BAKIŞ AÇISINA SON VERMELİ KUR’AN’IN BAKIŞ AÇASI İLE BİLİMLER ANLATILMALI
Ulaş A. H., Kavaklı A. E.
Bilimler Işığında Yaratılış Kongresi, Kütahya, Türkiye, 21 - 23 Ekim 2021, (Yayınlanmadı)
2019
20199. Aile Katılımlı Okuma Etkinliklerinin İlkokul Öğrencilerinin Okuduğunu Anlama Becerisine Etkisi
Çalışkan E. F., Ulaş A. H.
18. ULUSLARARASI SINIF ÖĞRETMENLİĞİ EĞİTİMİ SEMPOZYUMU, Antalya, Türkiye, 16 - 20 Ekim 2019, ss.175-177, (Özet Bildiri)
2018
201810. İLKOKUL 3 SINIF ÖĞRENCİ EBEVEYNLERİNİN TÜRKÇE DERSİ TEMELLİ AİLE KATILIMI İLE İLGİLİ GÖRÜŞLERİNİN İNCELENMESİ
ÇALIŞKAN E. F., ULAŞ A. H.
INTERNATIONAL CONFERENCE ON STEM AND EDUCATIONAL SCIENCES, Muş, Türkiye, 3 - 05 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)
2018
201811. Yaratıcı Drama Etkinliklerinin İlkokul 4. Sınıf Öğrencilerinin Duygusal Zeka Gelişimine Etkisi
ULAŞ A. H., ÖZDEMİR EREM N. H., ŞEK BALANDI Ş., ULUÇAY M.
27th International Conference on Educational Sciences, Antalya, Türkiye, 18 - 22 Nisan 2018, (Özet Bildiri)
2018
201812. Okul Öncesi Eğitim Kurumlarına Sevgi Evleri ve Koruyucu Ailelerden Gelen Çocukların Dil Gelişimleri
ULUÇAY M., ÖZDEMİR EREM N. H., ULAŞ A. H.
17. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 11 - 14 Nisan 2018, (Özet Bildiri)
2017
201713. ÖĞRETMEN ADAYLARININ SOSYAL DEĞER ALGILARI ÜZERİNE BİR ÇALIŞMA
ULAŞ A. H., ÇALIŞKAN E. F.
International Symposium of Education and Values, 5 - 08 Ekim 2017, (Özet Bildiri)
2017
201714. Sosyal medya platformlarına yönelik algılar üzerine bir metafor analizi
ÖZDEMİR M., ULAŞ A. H.
International Symposium of Education and Values, 5 - 08 Ekim 2017, (Özet Bildiri)
2017
201715. ÖĞRETMEN ADAYLARININ SOSYAL DEĞER ALGILARI İLE YAŞAM DOYUMLARI ARASINDAKİ İLİŞKİNİN İNCELENMESİ
ÇALIŞKAN E. F., YASUL A. F., ULAŞ A. H.
INTERNATIONAL CONGRESS OF EURASIANSOCIAL SCIENCES(ULUSLARARASI AVRASYA SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ), Antalya, Türkiye, 6 - 08 Nisan 2017, (Özet Bildiri)
2016
201616. İLKOKUL 4 SINIFLARDA DRAMA ETKİNLİKLERİYLE İŞLENENDERSLERİN ÖĞRENCİLERİN PROBLEM ÇÖZME BECERİLERİÜZERİNDEKİ ETKİLERİ
ULAŞ A. H., KÖSEOĞLU E., ÇALIŞKAN E. F.
15. ULUSLARARASI SINIF ÖĞRETMENLİĞİ EĞİTİMİ SEMPOZYUMU, Muğla, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2016, ss.2-12, (Tam Metin Bildiri)
2016
201617. ÖĞRETMEN ADAYLARININ ALGILANAN BİLGİSAYARYETERLİLİKLERİ İLE PROBLEM ÇÖZME BECERİLERİARASINDAKİ İLİŞKİNİN İNCELENMESİ
ULAŞ A. H., ÇALIŞKAN E. F.
5. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, MUğla Sıtkı Koçman Üniv., Muğla, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2016, ss.90-98, (Tam Metin Bildiri)
2016
201618. DRAMA ETKİNLİKLERİNİN İLKOKUL 4 SINIF ÖĞRENCİLERİNİNSOSYAL BECERİ GELİŞİMİ VE İŞBİRLİĞİ DAVRANIŞLARINAETKİSİ
ULAŞ A. H., MANTAŞ S., ÇALIŞKAN E. F.
15. ULUSLARARASI SINIF ÖĞRETMENLİĞİ EĞİTİMİ SEMPOZYUMU, Muğla, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2016, ss.1854-1870, (Tam Metin Bildiri)
2016
201619. İLKOKUL 4 SINIFLARDA DRAMA ETKİNLİKLERİYLE İŞLENENDERSLERİN ÖĞRENCİLERİN KARAR VERME BECERİLERİÜZERİNDEKİ ETKİLERİ
ULAŞ A. H., EPÇAÇAN C., KÖSEOĞLU E., ÇALIŞKAN E. F.
15. ULUSLARARASI SINIF ÖĞRETMENLİĞİ EĞİTİMİ SEMPOZYUMU, Muğla, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2016, ss.1842-1854, (Tam Metin Bildiri)
2015
201520. Türkçe Öğretiminde Bir Yöntem Olarak “Drama” ve Eğitime Yansımaları
ÖZDEMİR M., ULAŞ A. H.
3rd International Conference on Primary Education, 8 - 10 Ekim 2015, (Özet Bildiri)
2015
201521. Drama Oyunlarıyla Yaratıcılığımızı Geliştiriyoruz
ULAŞ A. H., GÖKÇE K.
Atatürk Üniversitesi, Uluslararası Oyun ve Oyuncak Kongresi, Erzurum, Türkiye, 6 - 09 Mayıs 2015, cilt.1, ss.47-55, (Tam Metin Bildiri)
2015
201522. Drama ve Oyunun Çocukların Özgüven Gelişimine Etkileri
ULAŞ A. H., EPÇAÇAN C., PAYLAN N.
Atatürk Üniversitesi, Uluslararası Oyun ve Oyuncak Kongresi, Erzurum, Türkiye, 6 - 09 Mayıs 2015, cilt.1, ss.37-46, (Tam Metin Bildiri)
2014
201423. Öğretmen Görüşleri Temelinde Değerler Eğitimine Yönelik Bir Değerlendirme
ULAŞ A. H., MUTLU AYDIN S., KURTLU Y., TEDİK G.
Atatürk Üniversitesi Uluslararası İnsani Değerlerin Yeniden İnşası Sempozyumu, Erzurum, Türkiye, 19 - 21 Haziran 2014, cilt.2, ss.546-572, (Tam Metin Bildiri)
2014
201424. Satranc ı Urefa nın Değerler Eğitiminde Eğitsel Bir Oyun Olarak Uyarlanması
ŞENOL EBREN Z., MUTLU AYDIN S., ULAŞ A. H., METİN E.
Atatürk Üniversitesi Uluslararası İnsani Değerlerin Yeniden İnşası Sempozyumu, Erzurum, Türkiye, 19 - 21 Haziran 2014, cilt.3, ss.595-604, (Tam Metin Bildiri)
2014
201425. İnsani Değerlerin Yeniden İnşası İçin Satranc ı Urefa Oyununun Modern Bir Uyarlaması
SÖYLEMEZ Y., ULAŞ A. H., KIRKKILIÇ H. A.
Atatürk Üniversitesi Uluslararası İnsani Değerlerin Yeniden İnşası Sempozyumu, 19 - 21 Haziran 2014, cilt.3, ss.572-593, (Tam Metin Bildiri)
2014
201426. Hapishanelerin Öğrenen Okul Formatına Dönüşümünde Değerler Eğitiminin Rolü
ULAŞ A. H.
Üniversitesi Uluslararası İnsani Değerlerin Yeniden İnşası Sempozyumu, Erzurum, Türkiye, 19 - 21 Haziran 2014, cilt.1, ss.125-131, (Tam Metin Bildiri)
2011
201127. Attitudes of Primary School Second Level Students towards the Lesson of Turkish Language
ULAŞ A. H., SEVİM O., TAN E.
2nd World Conference on Learning, Teaching and Administration, 28 - 30 Ekim 2011, (Tam Metin Bildiri)
2011
201128. The Effect of Worksheets Based Upon 5e Learning Cycle Model on Student Success in Teaching of Adjectives as Grammatical Components
ULAŞ A. H., SEVİM O., TAN E.
2nd World Conference on Learning, Teaching and Administration, 28 - 30 Ekim 2011, (Tam Metin Bildiri)
2011
201129. The Concept of Media Literacy and an Evaluation on the Necessity of Media Literacy Education in Creating Awareness towards Turkish Language
ULAŞ A. H., EPÇAÇAN C., KOÇAK B.
2nd World Conference on Learning, Teaching and Administration, 28 - 30 Ekim 2011, (Tam Metin Bildiri)
2011
201130. Assessment of the Curriculum of Turkish Language Teaching in the 2nd Grade of Primary Education in Terms of Critical Thinking Skills
ULAŞ A. H., EPÇAÇAN C., KOÇAK B.
2nd World Conference on Learning, Teaching and Administration, 28 - 30 Ekim 2011, (Tam Metin Bildiri)
2011
201131. Level of Consistency Text Exercises in Turkish Language Workbooks in Fourth and Fifth Grade in Primary Education with Critical Thinking Skill
ULAŞ A. H., KOÇAK B., BÜYÜKARSLAN Z.
2nd World Conference on Learning, Teaching and Administration, 28 - 30 Ekim 2011, (Tam Metin Bildiri)
2011
201132. Opinions of Teacher Candidates on Elementary Literacy Teaching
ULAŞ A. H., EPÇAÇAN C., KOÇAK B.
2nd World Conference on Learning, Teaching and Administration, 28 - 30 Ekim 2011, (Tam Metin Bildiri)
2011
201133. Attitudes of Pre Service Teachers Of Turkish Language Towards Creative Drama Course
ULAŞ A. H., SEVİM O., TAN E.
2nd World Conference on Learning, Teaching and Administration, 28 - 30 Ekim 2011, (Tam Metin Bildiri)
2011
201134. Examination of Learning Styles of Turkish Teacher Candidates
ULAŞ A. H., SEVİM O., TAN E.
2nd World Conference on Learning, Teaching and Administration, 28 - 30 Ekim 2011, (Tam Metin Bildiri)
2011
201135. Examination of Critical Thinking Levels of Fifth Grade Students in Primary Education in Terms of Their Success in the Turkish Language Course
ULAŞ A. H., KOÇAK B., KARABACAK H.
2nd World Conference on Learning, Teaching and Administration, 28 Eylül 2011 - 01 Şubat 2016, (Tam Metin Bildiri)
2010
201036. Assessing Turkish language books used for the first and second echelon in primary education in terms OS principles of creative writing
ULAŞ A. H., KOLAÇ E., YAMAN B., SEVİM O.
Procedia - Social and Behavioral Sciences, 03 Mayıs 2010, ss.147-152, (Tam Metin Bildiri)
2010
201037. İlköğretim sınıf öğretmenlerinin eğitim teknolojileri açısından yeterlikleri
OZAN C., ULAŞ A. H.
9. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Elazığ, Türkiye, 20 - 22 Mayıs 2010, (Tam Metin Bildiri)
2010
201038. İlköğretim sınıf öğretmenlerinin eğitim teknolojileri açısından yeterlilikleri
ULAŞ A. H., OZAN C.
9. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Erzurum, Türkiye, 20 - 22 Mayıs 2010, (Tam Metin Bildiri)
2009
200939. According to students views the assessment of Turkish literature books
EPÇAÇAN C., EPÇAÇAN C., ULAŞ A. H.
Procedia Social and Behavioral Sciences, 1 - 03 Aralık 2009, ss.613-621, (Tam Metin Bildiri)
2010
201040. The study of visual reading strategies scale of validity and reliability in comprehension teaching
EPÇAÇAN C., EPÇAÇAN C., ULAŞ A. H.
Procedia - Social and Behavioral Sciences, 1 - 03 Aralık 2010, ss.1666-1673, (Tam Metin Bildiri)
2010
201041. Opinions of Turkish language teacher candidates on the statuses of teachers' usage of basic language skills and on the lessons in the curriculum
Kolac E., ULAŞ A. H., Sevim O., Mutlu S.
1st World Conference on Learning, Teaching and Administration (WCLTA), Cairo, Mısır, 29 - 31 Ekim 2010, cilt.9, (Tam Metin Bildiri)
2010
201042. Evaluation of the attitudes of classroom teacher candidates towards oral expression and towards the lesson of oral expression
ULAŞ A. H., Kolac E., Sevim O., GÖZÜTOK H.
1st World Conference on Learning, Teaching and Administration (WCLTA), Cairo, Mısır, 29 - 31 Ekim 2010, cilt.9, (Tam Metin Bildiri)
2010
201043. Attitudes and opinions of Turkish language teacher candidates on the usage of basic language skills
ULAŞ A. H., Kolac E., Epcacan C., Sevim O.
1st World Conference on Learning, Teaching and Administration (WCLTA), Cairo, Mısır, 29 - 31 Ekim 2010, cilt.9, (Tam Metin Bildiri)
2010
201044. Assessment of Turkish and class teacher candidates' attitudes towards children's literature and children's literature lesson
ULAŞ A. H., Kolac E., Topal Y., Sevim O.
1st World Conference on Learning, Teaching and Administration (WCLTA), Cairo, Mısır, 29 - 31 Ekim 2010, cilt.9, (Tam Metin Bildiri)
2008
200845. Türkçe I yazılı anlatım dersinin yaratıcı drama etkinlikleriyle yaratıcı yazma biçiminde işlenişinin öğrenci başarısına etkisi
ULAŞ A. H.
13. Uluslar arası Eğitimde Yaratıcı Drama/Tiyatro Kongresi Bildiri Kitabı, Türkiye, 21 - 23 Kasım 2008, (Tam Metin Bildiri)
2011
201146. Bir Mutasavvıf ve Bir Din Bilgininin Tefvizname Odaklı Mukayesesi İbrahim Hakkı ve Said Nursi Örneği
KIRKKILIÇ H. A., ULAŞ A. H., KOÇAK B.
Bütün Yönleriyle İbrahim Hakkı Hz. Sempozyumu, Türkiye, 16 Kasım 2011 - 18 Kasım 2008, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar
2025
20251. Munzur Bilim Yolu KAMİL İNSAN
Ulaş A. H.
Munzur Bilim Yolu KAMİL İNSAN, Nevzat Tetik, Editör, Özgür Yayınları, Gaziantep, ss.277-294, 2025
2024
20242. Ters Yüz Öğrenme Modelinin Kuramsal Yapısı ve Uygulama Örnekleri
Epçaçan C. (Editör), Ulaş A. H. (Editör)
ANI, Ankara, 2024
2024
20244. Türkçe Öğretiminde Ters Yüz Öğrenme Modeli
Akan E., Ulaş A. H.
Ters Yüz Öğrenme Modelinin Kuramsal Yapısı ve Uygulama Örnekleri, Cahit Epçaçan,A. Halim Ulaş, Editör, ANI, Ankara, ss.119-133, 2024
2023
20236. Eğitimde Hz.Muhammed (Sav) Modeli Sufa Okulu Bize Verdiği İlhamlar
Kavaklı A. E., Akben A., Kalkan A., Demirel A., Saygılı B., Ulaş A. H., et al.
Ensar Nesriyat, Şanlıurfa, 2023
2023
20237. ÖĞRENME, MERAK VE MOTİVASYON
Akan E., Ulaş A. H.
Merak ve Öğrenme, Prof. Dr. Oğuzhan SEVİM-,Prof. Dr. A. Halim ULAŞ, Editör, Bidge, Ankara, ss.45-58, 2023
2023
20238. Değer Odaklı Aile Eğitim Programına İlişkin Ebeveynlerin Görüşlerinin İncelenmesi
Arslan A., Ulaş A. H.
Eğitim Bilimleri Alanında Uluslararası Teori Araştırma ve Derlemeler, Prof. Dr. Bülent PEKDAĞ, Editör, Serüven Yayınevi, Ankara, ss.176-190, 2023
2023
20239. SORU SORMA SANATI
Köçeri K., Ulaş A. H.
Merak ve Öğrenme, Prof. Dr. Oğuzhan SEVİM,Prof. Dr. A. Halim ULAŞ, Editör, Bidge, Ankara, ss.240-255, 2023
2023
202310. Değer Odaklı Aile Eğitim Programına İlişkin Ebeveynlerin Görüşlerinin İncelenmesi
ARSLAN A., ULAŞ A. H.
Eğitim Bilimleri Alanında Uluslararası Teori Araştırma ve Derlemeler, Prof. Dr. Bülent PEKDAĞ, Editör, Serüven Yayınevi, Ankara, ss.176-190, 2023
2022
202211. Web 2.0 Araçları ile Türkçe Öğretimi 1-8. Sınıflar İçin Uygulama Örnekleri
Ulaş A. H. (Editör)
Anı Yayıncılık, Ankara, 2022
2022
202212. DİNLEME EĞİTİMİNDE WEB 2.0’NİN KULLANIMI VE ETKİNLİK ÖRNEKLERİ
Akan E., Bozan N., Ulaş A. H.
Web 2.0 Araçları ile Türkçe Öğretimi 1-8. Sınıflar İçin Uygulama Örnekleri, halil ahmet kırkkılıç,a.halim ulaş,oğuzhan sevim,cahit epçaçan, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.69-82, 2022
2022
202213. KAVRAM ÖĞRETİMİNDE WEB 2.0’NİN KULLANIMI VE ETKİNLİK ÖRNEKLERİ
Akan E., Ulaş A. H.
Web 2.0 Araçları ile Türkçe Öğretimi 1-8. Sınıflar İçin Uygulama Örnekleri, Halil Ahmet Kırkkılıç,A. Halim Ulaş,Oğuzhan Sevim,Cahit Epçaçan, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.167-186, 2022
2022
202214. DİNLEME EĞİTİMİNDE WEB 2.0’NİN KULLANIMI VE ETKİNLİK ÖRNEKLERİ
E. A., Bozan N., ULAŞ A. H.
Web 2.0 Araçları ile Türkçe Öğretimi 1-8. Sınıflar İçin Uygulama Örnekleri , Ahmet Kırkkılıç A. Halim Ulaş Oğuzhan Sevim, Editör, Anı, ss.11-34, 2022
2021
202115. Karakter ve Değer Eğitiminde Kullanılan Yaklaşımlar, Yöntemler ve Teknikler
Ulaş A. H., Er M. A.
Karakter Ve Değerler Eğitimi, Prof. Dr. Mehmet Turan,Doç. Dr. Eyüp Bozkurt, Editör, Vizetek, Ankara, ss.95-124, 2021
2017
201716. Smarteog - TEOG Sınavına Inovatif Çözümler
ULAŞ A. H., TUSUN M.
NOBEL YAYINCILIK, 2017
2017
201717. Çocuk Eğitiminde Anne Babalara 100 Altın Kuralı
ULAŞ A. H., ÖZGELEN İ.
NOBEL YAYINCILIK, İstanbul, 2017
2017
201718. Uygulayıcı Öğretmen Liderliği Sürecinde Rehber İfadeler
ULAŞ A. H., TUSUN M.
NOBEL YAYINCILIK, 2017
2017
201719. Öğrenciler İçin Öğrenme Yolculuğunda 100 Altın Kural
ULAŞ A. H., ÖZGELEN İ.
NOBEL YAYINCILIK, 2017
2017
201720. Çocuk Eğitiminde Öğretmenlere 100 Altın Kural
ULAŞ A. H., ÖZGELEN İ.
NOBEL YAYINCILIK, 2017
2014
201421. Drama oyun ve fiziksel etkinlikler
ULAŞ A. H.
Favori Basım Yayın ve Reklamcılık., İstanbul, 2014
2002
200224. Yazım bilgileri, paragrafta anlam, anlatım biçimleri, edebi sanatlar
ULAŞ A. H.
Fakülte ve yüksek okullar için Türk dili yazılı anlatım ve kompozisyon bilgileri, H. Ahmet KIRKKILIÇ, Editör, Erzurum: Aktif Yayınevi., Erzurum, 2002
Desteklenen Projeler
2024 - 2025
2024 - 2025Happy City
AB Destekli Diğer Projeler
Ulaş A. H., Akan E., Çelebi E., Sekman N.
2024 - 2025
2024 - 2025Anlama Odaklı Öğretim Yaklaşımıyla 7. Sınıf Türkçe Ders Planlarının Geliştirilmesi ve Çeşitli Değişkenler Üzerinde Etkisinin Değerlendirilmesi
TÜBİTAK Projesi , 1002 - Hızlı Destek Programı
Ulaş A. H., Akan E.(Yürütücü)
2022 - 2025
2022 - 2025Drama Temelli Etkileşimli Okuma Etkinliklerinin 7 Sınıf Türkçe Dersinde Okuduğunu Anlama Becerilerine Etkisi
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Doktora
ULAŞ A. H. (Yürütücü), KARDAŞ N.
2019 - 2020
2019 - 2020AİLE KATILIMLI OKUMA ETKİNLİKLERİNİN İLKOKUL ÖĞRENCİLERİNİN OKUDUĞUNU ANLAMA BECERİSİNE, OKUMA MOTİVASYONUNA VE OKUMA TUTUMUNA ETKİSİ
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Doktora
ULAŞ A. H. (Yürütücü), ÇALIŞKAN E. F.
2012 - 2013
2012 - 2013ÖRNEK OLAY YÖNTEMİNİN İLKÖĞRETİM BİRİNCİ KADEME ÖĞRENCİLERİNİN ELEŞTİREL DÜŞÜNME DÜZEYİNE ETKİSİ
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Y.Lisans
ULAŞ A. H. (Yürütücü)
2012 - 2013
2012 - 2013OYUNLA ÖĞRETİM YÖNTEMİNİN TEMEL DİL BECERİLERİNİN KAZANDIRILMASINA ETKİLİLİĞİ
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Y.Lisans
ULAŞ A. H. (Yürütücü)
2010 - 2011
2010 - 2011ARTIK SADECE DÜŞÜNMEYELİM ELEŞTİRELDÜŞÜNELİM
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Y.Lisans
ULAŞ A. H. (Yürütücü)
2010 - 2011
2010 - 2011DİKKAT!!! SİZİ İZLEYEN BİRİ VAR. ETKİSİ ALTINDA KALDIĞIMIZ MEDYAYI DAHA BİLİNÇLİ KULLANMA YOLUNDA ELEŞTİREL MEDYA OKUR-YAZARLIĞI.
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Y.Lisans
ULAŞ A. H. (Yürütücü)
Bilimsel Dergilerdeki Faaliyetler
2013 - Devam Ediyor
2013 - Devam EdiyorEKEV AKADEMİ DERGİSİ
Editör
Bilimsel Yayınlarda Hakemlikler
Aralık 2024
Aralık 2024Bilimler Işığında Yaratılış
Hakemli Bilimsel Dergi
Nisan 2023
Nisan 2023EKEV AKADEMİ DERGİSİ
Hakemli Bilimsel Dergi
Ocak 2023
Ocak 2023EKEV AKADEMİ DERGİSİ
Hakemli Bilimsel Dergi
Eylül 2022
Eylül 2022EKEV AKADEMİ DERGİSİ
Hakemli Bilimsel Dergi
Eylül 2022
Eylül 2022EKEV AKADEMİ DERGİSİ
Hakemli Bilimsel Dergi
Ağustos 2022
Ağustos 2022EKEV AKADEMİ DERGİSİ
Hakemli Bilimsel Dergi
Şubat 2022
Şubat 2022EKEV AKADEMİ DERGİSİ
Hakemli Bilimsel Dergi
Aralık 2021
Aralık 2021EKEV AKADEMİ DERGİSİ
Hakemli Bilimsel Dergi
Ekim 2021
Ekim 2021Academia Eğitim Araştırmaları Dergisi
Diğer Dergiler
Mayıs 2021
Mayıs 2021Katre Uluslararası İnsan Araştırmaları Dergisi
Diğer Dergiler
Nisan 2021
Nisan 2021EKEV AKADEMİ DERGİSİ
Hakemli Bilimsel Dergi
Mart 2021
Mart 2021Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi
Hakemli Bilimsel Dergi
Şubat 2021
Şubat 2021EKEV AKADEMİ DERGİSİ
Hakemli Bilimsel Dergi
Aralık 2020
Aralık 2020EKEV AKADEMİ DERGİSİ
Hakemli Bilimsel Dergi
Eylül 2020
Eylül 2020EKEV AKADEMİ DERGİSİ
Hakemli Bilimsel Dergi
Ocak 2020
Ocak 2020EKEV AKADEMİ DERGİSİ
Hakemli Bilimsel Dergi
Kasım 2019
Kasım 2019EKEV AKADEMİ DERGİSİ
Hakemli Bilimsel Dergi
Ağustos 2019
Ağustos 2019EKEV AKADEMİ DERGİSİ
Hakemli Bilimsel Dergi
Nisan 2019
Nisan 2019EKEV AKADEMİ DERGİSİ
Hakemli Bilimsel Dergi
Şubat 2019
Şubat 2019EKEV AKADEMİ DERGİSİ
Hakemli Bilimsel Dergi
Ocak 2018
Ocak 2018EKEV AKADEMİ DERGİSİ
Hakemli Bilimsel Dergi
Ocak 2017
Ocak 2017EKEV AKADEMİ DERGİSİ
Hakemli Bilimsel Dergi
Ocak 2016
Ocak 2016EKEV AKADEMİ DERGİSİ
Hakemli Bilimsel Dergi
Ocak 2015
Ocak 2015EKEV AKADEMİ DERGİSİ
Hakemli Bilimsel Dergi
Ocak 2014
Ocak 2014EKEV AKADEMİ DERGİSİ
Hakemli Bilimsel Dergi
Ocak 2013
Ocak 2013EKEV AKADEMİ DERGİSİ
Hakemli Bilimsel Dergi
Bilimsel Danışmanlıklar
2020 - Devam Ediyor
2020 - Devam EdiyorDiğer
İlim İrfan Okulu
Atatürk Üniversitesi, Kâzım Karabekir Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim, Türkiye
2002 - Devam Ediyor
2002 - Devam EdiyorKurum veya Organizasyonlar İçin Yapılan Danışmanlık
Özel Güneş Koleji
Atatürk Üniversitesi, Kâzım Karabekir Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim, Türkiye
2024 - 2025
2024 - 2025Bilimsel Projeler İçin Yapılan Danışmanlık
Atatürk Üniversitesi
Atatürk Üniversitesi, Kâzım Karabekir Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim, Türkiye
2010 - 2020
2010 - 2020Kurum veya Organizasyonlar İçin Yapılan Danışmanlık
Akademi Eğitim Danışmanlık
Atatürk Üniversitesi, Kâzım Karabekir Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim, Türkiye
Atıflar
Toplam Atıf Sayısı (WOS): 63
h-indeksi (WOS): 2
Jüri Üyelikleri
Aralık-2021
Aralık 2021Doktora Yeterlik Sınavı
- Atatürk Üniversitesi
Aralık-2021
Aralık 2021Doktora Yeterlik Sınavı
- Atatürk Üniversitesi
Aralık-2021
Aralık 2021Tez Savunma (Yüksek Lisans)
- Siirt Üniversitesi
Kasım-2021
Kasım 2021Tez Savunma (Yüksek Lisans)
- Siirt Üniversitesi
Ekim-2021
Ekim 2021Tez Savunma (Doktora)
- Atatürk Üniversitesi
Eylül-2021
Eylül 2021Tez Savunma (Doktora)
- Atatürk Üniversitesi
Eylül-2021
Eylül 2021Doçentlik Sınavı
- İnönü Üniversitesi
Ağustos-2021
Ağustos 2021Tez Savunma (Doktora)
- Atatürk Üniversitesi
Mayıs-2021
Mayıs 2021Doçentlik Sınavı
- İstanbul Üniversitesi-Cerrahpaşa
Şubat-2021
Şubat 2021Tez Savunma (Yüksek Lisans)
- Atatürk Üniversitesi
Şubat-2021
Şubat 2021Tez Savunma (Doktora)
- Atatürk Üniversitesi
Ocak-2021
Ocak 2021Tez Savunma (Doktora)
- Atatürk Üniversitesi
Ocak-2021
Ocak 2021