Yayınlar & Eserler

Makaleler 80
Tümü (80)
SCI-E, SSCI, AHCI (21)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (30)
ESCI (7)
Scopus (25)
TRDizin (41)
Diğer Yayınlar (17)

63. Özel markalı ürünlerin gelişim periyodu

Bizim Market , cilt.76, sa.6, ss.84-86, 2009 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 56

1. TÜKETİCİLERİN İÇME SÜTÜ SATIN ALMA MODELLERİNİ ETKİLEYEN FAKTÖRLER: AĞRI İLİ ÖRNEĞİ

IKSAD 4. INTERNATIONAL CONGRESS OF SOCIAL SCIENCES, Erzurum, Türkiye, 5 - 08 Eylül 2019, ss.442-453, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License

2. TÜKETİCİLERİN BÖLGE ORİJİNLİ ORGANİK HAM İÇME SÜTÜ MEMNUNİYETLERİ VE PİYASA PAYLARI: AĞRI İLİ ÖRNEĞİ

IKSAD 4. INTERNATIONAL CONGRES OF SOCIAL SCIENCES, Erzurum, Türkiye, 5 - 08 Eylül 2019, ss.388-398, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License

3. TÜKETİCİLERİN BÖLGE ORİJİNLİ ORGANİK İÇME SÜTÜ TERCİH PROFİLLERİ VE PİYASA PAYLARI: TRA1 BÖLGESİ ÖRNEĞİ

MAS 5. Uluslararası Matematik-Mühendislik-Fen ve Sağlık Bilimleri Kongresi, Erzurum, Türkiye, 2 - 05 Mayıs 2019, ss.849-859, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

4. TÜKETİCİLERİN İÇME SÜTÜ SATIN ALMA MODELLERİ ETKİLEYEN HEDONİK KALİTE NİTELİKLERİ: TRA1 BÖLGESİ ÖRNEĞİ

MAS 5. Uluslararası Matematik-Mühendislik-Fen ve Sağlık Bilimleri Kongresi, Erzurum, Türkiye, 2 - 05 Mayıs 2019, ss.836-849, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License

5. Sensory Quality Attributes Affecting Consumers’ GarlicPurchase Patterns: Case of TRA1 Region

International Congress on Agriculture and Forestry Research, Muğla, Türkiye, 8 - 10 Nisan 2019, ss.553-560, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

6. Garlic Consumption Satisfaction with the Region of Origin andWillingness to Pay: Case of TRA1 Region

International Congress on Agriculture and Forestry Research, Muğla, Türkiye, 8 - 10 Nisan 2019, ss.572-583, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

7. Consumers’ Garlic Preference Profile with the Region of Originand Market Shares: Case of TRA1 Region

International Congress on Agriculture and Forestry Research, Muğla, Türkiye, 8 - 10 Nisan 2019, ss.561-571, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

11. SENSORY QUALITY ATTRIBUTES AFFECTINGCONSUMERS’ APPLE PURCHASE PATTERNS: CASE OFTRA1 REGION

UMTEB-VI. Uluslararası Mesleki ve Teknik Bilimler Kongresi, Iğdır, Türkiye, 11 - 12 Nisan 2019, ss.171-179, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

12. WILLINGNESS TO PAY FOR THE APPLES WİTH THEREGION OF ORIGIN MAXIMIZING CONSUMERS’TOTAL UTILITY: CASE OF TRA1 REGION

UMTEB-VI. Uluslararası Mesleki ve Teknik Bilimler Kongresi, Iğdır, Türkiye, 11 - 12 Nisan 2019, ss.290-301, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License

13. TÜKETİCİLERİN SÜT TÜKETİM MİKTARLARINIETKİLEYEN FAKTÖRLERİN ARAŞTIRILMASI:ERCİŞ (VAN) İLÇESİ ÖRNEĞİ

UMTEB-VI. Uluslararası Mesleki ve Teknik Bilimler Kongresi, Iğdır, Türkiye, 11 - 12 Nisan 2019, ss.782-788, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

14. Determination of Sheep Milk Production Cost-The Case of Sanliurfa Province

INTERNATIONAL CONGRESS ON ENGINEERING AND LIFE SCIENCE, Kastamonu, Türkiye, 26 - 29 Nisan 2018, (Özet Bildiri)

15. Determination of Factors Affecting Lentil Productivity by Data Mining: a Case Study of Mardin (Midyat) Province

INTERNATIONAL CONGRESS ON ENGINEERING AND LIFE SCIENCE, Kastamonu, Türkiye, 26 - 29 Nisan 2018, (Özet Bildiri)

16. trafik

semp, 3 - 06 Aralık 2017, (Özet Bildiri)

17. Consumers’ drinking milk purchase decisions: A case of Iğdir Province

II. International Iğdir Symposium, Iğdır, Türkiye, 9 - 11 Ekim 2017, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

18. Consumers’ willingness to pay and market share for drinking milk profiles in Iğdir Province

II. International Iğdir Symposium, Iğdır, Türkiye, 9 - 11 Ekim 2017, (Özet Bildiri)

19. Consumers’ drinking milk consumption pattern: A case of Iğdir Province

II. International Iğdir Symposium, 9 - 11 Ekim 2017, (Özet Bildiri)

20. Tüketicilerin sarımsak tüketim memnuniyetine dayalı ürün profilinin dizaynı

Uluslararası Taşköprü Pompeiopolis Bilim Kültür Sanat Araştırmaları Sempozyumu, Kastamonu, Türkiye, 10 - 12 Nisan 2017, ss.432-444, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

21. Tüketicilerin sarımsak tüketim tercihleri üzerinde etkili olan faktörlerin belirlenmesi

Uluslararası Taşköprü Pompeiopolis Bilim Kültür Sanat Araştırmaları Sempozyumu, Kastamonu, Türkiye, 10 - 12 Nisan 2017, ss.445-463, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

22. Tüketicilerin Erzincan Elması Tüketim Tercihi Üzerinde Etkili Olan Faktörlerin Belirlenmesi

Uluslaraası Erzincan Sempozyumu, Erzincan, Türkiye, 29 Eylül - 01 Ekim 2016, ss.769-778, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License

23. Tüketicilerin Erzincan Tulum Peyniri Tüketim Motivasyonu

Uluslararası Erzincan sempozyumu, Erzincan, Türkiye, 28 Eylül - 01 Ekim 2016, ss.779-790, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License

24. Tüketicilerin bölge orijini/coğrafi işaretli elma tüketim tercihleri için ödeme istekliliği.

Türkiye XII. Tarım Ekonomisi Kongresi, Isparta, Türkiye, 25 - 27 Mayıs 2016, ss.475-484, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License

25. Duyusal ve hedonik kalite nitelikleri, tüketicilerin kırmızı et tüketim tercihlerini nasıl etkiler?

İç Anadolu Bölgesi 1. Tarım ve Gıda Kongresi, Niğde, Türkiye, 2 - 04 Ekim 2014, ss.35-48, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License

26. Tüketicilerin beyaz et tüketimi ile ilgili tutum ve davranışlarını etkileyen faktörlerin analizi: Erzurum ili örneği.

İç Anadolu Bölgesi 1. Tarım ve Gıda Kongresi, Niğde, Türkiye, 2 - 04 Ekim 2014, ss.60-71, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

29. Tüketicilerin Balıketi Tüketimini Etkileyen Faktörlerin Belirlenmesi: Erzurum İli Örneği

İç Anadolu Bölgesi 1. Tarım ve Gıda Kongresi,, Niğde, Türkiye, 2 - 04 Ekim 2013, ss.74-82, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License

30. Tüketicilerin balıketi tüketimini etkileyen faktörlerin belirlenmesi Erzurum İli Örneği

İç Anadolu Bölgesi 1. Tarım ve Gıda Kongresi, Niğde., Türkiye, 2 - 04 Ekim 2013, (Tam Metin Bildiri)

31. Tüketicilerin Balıketi Tüketimini Etkileyen Faktörlerin Belirlenmesi Erzurum İli Örneği

İç Anadolu Bölgesi 1. Tarım ve Gıda Kongresi, 2-4 Ekim, Niğde, Türkiye, 2 - 04 Ekim 2013, ss.74-82, (Tam Metin Bildiri)

33. Tüketicilerin Kırmızı Et Tüketimi ile İlgili Tutum ve Davranışlarını Etkileyen Faktörlerin Analizi Erzurum İli Örneği

Türkiye X. Ulusal Tarım Ekonomisi Kongresi, 5-7 Eylül 2012, Konya, Türkiye, 5 - 07 Eylül 2012, ss.926-935, (Tam Metin Bildiri)

35. Toplumsal pazarlama yaklaşımı ile kırsal kalkınmada yerel ürünlerin etkileri: Erzurum Civil Peyniri örneği.

X. Ulusal Tarım Ekonomisi Kongresi, Konya, Türkiye, 5 - 07 Eylül 2012, ss.916-925, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License

36. Marketing taktic and strategies for Agro-food affecting rural development

İnternational Rural Develpoment Semposium'09, Erzurum, Türkiye, 5 - 07 Eylül 2012, ss.214-224, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License

37. Production Cost of Sugar Beat in Erzurum Province

1. Uluslararası Iğdır Sempozyumu, Iğdır, Türkiye, 19 - 21 Nisan 2012, ss.41-50, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

38. The cost of the confectionery sunflower production in Erzurum province.

1st International Symposium of Igdir, Iğdır, Türkiye, 19 - 21 Nisan 2012, ss.33-40, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

39. Analysis of the factors affecting the students’ failure at higher education.

1st International Symposium of Igdir,, Iğdır, Türkiye, 19 - 21 Nisan 2012, ss.51-58, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

40. Willingness to buy the branded local food products of the consumers: the case of Ispir sugar bean as a local product.

International Food and Agricultural Congress, Antalya, Türkiye, 19 - 21 Nisan 2012, ss.1-9, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

43. A study on determining the factors affecting on the farmers decision to process the milk produced by farmers in Tekirdag province.

International Food and Agricultural Congress, Antalya, Türkiye, 15 - 18 Şubat 2012, ss.1-7, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

44. Kırsal Yaşam İçin Uygun Pazarlama Taktik Ve Stratejilerin Belirlenmesi Ve Örgütlenme İle İlişkisi

Uygun Pazarlama Yöntemleri, Erzurum, Türkiye, 6 - 07 Haziran 2009, ss.5-24, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License

45. İspir orman köylerinin sosyoekonomik yapısı ve kırsal kalkınma imkânları

İspir-Pazaryolu Tarih, Kültür ve Ekonomi Sempozyumu, Erzurum, Türkiye, 26 - 28 Haziran 2008, ss.350-365, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

46. Manufacturing Brands vs Store Brands A Case of Liquid Vegetable Oil Market

Int. Conference on Business Management and Economics, 26 January 2008, Erzurum/Turkey, Erzurum, Türkiye, 26 - 28 Ocak 2008, ss.95-113, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

47. Dünyada ve Türkiye’de Mikro Kredi Uygulamaları ve Kırsal Kalkınmaya Etkisi.

Türkiye VII. Tarım Ekonomisi Kongresi, Antalya, Türkiye, 13 - 15 Eylül 2006, ss.245-251, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

48. Kuzeydoğu Anadolu Bölgesi nde kırsal alandan göç etme eğilimini etkileyen faktörlerin analizi

Türkiye VI. Tarım Ekonomisi Kongresi, Tokat, Türkiye, Tokat, Türkiye, 16 - 18 Eylül 2004, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

50. Bal Üretim-Tüketim ve Pazarlama Durumu: Türkiye ve GAP.

GAP III. Tarım Kongresi, Şanlıurfa, Türkiye, 2 - 03 Ekim 2003, ss.143-148, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License

53. Erzurum İli Sığır Besiciliği İşletmelerinde İnput Tespiti ve Et Maliyeti Üzerine Bir Araştırma,

Türkiye V. Tarım Ekonomisi Kongresi, Erzurum, Türkiye, 18 - 20 Eylül 2002, (Tam Metin Bildiri)

54. Erzurum ili sığır besiciliği işletmelerinde pazarlama durumu ve marjı üzerine bir araştırma

Türkiye V. Tarım Ekonomisi Kongresi, Erzurum, Türkiye, 18 - 20 Eylül 2002, ss.85-96, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar 6

1. Uygulamalı tarımsal pazarlama araştırma teknikleri

Atatürk Üniversitesi Ziraat Fakültesi Ofset, Erzurum, 2016

2. eksik rekabet ve faktör piyasaları

Genel Ekonomi, Fahri YAVUZ, Editör, ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ, ss.101-106, 2015

3. Fayda ve Talep

Genel Ekonomi, Fahri Yavuz, Editör, Atatürk Araştırma Merkezi, Erzurum, ss.84-98, 2015

5. The integrated marketing approach as a rural development tool.

Rural development-contemporary ıssue and practices, Ed. R.S. Adisa, Adisa,R.S., Editör, International Development Research Centre (IDRC) , Rijeka, ss.257-280, 2012 Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma
Bilirkişi Raporları 5
Metrikler

Yayın

147

Yayın (WoS)

30

Yayın (Scopus)

25

Atıf (WoS)

145

H-İndeks (WoS)

6

Atıf (Scopus)

101

H-İndeks (Scopus)

6

Atıf (Scholar)

1005

H-İndeks (Scholar)

17

Atıf (TrDizin)

48

H-İndeks (TrDizin)

3

Atıf (Diğer Toplam)

1041

Proje

15

Tez Danışmanlığı

6

Açık Erişim

93
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları