Yayınlar & Eserler

SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Özel markalı ürünlerin gelişim periyodu

Bizim Market , cilt.76, sa.6, ss.84-86, 2009 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler

TÜKETİCİLERİN İÇME SÜTÜ SATIN ALMA MODELLERİNİ ETKİLEYEN FAKTÖRLER: AĞRI İLİ ÖRNEĞİ

IKSAD 4. INTERNATIONAL CONGRESS OF SOCIAL SCIENCES, Erzurum, Türkiye, 5 - 08 Eylül 2019, ss.442-453, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License

TÜKETİCİLERİN BÖLGE ORİJİNLİ ORGANİK HAM İÇME SÜTÜ MEMNUNİYETLERİ VE PİYASA PAYLARI: AĞRI İLİ ÖRNEĞİ

IKSAD 4. INTERNATIONAL CONGRES OF SOCIAL SCIENCES, Erzurum, Türkiye, 5 - 08 Eylül 2019, ss.388-398, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License

TÜKETİCİLERİN BÖLGE ORİJİNLİ ORGANİK İÇME SÜTÜ TERCİH PROFİLLERİ VE PİYASA PAYLARI: TRA1 BÖLGESİ ÖRNEĞİ

MAS 5. Uluslararası Matematik-Mühendislik-Fen ve Sağlık Bilimleri Kongresi, Erzurum, Türkiye, 2 - 05 Mayıs 2019, ss.849-859, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

TÜKETİCİLERİN İÇME SÜTÜ SATIN ALMA MODELLERİ ETKİLEYEN HEDONİK KALİTE NİTELİKLERİ: TRA1 BÖLGESİ ÖRNEĞİ

MAS 5. Uluslararası Matematik-Mühendislik-Fen ve Sağlık Bilimleri Kongresi, Erzurum, Türkiye, 2 - 05 Mayıs 2019, ss.836-849, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License

Sensory Quality Attributes Affecting Consumers’ GarlicPurchase Patterns: Case of TRA1 Region

International Congress on Agriculture and Forestry Research, Muğla, Türkiye, 8 - 10 Nisan 2019, ss.553-560, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

Garlic Consumption Satisfaction with the Region of Origin andWillingness to Pay: Case of TRA1 Region

International Congress on Agriculture and Forestry Research, Muğla, Türkiye, 8 - 10 Nisan 2019, ss.572-583, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

Consumers’ Garlic Preference Profile with the Region of Originand Market Shares: Case of TRA1 Region

International Congress on Agriculture and Forestry Research, Muğla, Türkiye, 8 - 10 Nisan 2019, ss.561-571, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

DETERMINING THE MARKET SHARES OF THEAPPLES WİTH THE REGION OF ORIGIN MAXIMIZINGTOTAL UTILITY: CASE OF TRA1 REGION

UMTEB-VI. Uluslararası Mesleki ve Teknik Bilimler Kongresi, 11 - 12 Nisan 2019, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

SENSORY QUALITY ATTRIBUTES AFFECTINGCONSUMERS’ APPLE PURCHASE PATTERNS: CASE OFTRA1 REGION

UMTEB-VI. Uluslararası Mesleki ve Teknik Bilimler Kongresi, Iğdır, Türkiye, 11 - 12 Nisan 2019, ss.171-179, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

WILLINGNESS TO PAY FOR THE APPLES WİTH THEREGION OF ORIGIN MAXIMIZING CONSUMERS’TOTAL UTILITY: CASE OF TRA1 REGION

UMTEB-VI. Uluslararası Mesleki ve Teknik Bilimler Kongresi, Iğdır, Türkiye, 11 - 12 Nisan 2019, ss.290-301, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License

TÜKETİCİLERİN SÜT TÜKETİM MİKTARLARINIETKİLEYEN FAKTÖRLERİN ARAŞTIRILMASI:ERCİŞ (VAN) İLÇESİ ÖRNEĞİ

UMTEB-VI. Uluslararası Mesleki ve Teknik Bilimler Kongresi, Iğdır, Türkiye, 11 - 12 Nisan 2019, ss.782-788, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

Determination of Sheep Milk Production Cost-The Case of Sanliurfa Province

INTERNATIONAL CONGRESS ON ENGINEERING AND LIFE SCIENCE, Kastamonu, Türkiye, 26 - 29 Nisan 2018, (Özet Bildiri)

Determination of Factors Affecting Lentil Productivity by Data Mining: a Case Study of Mardin (Midyat) Province

INTERNATIONAL CONGRESS ON ENGINEERING AND LIFE SCIENCE, Kastamonu, Türkiye, 26 - 29 Nisan 2018, (Özet Bildiri)

trafik

semp, 3 - 06 Aralık 2017, (Özet Bildiri)

Consumers’ drinking milk purchase decisions: A case of Iğdir Province

II. International Iğdir Symposium, Iğdır, Türkiye, 9 - 11 Ekim 2017, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

Consumers’ willingness to pay and market share for drinking milk profiles in Iğdir Province

II. International Iğdir Symposium, Iğdır, Türkiye, 9 - 11 Ekim 2017, (Özet Bildiri)

Consumers’ drinking milk consumption pattern: A case of Iğdir Province

II. International Iğdir Symposium, 9 - 11 Ekim 2017, (Özet Bildiri)

Tüketicilerin sarımsak tüketim memnuniyetine dayalı ürün profilinin dizaynı

Uluslararası Taşköprü Pompeiopolis Bilim Kültür Sanat Araştırmaları Sempozyumu, Kastamonu, Türkiye, 10 - 12 Nisan 2017, ss.432-444, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

Tüketicilerin sarımsak tüketim tercihleri üzerinde etkili olan faktörlerin belirlenmesi

Uluslararası Taşköprü Pompeiopolis Bilim Kültür Sanat Araştırmaları Sempozyumu, Kastamonu, Türkiye, 10 - 12 Nisan 2017, ss.445-463, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

Tüketicilerin Erzincan Elması Tüketim Tercihi Üzerinde Etkili Olan Faktörlerin Belirlenmesi

Uluslaraası Erzincan Sempozyumu, Erzincan, Türkiye, 29 Eylül - 01 Ekim 2016, ss.769-778, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License

Tüketicilerin Erzincan Tulum Peyniri Tüketim Motivasyonu

Uluslararası Erzincan sempozyumu, Erzincan, Türkiye, 28 Eylül - 01 Ekim 2016, ss.779-790, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License

Tüketicilerin bölge orijini/coğrafi işaretli elma tüketim tercihleri için ödeme istekliliği.

Türkiye XII. Tarım Ekonomisi Kongresi, Isparta, Türkiye, 25 - 27 Mayıs 2016, ss.475-484, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License

Duyusal ve hedonik kalite nitelikleri, tüketicilerin kırmızı et tüketim tercihlerini nasıl etkiler?

İç Anadolu Bölgesi 1. Tarım ve Gıda Kongresi, Niğde, Türkiye, 2 - 04 Ekim 2014, ss.35-48, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License

Tüketicilerin beyaz et tüketimi ile ilgili tutum ve davranışlarını etkileyen faktörlerin analizi: Erzurum ili örneği.

İç Anadolu Bölgesi 1. Tarım ve Gıda Kongresi, Niğde, Türkiye, 2 - 04 Ekim 2014, ss.60-71, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

Tüketicilerin Balıketi Tüketimini Etkileyen Faktörlerin Belirlenmesi: Erzurum İli Örneği

İç Anadolu Bölgesi 1. Tarım ve Gıda Kongresi,, Niğde, Türkiye, 2 - 04 Ekim 2013, ss.74-82, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License

Tüketicilerin balıketi tüketimini etkileyen faktörlerin belirlenmesi Erzurum İli Örneği

İç Anadolu Bölgesi 1. Tarım ve Gıda Kongresi, Niğde., Türkiye, 2 - 04 Ekim 2013, (Tam Metin Bildiri)

Tüketicilerin Balıketi Tüketimini Etkileyen Faktörlerin Belirlenmesi Erzurum İli Örneği

İç Anadolu Bölgesi 1. Tarım ve Gıda Kongresi, 2-4 Ekim, Niğde, Türkiye, 2 - 04 Ekim 2013, ss.74-82, (Tam Metin Bildiri)

Tüketicilerin Kırmızı Et Tüketimi ile İlgili Tutum ve Davranışlarını Etkileyen Faktörlerin Analizi Erzurum İli Örneği

Türkiye X. Ulusal Tarım Ekonomisi Kongresi, 5-7 Eylül 2012, Konya, Türkiye, 5 - 07 Eylül 2012, ss.926-935, (Tam Metin Bildiri)

Toplumsal pazarlama yaklaşımı ile kırsal kalkınmada yerel ürünlerin etkileri: Erzurum Civil Peyniri örneği.

X. Ulusal Tarım Ekonomisi Kongresi, Konya, Türkiye, 5 - 07 Eylül 2012, ss.916-925, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License

Marketing taktic and strategies for Agro-food affecting rural development

İnternational Rural Develpoment Semposium'09, Erzurum, Türkiye, 5 - 07 Eylül 2012, ss.214-224, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License

Production Cost of Sugar Beat in Erzurum Province

1. Uluslararası Iğdır Sempozyumu, Iğdır, Türkiye, 19 - 21 Nisan 2012, ss.41-50, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

The cost of the confectionery sunflower production in Erzurum province.

1st International Symposium of Igdir, Iğdır, Türkiye, 19 - 21 Nisan 2012, ss.33-40, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

Analysis of the factors affecting the students’ failure at higher education.

1st International Symposium of Igdir,, Iğdır, Türkiye, 19 - 21 Nisan 2012, ss.51-58, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

Willingness to buy the branded local food products of the consumers: the case of Ispir sugar bean as a local product.

International Food and Agricultural Congress, Antalya, Türkiye, 19 - 21 Nisan 2012, ss.1-9, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

Willingness to buy branded local food products of the consumers:the case of Ispir sugar bean as a local food product

ULUSLARARASI TARIM GIDA VE GASTRONOMİ KONGRESİ, 15 - 19 Şubat 2012, (Tam Metin Bildiri)

A study on determining the factors affecting on the farmers decision to process the milk produced by farmers in Tekirdag province.

International Food and Agricultural Congress, Antalya, Türkiye, 15 - 18 Şubat 2012, ss.1-7, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

Kırsal Yaşam İçin Uygun Pazarlama Taktik Ve Stratejilerin Belirlenmesi Ve Örgütlenme İle İlişkisi

Uygun Pazarlama Yöntemleri, Erzurum, Türkiye, 6 - 07 Haziran 2009, ss.5-24, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License

İspir orman köylerinin sosyoekonomik yapısı ve kırsal kalkınma imkânları

İspir-Pazaryolu Tarih, Kültür ve Ekonomi Sempozyumu, Erzurum, Türkiye, 26 - 28 Haziran 2008, ss.350-365, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

Manufacturing Brands vs Store Brands A Case of Liquid Vegetable Oil Market

Int. Conference on Business Management and Economics, 26 January 2008, Erzurum/Turkey, Erzurum, Türkiye, 26 - 28 Ocak 2008, ss.95-113, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

Dünyada ve Türkiye’de Mikro Kredi Uygulamaları ve Kırsal Kalkınmaya Etkisi.

Türkiye VII. Tarım Ekonomisi Kongresi, Antalya, Türkiye, 13 - 15 Eylül 2006, ss.245-251, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

Kuzeydoğu Anadolu Bölgesi nde kırsal alandan göç etme eğilimini etkileyen faktörlerin analizi

Türkiye VI. Tarım Ekonomisi Kongresi, Tokat, Türkiye, Tokat, Türkiye, 16 - 18 Eylül 2004, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

Bal Üretim-Tüketim ve Pazarlama Durumu: Türkiye ve GAP.

GAP III. Tarım Kongresi, Şanlıurfa, Türkiye, 2 - 03 Ekim 2003, ss.143-148, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License

Erzurum İli Sığır Besiciliği İşletmelerinde İnput Tespiti ve Et Maliyeti Üzerine Bir Araştırma,

Türkiye V. Tarım Ekonomisi Kongresi, Erzurum, Türkiye, 18 - 20 Eylül 2002, (Tam Metin Bildiri)

Erzurum ili sığır besiciliği işletmelerinde pazarlama durumu ve marjı üzerine bir araştırma

Türkiye V. Tarım Ekonomisi Kongresi, Erzurum, Türkiye, 18 - 20 Eylül 2002, ss.85-96, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar

Uygulamalı tarımsal pazarlama araştırma teknikleri

Atatürk Üniversitesi Ziraat Fakültesi Ofset, Erzurum, 2016

eksik rekabet ve faktör piyasaları

Genel Ekonomi, Fahri YAVUZ, Editör, ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ, ss.101-106, 2015

Fayda ve Talep

Genel Ekonomi, Fahri Yavuz, Editör, Atatürk Araştırma Merkezi, Erzurum, ss.84-98, 2015

The integrated marketing approach as a rural development tool.

Rural development-contemporary ıssue and practices, Ed. R.S. Adisa, Adisa,R.S., Editör, International Development Research Centre (IDRC) , Rijeka, ss.257-280, 2012 Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma
Bilirkişi Raporları
Metrikler

Yayın

141

Atıf (WoS)

135

H-İndeks (WoS)

6

Atıf (Scopus)

93

H-İndeks (Scopus)

6

Atıf (Scholar)

1140

H-İndeks (Scholar)

17

Atıf (TrDizin)

48

H-İndeks (TrDizin)

3

Atıf (Diğer Toplam)

1041

Proje

15

Tez Danışmanlığı

5

Açık Erişim

93
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları