Makaleler
27
Tümü (27)
SCI-E, SSCI, AHCI (2)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (2)
Scopus (2)
TRDizin (10)
Diğer Yayınlar (14)
7. Türkiye’nin Uluslararası Düzeyde Tescillenen Gastronomik Ürünleri ve Ekonomik Etkileri
Gümüşhane Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Elektronik Dergisi
, cilt.16, sa.1, ss.398-417, 2025 (TRDizin)
8. Challenges and Opportunities in Geographical Indication Registered Gastronomic Products: Erzurum Rosette
Frontiers in Sustainable Food Systems
, cilt.8, sa.Front. Sustain. Food Syst. 8:1460663., ss.1-16, 2024 (SCI-Expanded)
11. Characterization of bioactive content and aroma compounds of geographical indication İspir, Narman, and Hınıs dry beans
Turkish Journal of Agriculture and Forestry
, cilt.48, sa.5, ss.731-744, 2024 (SCI-Expanded, Scopus)
12. Erzurum Mutfak Kültürünün Sahip Olduğu Zenginliğin Mutfak Turizmi Açısından Farkında Olmak
Uluslararası Turizm, Ekonomi ve İşletme Bilimleri Dergisi (IJTEBS)
, cilt.7, sa.2, ss.59-79, 2023 (Hakemli Dergi)
22. Erzurum İlinin Coğrafi İşaret (Cİ) Almış Ürünlerinin Gastronomi Turizmi Kapsamında Değerlendirilmesi
Gastroia: Journal of Gastronomy And Travel Research
, cilt.5, sa.1, ss.102-122, 2021 (Hakemli Dergi)
24. Otel Mutfak Çalışanları Mesleki Eğitim Seviyeleri Kariyer Hedeflerinin Ölçülmesi: Kış Koridoru Analizi
Yorum-Yönetim-Yöntem Uluslararası Yönetim-Ekonomi ve Felsefe Dergisi
, cilt.5, sa.1, ss.55-83, 2017 (Hakemli Dergi)
27. İyi Bir Satış ve Pazarlama Müdürü Nasıl Olmalıdır
GENERAL MANAGEMENT TURİZM & YÖNETİM DERGİSİ
, ss.20, 2015 (Hakemsiz Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
21
Kitaplar
24
Diğer Yayınlar
11
Metrikler
Yayın (WoS)
2
Yayın (Scopus)
2
Atıf (WoS)
4
H-İndeks (WoS)
1
Atıf (Scopus)
2
H-İndeks (Scopus)
1
Atıf (Scholar)
264
H-İndeks (Scholar)
7
Atıf (TrDizin)
31
H-İndeks (TrDizin)
4
Atıf (Sobiad)
385
H-İndeks (Sobiad)
7
Atıf (Diğer Toplam)
7
Proje
8